בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

חיים טובים יותר לעור רגיש – La Roche Posay לה רוש פוזה

29/12/19 18115 רעות תקני לי

 

עור רגיש, זה יכול להופיע אצל כל אחד ואחת מאיתנו, לפעמים זה קורה בגלל מזג האויר, לפעמים זו אלרגיה, זה יכול להיות גם זיהום אויר או אפילו סתם מצב רוח ולפעמים פשוט נולדים עם זה. רגישות בעור יכולה להופיע ולהתפרץ בכל גיל וזה יכול להציק ולהטריד במגוון דרכים ובמגוון דרגות חומרה, אבל לכל זה יש דרך אחת ומוכחת להקלה: המוצרים של מותג טיפוח העור המומלץ ביותר על ידי רופאים בכל העולם: לה רוש פוזה.

 

סיפורו של המותג הוא בעל היסטוריה מפוארת: זה התחיל כבר לפני מאות שנים בצרפת בעיירה הציורית לה רוש פוזה, שם התגלו מספר מעיינות עם מים בעלי הרכב מינראליים נדיר, אשר רחצה בהם ריפאה באורח פלא בעיות עור מסוגים שונים. בזכות המעיינות הוקם בית חולים טרמלי בעיירה כבר ב 1800 על ידי נפוליאון והמקום פועל עד ימינו וממשיך לטפל בהצלחה בבעיות עור שונות. יעילותם של המים המופלאים נחקרו באופן מדעי ונמצאו כמוכחים קלינית וב 1975 הוקם מותג הטיפוח של לה רוש פוזה, ששם לעצמו למטרה לתת חיים טובים יותר לעור רגיש. לאחר עשרות שנים בהן הוא נמכר בכל העולם, רכשה אותו חברת לוריאל שהביאה אותו לישראל ב 2010.

המוצרים של לה רוש פוזה מכילים כולם את המים הטרמלים מהמעיינות ומבוססים על פורמולות בעלות סטנדרט מחמיר ביותר: הם היפואלרגניים, אינם סותמים את נקבוביות העור, נבדקים באופן תכוף על העור הרגיש ביותר, עוברים בחירה קפדנית של מרכיבים ומשווקים באריזות הממזערות את הסיכון לזיהום חיידקי. המותג מחויב לשימוש בטוח של המוצרים גם על עורם העדין של תינוקות, והמוצרים מומלצים על ידי דרמטולוגים בטיפול ובשיפור בעיות עור.

 

קיימות חמש סדרות עיקריות: אנתליוס – מוצרים מעולים, עדינים ויעילים במיוחד להגנה מהשמש, אפקלאר– מוצרים המומלצים לשיפור וטיפול בפצעונים ואקנה, ליפיקאר– המוצרים שכל אמא עם תינוק ש”זכה” באסטמה של העור צריכה להכיר, משפרים פלאים מצבים של אוטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות ומבוגרים, טוליראן– מוצרים לעור אלרגי או רגיש במיוחד, כזה שנוטה לפתח במהירות פריחה, אדמומיות או יובש וזקוק לטיפול עדין וקבוע, ו-סיקאפלסט סדרה יעילה לטיפול בעור פגוע וסדוק ובצלקות.

הטבה בלעדית לחברי קהילת רעות תקני לי
מוצרי לה רוש פוזה נמכרים כעת ב- 20 אחוז הנחה באתר דרגסטור
לנו יש עוד 20 אחוז הנחה על ההנחה הקיימת!!
ההטבה עם קופון LRP20

לינק לרכישה

 

מה הכי כדאי להכיר?

לטיפול בתינוקות, ילדים ומבוגרים עם עור יבש ומגורה או אוטופיק דרמטיטיס
ליפיקאר שמן רחצה AP+
שמן לניקוי עדין של העור, ללא סבון, אלכוהול, חומרי צבע או פראבן. מסייע בשיקום שכבת המגן החיצונית של העור ומפחית גירויים. מכיל חמאת שיאה להשבה אינטנסיבית של הליפידים.

 

ליפיקאר באום AP+
להרגעה מיידית של עור יבש ומגורה ולריווח של מקרי יובש קיצוניים בעור שסובל מאוטופיק.
מכיל רכיב ייחודי המעוגן בפטנט, שפועל על הגורמים העיקריים המשפיעים על עור יבש במיוחד. בעל מרקם הנספג במהירות בכדי להקל על מריחה יומיומית. אינו שומני ואינו דביק.

 

סיקאפלסט באום B5
מקל על עור סדוק, מתקלף, מעקצץ או שורף אצל תינוקות, ילדים ומבוגרים, מסייע בתהליך שיקום העור, ניתן למריחה על כל הגוף והפנים, ללא פראבן. נטול בושם, ללא לנולין, נספג במהירות ולא משאיר עור דביק או שומני.

 

פיגמנטקלר סרום
יעיל לטווח ארוך ומפחית באופן משמעותי את כתמים כהים וכתמי פיגמנטציה בכל שלב של התפתחותם.

 

לבעלי עור אלרגי או רגיש במיוחד:
טולריאן אולטרה
קרם לחות יומיומי המעניק תחושת הרגעה מתמדת לעור רגיש מאוד או אלרגי. פורמולה מחוזקת הודות לשילוב של הרכיב ניורוסנסין המפחית את המאפיינים של עור מגורה.

 

להגנה מהשמש
אנתליוס אולטרה SPF50+
עור רגיש זקוק להגנה מהשמש גם בימי החורף, קרם ההגנה העדין לפנים מסייע במניעת רגישות לשמש, כתמי פיגמנטציה, הזדקנות מוקדמת של העור ופגיעה בתאי העור לטווח הארוך

 

לעזרה בהתחדשות העור, לעור פגוע, סדוק, מגורה או מצולק
סיקאפלסט שפתיים
מה שכולנו צריכים בדיוק עכשיו- כשהשפתיים יבשות ונהיות סדוקות ושורפות במהירות שיא. מיועד גם למקרים הקיצוניים ביותר של יובש בשפתיים. המרקם הייחודי עוטף את השפתיים כשכבת מגן, מצוין לשימוש אצל ילדים ומבוגרים.

 

האותיות הקטנות:
1. ההטבה תקפה עד יום שלישי, 31.12.19 בחצות
2. משלוחים- מעל 289 ₪ משלוח חינם עם שליח עד הבית. מתחת לסכום- דואר רשום 9.90, שליח 24.90 ₪.
פירוט המשלוחים כאן
3. החלפות החזרות- כאן
4. ההטבה על מוצרי לה רוש פוזה בלבד

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *