בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

העזרה הטבעית שלך במסע ללידה ולהורות – בייבי טבע

16/02/20 11633 רעות תקני לי

 

תקופת ההיריון שלי עם אריאל וגם לאחר הלידה זו התקופה שבה לראשונה הרגשתי צורך להיעזר בדברים שהם פחות קונבנציונליים וקצת יותר קרובים לבסיס ולטבע. כשהמון דברים מסביב היו אסורים לשימוש ומרתיעים הצלחתי למצוא את הפתרונות שלי ואת ההקלה במוצרים טבעיים שעשו את העבודה מבלי שאחשוש להשתמש בהם . זו הייתה התקופה שבה גם הכרתי את “בייבי טבע”, וההיכרות עם המוצרים הלכה וגדלה בזמן תקופת חופשת הלידה, כאשר כמעט בכל מפגש של חברות עם תינוקות גיליתי כמה מהן משתמשות קבועות ומסורות.

 

“בייבי טבע” נולדה לבלהה הראל גורן, אמא ל-3, לפני כמעט 20 שנים, בזמן שהייתה גם היא בהריון עם בתה הבכורה וחיפשה מוצרים טבעיים אמינים לשימושה, מאחר והיא בעלת ידע בארומתרפיה, היא החליטה להתחיל לרקוח מוצרים עבור עצמה, וכשהתוצאות היו מעל למצופה והשמועה הגיעה לאוזניהן של חברות מחופשת הלידה מצאה עצמה בלהה רוקחת מוצרים לכל האימהות בשכונה, מה ששכנע אותה שיש צורך אמיתי וגם פוטנציאל עסקי וחנות ראשונה של בייבי טבע נפתחה בשנת 2000 כמעט במקביל ללידת בתה השנייה. לאחר שהעמיקה עוד יותר בענייני הריון ולידה והפכה לדולה ולאמא בפעם השלישית היא הרחיבה את העסק, פתחה גם חנות אינטרנטית בכדי שתוכל להגיע לכל אחת בכל מקום בארץ, וגם החלה לשווק את מוצריה לחנויות נוספות בארץ ובחו”ל.

 

כל המוצרים של בייבי טבע נרקחים באהבה גדולה מתוך רצון להפוך את חווית ההיריון, הלידה וההורות הראשונית לנעימה וקלה יותר, להחזיר את השקט והרוגע לגוף ולנשמה בתקופה שלעיתים מרגישה קצת כאוטית. כל המוצרים עשויים חומרים טבעיים באיכות הגבוהה ביותר בכדי להבטיח בטיחות ואפקטיביות מרבית.

 

בלעדי לחברות קהילת רעות תקני לי
25% הנחה על כל מוצרי בייבי טבע בקטגוריה המיוחדת לנו באתר בהקלדת קוד קופון reut25.

כניסה לקטגוריה:

 

כמה מוצרים מומלצים במיוחד:

תרסיס לאיחוי תפרים לאחר לידה After Birth Oil
אחת מהטרדות הכי מבאסות של אחרי לידה הם התפרים שעלולים להציק ולאורך זמן. התרסיס הזה, הומלץ לי על ידי כמה חברות שנעזרו בו, והוא מרגיע ועוזר בזירוז ההחלמה בצורה יעילה.

 

פד קירור לאחר הלידה.
עוד פתרון יעיל מאוד ומיוחד להקלה על כאבי תפרים, טחורים ובצקות שעלולים להיווצר לאחר לידה. “סוחטים” את הפד המיוחד שמתקרר לכחמש שעות, אינו נוזל או מרטיב, בעל יכולת ספיגה ומאוד מאוד עוזר בהרגעה והורדת נפיחות .

 

שמן גאמי להקלה על כאבי צמיחת שיניים.
כל מי שיש לה כבר ילדים מכירה את התקופה הקשוחה באמת והבלתי נגמרת של בקיעת השיניים, ההיצע של תכשירים להקלה על הקטנטנים הוא דל מאוד וחלק אף התברר כמסוכן. תערובת השמנים הזו, נמרחת חיצונית מסביב לפה, ופועלת להרגעה גם על ידי הרחת השמנים וגם על ידי ספיגתם. היא בעלת פעולה כפולה כיוון שמקלה גם על יובש מסביב לאף ולפה שממנו סובלים הרבה קטנטנים מריירים בתקופה הזו. השמן בעל אישור של משרד הבריאות.

 

בריאול- שמן להקלה על הצטננות והתקררות
אין דבר מבאס מתינוק או ילדון עם אף סתום ומצפצף. התערובת הזו מקלה מאוד על תסמינים של צינון גם אצל קטנטנים וגם אצל מבוגרים ומתאימה לשימוש מגיל לידה.

 

מגנול – תערובת שמנים מטהרת להימנעות ממחלות.
כמה טיפות מהתערובת על דש הבגד, במבער קטן או על ידי ריסוס בחלל האויר (בגרסת התרסיס כאן http://bit.ly/39qbuoO ) יעזרו להימנע ממחלות בסביבת האם והתינוק. מורכב משמני אקליפטוס, לבנדר, אורן ועשב לימון הידועים בתכונותיהם המחטאות.

 

שמן לעיסוי הבטן בהריון ולאחר הלידה.
סימני מתיחה הם אחד הדברים שנשים הכי חוששות ממנו, בנוסף לכך העור בהריון וגם לאחריו יבש מאוד ועלול לגרד ולהציק ממש, השמן על בסיס זרעי ענבים עוזר במניעת סימני מתיחה ומעניק לחות וגמישות לעור.

 

שמן טבעי להרחקה וטיפול בכינים Clear Head
שמן שיעיל גם בקטילת כינים וגם במניעת הידבקות בשימוש יומיומי של כמה טיפות מאחורי האוזניים.

 

מוסקיטול- שמן לדחיית יתושים ללא ציטרונלה.
אנחנו עוד לא שם, אבל ממש בקרוב נהיה ונחפש פתרונות יעילים מפני יתושים גם לקטנטנים וגם לנו, את השמן הזה אפשר לטפטף על סדין (מגיל 3 חודשים), על אדן החלון או מסביב לאוהל בקמפינג ולהנות מלילה שקט מזמזומים.

 

האותיות הקטנות:
• ההטבה בתוקף עד 18.2.2020 בחצות
• ההטבה תקפה רק על הקטגוריה המצורפת, ללא כפל מבצעים
• משלוח חינם עם שליח עד הבית בקניה מעל 250 שקלים.
בקניה מתחת ל 250 – 15 ₪ למשלוח בדואר רשום, 29 ₪ לשליח עד הבית, איסוף עצמי חינם מנקודות איסוף לאחר תיאום עם שירות לקוחות.
• מדיניות החלפת והחזרת מוצרים כאן
• שירות לקוחות בטלפון : 03-5290910 או במייל info@babyteva.co.il

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *