בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

לאוקסיטן L’Occiatne – כל היופי של פרובאנס

26/07/21 22974 רעות תקני לי

 

לא מובן מאליו לארח ברעות תקני לי מותג איכות בינלאומי בסדר גודל כזה, שלא מרבה בהנחות ושיתופי פעולה. זה דרש חיזור ארוך, ריקוד משותף, השקעה, דיוק, והנה הם כאן –L’Occiatne  כמה אני שמחה לצרף אותם למשפחה.

 

כבר למעלה מ-40 שנה, שמותג הטיפוח הצרפתי מחובר ללב ליבו של מחוז פרובאנס, חבל ארץ מרהיב ביופיו בו מתרחש קסם של טבע ומסורת המהווים השראה ולוקחים חלק נכבד ביצירת מגוון מוצרי הקוסמטיקה, הבישום והטיפוח האיכותיים של ל’אוקסיטן.
את הכל התחיל בחור צעיר בשם אוליבייה בוסון שהציע למכירה שמן רוזמרין אתרי בשווקים בפרובאנס ואט אט הרחיב את היצע המוצרים שלו. על ידי שימוש בכל הטוב שיש לטבע המקומי להציע הוא הפיק תכשירים המתבססים על שמנים טבעיים כמו לבנדר, וורבנה ושקדים ונחל הצלחה גדולה.
בדיוק על בסיס אותה מסורת ותיקה עובדים בל’אוקיסטן גם בימינו- בכדי להבטיח איכות גבוהה של רכיבי המוצרים ובו בזמן לשמור על הטבע ככל האפשר, יצרו בל’אוקסיטן שותפויות עם חקלאים מקומיים לטווח הרחוק, כך נוצרת האפשרות להפיק את המירב מנדיבות הטבע תוך פיתוח שיטות השומרות על הצומח. במקביל דואגים בחברה לקידום נושאים סביבתיים באמצעות פעולות כמו מיחזור אריזות וזמינות מוצרים באריזות מילוי אקולוגיות, עם מטרה ברורה להגיע ל 100% אריזות מפלסטיק ממוחזר עד שנת 2025.
גם נושאים חברתיים נמצאים ברשימת המטרות של ל’אוקסיטן, כמו העצמת נשים על ידי תמיכה ישירה בהעסקתן, גיוס תרומות לקידום מנהיגות נשית, וקידום סיוע לעיוורים ולכבדי ראייה באמצעות תוויות בכתב ברייל על גבי האריזות ותרומות לביצע בדיקות וטיפולי עיניים לנזקקים.

 

וזה עוד לפני שנגענו במה שהכי חשוב- המוצרים עצמם, מגוון עצום וגן עדן של ניחוחות, שנולדים תוך התבוננות בטבע ומפותחים בעזרת מחקר מדעי לטיפוח טבעי במעבדות החברה- הכל בכדי לשמור על רמה גבוהה של איכות ויעילות. המוצרים יגיעו אליכם ברכבים ממוזגים עם תא קירור מיוחד, שישמור על טריות ואיכות מקסימאלית גם בימי הקיץ הלוהטים שעוברים עלינו עכשיו.
בין המון תכשירים, מוצרי טיפוח ובשמים מטריפים מציעים בל’אוקסיטן גם חווית ספא מפנקת במיוחד שמתקיימת במרכז הטיפולים המיוחד של ל’אוקיסטן בשרונה בתל אביב. שלוחה טבעית ו”חיה” של המותג, שמציעה עיסוי ידני בשיטות מסורתיות ובשילוב מיטב מוצרי המותג, טיפול המעניק חוויית ל’אוקסיטן ייחודית של רוגע ושלווה- כזו שכל אחת ואחד צריכים מידי פעם.

בלעדי לרעות תקני לי!

הנחה של 20 על כל אתר* L’Occiatne הישראלי !
וגם
משלוח חינם בכל רכישה!

בהקלדת קופון REUT20

שימו לב! בנוסף תוכלו לקבל דוגמיות שוות ביותר במתנה!
בעגלה מופיעה אפשרות “דוגמיות לבחירתך ללא עלות” – הקפידו לסמן אותה! לא תתאפשר הוספה מאוחרת לאחר רכישה.

 

לחנות:

 

מגוון המוצרים הוא מדהים וכל כך מזמין, ואם אתם עדיין לא מעריצים מושבעים זו הזדמנות נדירה להתנסות בכל הטוב שיש למותג היוקרתי והאיכותי הזה להציע.
בשביל שיהיה לכם מאיפה להתחיל הנה כמה המלצות מעולות שהכנתי לכם, סידרתי אותן בקטגוריות כדי שיהיה קל יותר להסתדר

סדרת השקד
סדרה שלמה המבוססת על איכויות עץ השקד, ניחוח הפריחה המושלם שלו והרכיבים שלו הידועים כממצקים ומחליקים את העור.

שמן רחצה שקד- תקני לי 
הבסט סלר של המותג, אחד המוצרים המשובחים והאהובים, הופך לקצף מפנק עם ניחוח מטריף שאי אפשר להפסיק להריח גם אחרי המקלחת. טיפ- אם אתן כבר מכורות ויש לכן בבית ניתן להזמין גם רק מילוי, עם ההטבה שלנו יצא מאוד משתלם

שמן גוף מזין שקד- תקני לי 
נספג במהירות, ממצק את העור ומסייע במניעת סימני מתיחה

חלב גוף מרוכז שקד – תקני לי
למי שמעדיפה מרקם של קרם, מאוד עשיר ועם זאת נספג יפה ממש, אני משתמשת בו אחרי מקלחת לפני השינה. מאוד נעים וריח נפלא

 

טיפוח הפנים
זו קטגוריה מאוד מקיפה – בחרתי שני מוצרים מתוכה

קרם לחות פעיל ליום אימורטל פרשס – תקני לי 
קרם אנטי אייג’ינג לעור רגיל עד יבש שעוזר להילחם בסימני הגיל הראשונים, ממצק ומזרז את ההתחדשות הטבעית. זה אחד המוצרים היותר אהובים עלי של המותג ולמרות היותו קרם יום הוא בשימוש אצלי דווקא בלילה כי הוא מאוד עשיר. הוא מכיל חומצה היאלורונית ושמן אתרי אימורטל אורגני (פטנט של חברת ל’אוקסיטן) בעל תכונות נוגדות חמצון ואנטי אייג’ינג.

ריסט סרום- תקני לי 
המוצר שהכי סקרן אותי לנסות. סרום הלילה מכיל כ-3,300 בועות זהב אשר לוכדות את שמן האימורטל הייחודי שנמצא גם בסרום. הוא נותן תחושה של מוצקות לעור וזוהר שנראה אחרי שימוש גם יחסית קצר במוצר. אני משתמשת בו קבוע בכל לילה קרוב לחודשיים ומאוד מרוצה, מרגישה שהוא מתאים לעור הפנים שלו ומייצר תחושה של רוגע וניקיון

 

חמאת שיאה
הרכיב המיוחד הוא היחיד שאינו מגיע מאזור פרובאנס, אלא מאפריקה, תוך העצמה וטיפוח עצמאות כלכלית של קהילת הנשים בבורקינה פאסו- שם הוא מופק. חמאת השיאה מזינה ומרגיעה את העור ומטפלת בגירויים ועור יבש ומציק.

פטי רמדי- תקני לי 
מעין משחת פלאים המיועדת לשימוש רב תכליתי בכל אזור בגוף שמרגיש יבש, פגוע ומציק.

קרם ידיים חמאת שיאה- תקני לי 
בסט סלר של המותג ומוצר חובה בכל סל! נספג בקלות ומהירות ומהווה הצלה של ממש למי שסובל מידיים שורפות בעונת המזגנים, עונות מעבר ואזורים יבשים.

קרם רגליים שיאה – תקני לי 
מסייע בהזנה וריכוך כפות רגליים יבשות וסדוקות ומרגיע את העור.

 

מסיכות
אחת הקטגוריות האהובות עלי של ל’אוקיסטן, מסכות מהירות, מרעננות, מרגיעות ומטפלות, במקרמים וניחוחות מהאגדות. כיף גם לקחת אותן מחוץ לבית או לתת מתנה. אני אהבתי במיוחד את הירוקה שהיא מסיכה מטהרת ואת ההמסיכת מלון שעשירה בויטמין C. לכולן יש רוח פירותי נפלא והן נוחות ומהירות לשימוש

מסכת פנים מרגיעה ופירותית- תקני לי
מרעננת ומרגיעה, במרקם יוגורט עשיר.

מסכת פילינג לעור פנים זוהר- תקני לי 
פילינג עדין מועשר בחומצות פרי טבעיות ומסייע להסרת תאי עור יבשיים במיידיות.

מסכת פנים מטהרת ופירותית- תקני לי 
מתאימה לעור רגיל, מעורב ושומני. מכילה טימין טרי ובעלת מרקם עשיר, שהופך את עור הפנים לפחות שמנוני או מבריק.

מסכת לחות לפנים אקווה- תקני לי
מסכת לחות במרקם ג’ל קריר, עשירה במינרלים, חומצה היאלורנית ומיי ראוטייר המחזקים ומשמרים את הלחות.

מסכת פנים ועיניים ללחות והזנה- תקני לי 
מרעננת ועוזרת לחידוש עור פנים עייף, עם מלון אורגני העשיר בויטמין C ונוגדי חמצון.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום רביעי, 28.7.21 בחצות.
*המבצע בתוקף באתר בלבד.
*ללא כפל הנחות, מבצעים וקופונים.
*משלוחים:
משלוח עד הבית חינם בכל קניה
אספקה עד 5 ימי עסקים.
אפשרות איסוף עצמי חינם מחנויות L’Occitane (למעט באילת)
יש להמתין למייל המעדכן שהחבילה ממתינה בחנות המבוקשת.
*מדיניות החזרות והחלפות מלאה כאן 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *