בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

דובידו – מייצרים חברים וחיוכים

01/09/20 11483 רעות תקני לי

 

דובוני פרווה זו אהבה אמיתית, לא רק בילדות, לפעמים זה לכל החיים. אני מודה שכמה מידידיה הפרוותיים של אריאל הם גם קצת שלי במסווה, כי הלב תמיד מתמלא שמחה למראה של בובת חיה מתוקה וחייכנית שעושה חשק לחבק. אני מכירה המון ילדים וילדות עם סלסלה ענקית ומתפקעת של בובות בחדר, כי זו הבחירה הראשונה והחוזרת של המון ילדים למתנה, זה הדבר שהם תמיד ירוצו אליו ראשונים בחנות, והמשפט “אבל כבר יש לנו המון בובות בבית” לא באמת משכנע אף אחד- חבר פרוותי נוסף הוא תמיד חבר נהדר. עכשיו תארו לכם שקיבלתם אחד שהוא באמת יחיד ומיוחד- דובון שנוצר במיוחד בשבילכם, אחד שתוכלו להחליט מי הוא יהיה, מה הוא ילבש ושליבו יפעם והוא ידבר רק אליכם כשתחבקו אותו- נשמע כמו חלום ילדות? הנה הוא מתגשם… הכירו את דובידו.

דובידו הוא מפעל נודד קטנטן ליצירה של בובות אישיות בתהליך חוויתי שבו אתם והילדים משתתפים מההתחלה ועד הסוף. המפעל ביקר בכל פעם בעיר אחרת ואיפשר לילדים להיות נוכחים בזמן יצירת הבובות, אך בזמן הקורונה, ודווקא כשכולם זקוקים לחיבוק חזק וחם, המעבר בין מקומות מתאפשר פחות. במפעל לא התייאשו, והקימו אתר מלא בקסם שמדמה כמעט לחלוטין דרך המחשב את החוויה שעוברים במפעל:

בשלב הראשון בוחרים דמות מתוקה מתוך משפחת החיות של דובידו שבה תוכלו למצוא דובונים בכלמיני צבעים וגם חדי קרן, לאמה, כלבים, ארנבים דינוזאור ועוד המון המון מתוקים שבאחד מהם בוודאות יתאהבו אצלכם ממבט ראשון.

בשלב הבא תעניקו לחבר החדש לב בטקס מרגש- תוכלו אפילו לבחור בלב פועם שתרגישו בכל פעם שתתנו לו חיבוק, מה שמומלץ מאוד לויסות רגשי ותחושתי, לתינוקות שנולדו, וגם סתם כדי להגיד “גרמת ללב שלי לפעום בשמחה”.

בשלב השלישי תוכלו להעניק לדובידו שלכם את יכולת הדיבור: להקליט מסר בקולכם או בקולו של מישהו חשוב וקרוב, מסר שישאר לתמיד.

בשלב הרביעי תוכלו לבחור האם להלביש ולאבזר את הדובידו מתוך מגוון שכולל חליפות אדירות (מעודדת, אסטרונאוט/ית, רופא/ה בלרינה ועוד ועוד…) ולבחור לו או לה גם נעלים מתאימות.

בשלב האחרון תיצרו את תעודת הלידה של הדובידו- תתנו לו שם, תספרו מתי נולד ותקבעו מי האמא או האבא שלו.

את המסמך תקבלו ביחד עם הדובידו בתוך תיק מיוחד, שאותו אפשר יהיה לקחת לכל מקום יחד איתכם.

דובידו היא אחת המתנות המרגשות ביותר שאריאל קיבלה, והיא מתאימה לא רק לילדים, אלא לכל אחד שאתם רוצים לומר לו עד כמה אתם אוהבים, מעריכים ומתגעגעים תמיד לחיבוק שלו. זו דרך מקסימה לתת לסבא וסבתא להרגיש קצת יותר קרובים, לשמח יולדת במתנה מיוחדת או להעביר בצורה ייחודית ומרגשת כל מסר שיש לכם לכל מישהו אהוב.

בלעדי לרעות תקני לי!

הנחה של 20 אחוז על סל הקניות בדובידו!

ההטבה בהקלדת קוד קופון REUT2020 בסל הקניות

אתם מוזמנים להתחיל כבר עכשיו את יצירת הדובידו המיוחד שלכם:

 

ואם תרצו להכיר את משפחת דובידו המורחבת לפני שתתחילו, מוזמנים לכאן:

 

שימו לב לכמה פרטים חשובים:

משלוח חינם ברכישה מעל 250 ש”ח (לאחר הנחה), סמנו בסל משלוח לנקודת חלוקה, בדובידו ימירו אותו במשלוח עד הבית. (עלות משלוח לסכום הנמוך מ- 250 ש”ח: לנקודת איסוף 20₪ עד הבית 35₪)

הבובות מיוצרות לפי דרישה ולכן אין החזרות או החלפות, אולם עם זאת, יש אחריות על כל המוצרים ואם תתקלו בבעיה כלשהיא- ישמחו לעזור לכם תמיד.
שירות לקוחות בטלפון: 073-3744467 בוואטסאפ: 050-7815113 או במייל: Hello@DubiDo.co.il

זמן האספקה של דובידו הוא 7 ימי עסקים מרגע קליטת ההזמנה.
למי שיבחר בדובידו עם הקלטה אישית- זמן האספקה הוא החל מרגע שליחת ההקלטה, לכן בכדי לקצר תהליכים תוכלו לשלוח מיד לאחר הרכישה את מספר ההזמנה + ההקלטה (הקלטה קולית בוואטסאפ – באורך של עד 9 שניות) למספר 050-7815113

הנחיות להקלטה:
*שימו לב שאתם מדברים בקול רם וברור.
*מומלץ לומר את השם או הכינוי של מי שיקבל את הדובידו.
*אורך ההקלטה בין 7 ל- 9 שניות, הכינו מסר קצר וקולע שיהיה כיף לשמוע לאורך שנים.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *