בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

מודיבודי – modibodi שיהיה לך מחזור נעים

29/09/24 8665 רעות תקני לי

 

 

זה תמיד מרגש לארח ברעות תקני לי את מודיבודי, מותג תחתוני המחזור שצמח כחלק בלתי נפרד מהמהפכה החיובית שעוברת על דימוי הגוף הנשי, ושיש לה השפעה עמוקה על נערות ונשים והיחס שלהן לגופן בכלל ולהתמודדות עם המחזור החודשי בפרט. המותג האוסטרלי, שהוקם בעשור הקודם על ידי קריסטי צ’ונג, מציע פתרון חדשני, סביבתי ונוח המעניק ביטחון לכל אישה באשר היא בימי המחזור, ומייתר לחלוטין את הצורך באמצעים חד פעמיים, מזהמים ומסורבלים.

ייחודה הגדול של מודיבודי הוא הפטנט הרשום והבלעדי – טכנולוגיית “מודיפייר” שהיא מערכת רב שכבתית דקה, המורכבת משכבה עליונה עשויה בד מנדף לחות ומנטרל ריחות, שכבה תחתונה בעלת עמידות גבוהה לנוזלים ומונעת דליפות ושכבת אמצע ייחודית המורכבת מסיבי צמר מרינו ומיקרופייבר המסוגלת לספוג עד 50 מ”ל של נוזלים. בזכות הפיתוח הבלעדי הזה, מודיבודי מספקת פתרון יעיל ונוח שמאפשר לעבור את ימי המחזור בקלות ובטבעיות ועוזרת גם במקרים של הפרשות והרטבות שמתרחשות לאורך כל חיינו – החל מהווסת הראשונה, דרך הריונות ועד לזמנים בהם רצפת האגן נחלשת ויש בריחות שתן.

את המותג הביאה לישראל חן תמיר לפני כשש שנים, עוד כשעולם תחתוני המחזור היה בתחילתו, והוא הפך כאן לאחד הבולטים ביותר כשבכל פעילות שהיתה לנו (זהו הסבב השישי) קיבלתי המוני המלצות נלהבות שהלכו והתגברו עם כל סיבוב ודיווחים על חוויות שימוש משנות חיים, לא פחות, שהפכו את ימי המחזור לנוחים יותר וקלים לתפעול ואפילו עדויות על הפחתה בכאבים ואי נוחות פיזית שהיו חלק משגרת הווסת של נשים. תארו לכם איזו מהפכה חיובית ונפלאה זו לנערות שרק מתחילות את מסע ההתבגרות וכמה מהותי לגדול לעולם שבו הטיפול במחזור החודשי הוא הרבה יותר טבעי, פשוט ומכבד את הגוף והסביבה.

התחתונים מגיעים במגוון רמות ספיגה שמותאמות למהלך המחזור, מה שמאפשר גמישות ושימוש מותאם אישית. התמיכה בדימוי גוף חיובי היא ערך מרכזי של המותג, וזה ניכר גם בטווח המידות הרחב שמתבטא גם בתמונות הקמפיינים של המותג שמציגות נשים אמיתיות.

אם זו הפעם הראשונה שלך עם מודיבודי ואת מתלבטת בנוגע למידה תוכלי למדוד את עצמך ולהיעזר בטבלת המידות המפורטת כאן. בנוסף צוות מודיבודי המנוסה ישמח לייעץ – היעזרי בהן. וגם אם לא תקלעי למידה – אל דאגה! לכל לקוחה חדשה יש אפשרות החזרה של זוג תחתונים אחד שנפתח ונמדד לאחר רכישה ראשונה באתר כל עוד הוא לא עבר כביסה ולא נעשה בו שימוש מלבד מדידה על גבי תחתונים נקיים. בנוסף ברכישה ראשונה יש למודיבודי מדיניות שתאפשר לך להתנסות בפריט אחד מתוך הרכישה הראשונה שלך במשך 60 יום, תוכלי לקרוא על התוכנית הזו כאן.
שימי לב שאין החזרות על תחתונים מקטגוריית האאוטלט
ושימי לב לטיפ החשוב הבא:

התחתונים מגיעים ארוזים בקרטון חתום שמבטיח קבלת פריט היגייני בהתאם להוראות משרד הבריאות, לכן רק זוג אחד ויחיד שנפתח יהיה ניתן להחזרה או החלפה (גם אם לא מדדת ורק פתחת, הרי אין שום אפשרות להבטיח שכך נעשה). לכן, אם הזמנת מספר זוגות תחתונים אל תפתחי את כולם מיד- התחילי באחד מהם (אם היתה לך התלבטות עם דגם מסוים- התחילי דווקא איתו) והתקדמי עם הפתיחה רק כשאת מרגישה שהמאץ’ מושלם. תחתונים סגורים הרמטית ניתן להחזיר או להחליף בלי בעיה על פי מדיניות ההחזרות באתר כאן.

במודיבודי דואגים לנוחות נשית כל הזמן ובכל מקום ומפתחים מוצרים שיעזרו לך להרגיש נינוחה כל הזמן, למשל שיתוף הפעולה עם פומה לתחתוני מחזור שמותאמים לפעילות ספורטיבית מקצועית, גופיות הנקה וחזיות שסופגות זיעה, קולקציה ללא תפרים וכזו המותאמת לנערות וכמובן בגדי הים שמאפשרים להמשיך בכל פעילות גם בימי המחזור- אמרנו כבר שזה משנה חיים? יאללה, בואו נתחיל!

בלעדי לרעות תקני לי!

הנחה של 25% על כל הפריטים באתר Modibodi ישראל
כולל כפל הנחות!!!

עם קופון reut25

משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 299 ש”ח לאחר הנחות

ושימו ❤️ זה תמיד נכון פה:
אם תשלמו בכרטיס האשראי של רעות תקני לי תקבלו עוד 5% הנחה נוספים במעמד חיוב האשראי! שווה מאוד!

כניסה לאתר מודיבודי ישראל:

 

בואו איתי לסיור בכל החידושים והקטגוריות שלא כדאי לפספס:

הקולקציה ללא תפרים
התחתונים שיושבים הכי נוח שאפשר, עדינים ולא מורגשים גם כשאת לובשת צמוד. שימו לב- חשוב מאוד, אלו דגמים שמתרחבים ולכן גם אם במדידה ראשונה הם מרגישים לך הדוקים – כך צריך להיות.

 

PUMA X MODIBODI
שיתוף הפעולה האולטרה מוצלח ממשיך ומנפיק קולקציה חדשה של תחתוני מחזור שעוזרים לכן להתאמן בראש שקט. יש דגמים חדשים ללא תפרים, דגמים קודמים מוצלחים ומכנסי אימון עשויים בד ממוחזר, מנדף זיעה ואנטיבקטריאלי עם טייץ בעל חלק ספיגה מובנה.

 

הקולקציה הסקסית
כן, תחתוני מחזור יכולים להראות נפלא, יש כאן כמה גזרות ורמות ספיגה שונות וכולם יגרמו לך להרגיש נהדר גם בימי הוסת.

 

מחלקת הנערות
היום כבר ידוע מאוד שתחתוני מחזור מאוד רלוונטיים כבר מרגע הווסת הראשונה והשימוש בהם מגיל צעיר יכול לעזור לקדם שיח בריא על המחזור החודשי, היגיינה ונשיות ולחסוך הרבה מתח מיותר והתעסקות סביב הנושא, אז אימהות למתבגרות- הצטיידו! שימו לב לבגדי הים שהם ממש הכרחיים עבור נערות ובמחיר מעולה של סוף עונה.
דעו גם שמידות הנערות והנשים חופפות ואפשר למצוא מידות רלוונטיות בשתי הקטגוריות.

 

בגדי ים
בגדי הים של מודיבודי הם בעיני מאסט לכל מי שאוהבת לבלות זמן בים ובבריכה הם עכשיו במחירי סוף עונה שעליהם מתווספת ההנחה שלנו וזו הזדמנות מדהימה לרכוש אותם.

 

מתחם Outlet
רגע לפני שאתן סוגרות סל חובה להיכנס למחלקה השווה הזו שכלולה בהטבה שלנו!
זו הזדמנות מטורפת להצטייד בעוד מודיבודי במחירי פגז! שימו לב שהפריטים במתחם הזה אינם ניתנים להחלפה אז וודאו שאתן רוכשות רק אם אתן בטוחות במידה ובגזרה.

 

אותיות קטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום שלישי 1.10.24 בחצות.
*ללא כפל קופונים.
*הקופון אינו תקף על גיפטקראד או על תחתונים לתרומה.
*לא ניתן להחזיר או להחליף פריטים ממחלקת האאוטלט, על מחלקה זו לא חלה ההטבה של ניסיון של 60 יום.
*הטבת 60 יום ניסיון תקפה אך ורק בהזמנה ראשונה מהאתר, פרטים מלאים לגביה כאן
*החלפות והחזרות:
בהזמנה ראשונה ניתן להחליף או להחזיר פריט אחד שנפתח למדידה ועוד כל פריט נוסף סגור.
החלפה תעשה על ידי שליח חינם, החזרה בעלות איסוף של 25 ש”ח.
בכל הזמנה נוספת ניתן להחליף או להחזיר פריטים סגורים בלבד בעלות משלוח 25 ש”ח.
פרטים מלאים לגבי החלפות והחזרות כאן
*משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח לאחר הנחות.
ברכישה מתחת ל- 299 ש”ח לאחר הנחה משלוח עד הבית בעלות 25 ש”ח
*אספקה עד 5 ימי עסקים- יתכנו עיכובים עקב החג
* שירות לקוחות בוואטסאפ דרך כאן

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *