בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

איזינייטס- לילות שקטים וימים יבשים

21/02/21 38038 רעות תקני לי

 

פרידה מחיתולים – כמה דחיתי בזמנו את הרגע. במוחי עלו כל כך הרבה תסריטי אימים כמו -איך נצא בכלל מהבית? איך היא תתאפק בנסיעות? כמה פעמים נצטרך לפרק את מושב הבטיחות בכדי לכבס את הריפוד? מה יהיה בלילות? נקום כל שעתיים, הרים של כביסות. יש משפט שאומר שפרידה מתחילים כשההורים מוכנים, זה כל כך נכון.

בסופו של דבר אריאל היתה מצטיינת, עם מעט פיספוסים ועם הסתגלות מהירה, אבל לא תמיד זה המצב, ולא חסרים סיפורים על תקופה מאתגרת וארוכה, לילות בלי שינה וערימות של סדינים ליד המכונה. חיפשתי משהו שיוכל להקל על הורים בתקופה הזו, שסטרס וחרדה הם הדבר האחרון שכדאי לשלב בה, ומצאתי את ברולי – מותג ניו זילנדי שמייבאת לארץ חברת איזינייטס, ושעוזר למיליוני הורים בכל העולם לעבור את המסע הזה בצורה נעימה.

ברולי, כינוי חמוד מאוד ל”מטריה”, מייצרים כבר 16 שנים פתרונות מעולים להרטבת לילה ועזרים לפרידה מחיתולים ובראשם מגני מזרן איכותיים, יפים וייחודיים. במה בעצם שונה ברולי מכל סדין אחר או שעוונית רגילה?
ההבדל הענק- חלקו העליון של הברולי עשוי 100% כותנה רכה ונעימה, זה אומר שהוא מונח על גבי הסדין ולא מתחתיו, והילדים ישנים עליו בנוחות ובלי בעיה. במקרה של הרטבה הפעולה היא פשוטה ומהירה: מסירים את הסדין, שמים אחד חדש ומיד חוזרים למיטה יבשה. אין צורך בהחלפה של כל המצעים ואין צורך להעיר את כל הבית- שלוש דקות וכולם בחזרה במיטות.
הברולי מצויד בשכבה אמצעית סופגת מאוד, שיתכן שבזכותה אפילו לא תרגישו במהלך הלילה שהיתה בכלל הרטבה, הוא אינו מרשרש, מכסה בבטחה את כל המיטה, מתכבס בקלות ונכנס למייבש בשמחה, הוא מגיע במגוון מידות ויכול לכסות אפילו מיטה זוגית להורים שאוהבים להתכרבל עם הילדים, הוא מיוצר מחומרים איכותיים שעומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים, ותמצאו אותו במגוון של צבעים והדפסים כך שתוכלו להניח אותו בכל מקום, הוא ישתלב מצוין והבית ויוריד מכם ומהילדים הרבה לחץ מיותר.
בנוסף למגני המזרן מציע המותג עוד פתרונות של נוחות להורים וילדים, למשל מגני מושב לרכב שנהדרים עבור התקופה הזו אבל לגמרי משמשים גם בהמשך כשחוזרים עם הילדים מהבריכה, מגנים מיוחדים שאפשר להניח על הספה, מגני מזרן לניובורנים קטנטנים לספיגה יעילה של פליטות וריורים ובטנה שמתאימה לשק שינה בכדי שילדים שעדיין מתקשים בלילות יוכלו לישון בקמפינג או אפילו אצל חברים בלי חשש.

עוד קטגוריה שחובה שתכירו ומושלמת לעונה החמה- מצעי הקיץ הייחודים Cool-Touch שעשויים במיוחד בכדי לפנק בשינה נעימה ואידאלית בחודשים החמים. הם דו-צדדים, כשצד אחד במגע קריר ונעים המתאפשר הודות לסיב שפותח ביפן, מנדף חום ולחות ומעניק תחושה רעננה ונעימה. הצד השני עשוי מ- 100% כותנה רכה ומלטפת, בכדי שיהיה אקסטרה נעים מכל הכיוונים.
שילוב הבדים הזה יוצר שמיכות ומצעים כייפים שנעים להיכנס לתוכם ועוטפים ברכות מכל הכיוונים, ניתן לרכוש סט שלם, או להתפנק רק בשמיכה, הכל מגיע בגווני פסטל לבחירה ובמידות המתאימות לכל בני המשפחה, כי אם ישנים כמו שצריך אז שיהיה לילה טוב לכולם.

בלעדי לרעות תקני לי!
20 אחוז הנחה על כל הפריטים באתר איזינייטס!
בהקלדת קוד קופון REUT20
וגם
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 299 ש”ח

כניסה לאתר:

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 8.7.23 בחצות או גמר המלאי.
* ההטבה אינה בתוקף על מארזים.
*ללא כפל מבצעים, קופונים והטבות.
*משלוחים:
*משלוח חינם עד הבית ברכישה ב-299 ש”ח ומעלה לאחר הנחות.
משלוח עד הבית ברכישה בסכום נמוך מזה, בעלות 35 ש”ח
*איסוף עצמי חינם ניתן לבצע מאיאהאוס, דרך המכבים 58 קומה 2 ראשלצ, בימים א-ה בין השעות 9 ועד 17:30 לאחר קבלת מייל אישור .
*משלוח לנקודת איסוף בעלות 19 ש”ח,
*אספקה עד 7 ימי עסקים.
*ניתן לבצע החזרה או החלפת מוצר כשהוא חדש ובאריזתו המקורית תוך 21 ימי עסקים לאחר תיאום במייל או טלפונית.
מדיניות החלפות והחזרות מלאה כאן
*שירות לקוחות בווטסאפ או טלפון: 054-9163663, או במייל info@eznites.co.il
ניתן ליצור קשר גם באמצעות הפייסבוק או אינסטגרם.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *