בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

מיטת קטנים גדולים מבית SEGAL Baby- לחלום בגדול

19/08/21 33992 רעות תקני לי

קרוב לשנה וחצי חיפשתי מיטת ילדים לאריאל ובדקתי המון. היה קשה לי למצוא משהו מדוייק לצרכים שלי. חיפשתי מיטה בעיצוב נקי, לא מאסיבית, בטיחותית, במחיר הוגן ולזמן ארוך. עמוק בלב קיוויתי למצוא מיטה זהה למיטת המעבר שלנו, המיוז של סגל בייבי. היינו כל כך מרוצים ממנה ואולי בגלל זה גם היה קשה לנו להיפרד.

בשיא הסגרים והבידודים פנו אלי מחברת הריהוט סגל בייבי, איתם אני עובדת תקופה ארוכה, וביקשו ממני לשמור סוד כמוס- הם משיקים מיטת ילדים ולמעשה בלי לדעת אפילו הגשימו לי חלום. את דרכה של המיטה ליוותי מאוד צמוד בתקופה הזו, ידעתי שיש בה את כל מה שאני מחפשת עבורי ויותר חשוב עבור הבת שלי.

המיטה היא שילוב כל העולמות ויש לה יתרון אחד מובהק: היא פותרת עבורינו את הדילמה ההורית כשאנחנו נפרדים ממיטת תינוק- האם לרכוש מיטת מעבר קטנה ונמוכה שתספיק לתקופה קצרה או להעביר למיטת יחיד “רגילה” ולחשוש מצניחה חופשית ממנה?

מיטת קטנים גדולים עשויה MDF איכותי, חזק ועמיד, מידותיה תואמות מיטת יחיד סטנדרטית (אורך: 197 ס”מ, רוחב :96 ס”מ)  וגם שימו לב- גובה המיטה נמוך יחסית ומגיע ל- 37 ס”מ מהרצפה, מה שהופך אותה למזמינה ומתאימה יותר לסביבה של ילדים ומאפשר להם גישה מלאה ובטוחה אליה בכל שעות היום והלילה.
המזרן המומלץ שתוכלו לרכוש הוא מספוג אורטופדי עשוי פוליאוריאטן מוקצף עמיד לאורך זמן ומתאים לגודל מצעי יחיד רגילים ( 190X90 ). העובי שלו אידיאלי עבור המיטה (10 ס”מ) והוא כולל כיסוי במרקם נעים בצבע לבן.

על אף גובהה הנמוך של המיטה היא כוללת תוספת של ארגז אחסון או מיטת חבר לבחירתכם. את מיטות “קטנים גדולים” של סגל מרכיבים לפי צורך ורצון אישי, תוכלו להחליט שכרגע אתם זקוקים רק למיטה ומזרון, תוכלו להוסיף ארגז מצעים או לבחור שהוא ישמש כמיטת חבר ולצוות גם לו מזרון, תוכלו גם להתחיל מבסיס ולרכוש את השאר על פי הצורך מאוחר יותר- הכל בידיים שלכם.

אריאל ישנה במיטה החדשה שלה כבר כמעט שנה, כיף אמיתי. היא גדולה, רחבה ומפנקת ובמקביל מאפשרת לה להרגיש בטוחה ולא מאויימת. היא עולה ויורדת ממנה בקלות והיא מגובה גם במעקה חתיך ששומר עליה מתנופה מיותרת. אנחנו מאוד מאוד מרוצים.

בנוסף, במסגרת ההטבה שלנו שני פריטי ריהוט משלים שנולדו בכדי להתגורר עם מיטת קטנים גדולים באותו החדר!

כוננית MUSE של סגל שמותאמת לגובה הילדים (גובה: 89 ס”מ, רוחב: 80 ס”מ, עומק: 55 ס”מ), עשויה גם היא MDF איכותי, ומצוינת להקניית עצמאות לילדים שיוכלו לשלוף ממנה צעצועים וספרים בקלות וללמוד גם לסדר עליה את הפריטים בעצמם.

 

משאית אחסון מעוצבת ומקסימה שניתן להניח בה בובות, ספרים ומשחקים היא מאובזרת בידית נשיאה, למרות שהגלגלים אינם מסתובבים -היא ניתנת להזזה ממקום למקום בקלות.מידות: 40X70X37

הסיבובים הקודמים שלנו עם מיטות קטנים גדולים של סגל בייבי היו הצלחה ענקית, המלאי אזל במהירות שיא עוד לפני תום הפעילות ואתם ביקשתם שוב.
אל ההטבה ששמורה רק עבורנו מצטרפים בהשקה חגיגית דגמים בצבעים חדשים ונהדרים- מרווה, מרנג ואלון אדום משולב לבן. 

בלעדי לרעות תקני לי!

הנחה של 20% על המיטות, התוספות והאביזרים של מיטות “קטנים גדולים”, כוננית MUSE ומשאית האחסון

בהקלדת קופון reut

 

להרכבת מיטת קטנים גדולים משלכם:

 

ההטבה בתוקף עד מחר, יום רביעי, 15.6.22 בחצות

*אחריות לשנה על המיטה.

אותיות קטנות:
*מחיר המיטה הבסיסית אינו כולל מזרון.
*התשלום אינו כולל הובלה והרכבה.
*הובלה והרכבה עבור מיטות / כוננית ישולמו ישירות למוביל (התשלום לא דרך האתר).
פירוט:
מיטת ילדים 250 שח, מיטת חבר בלבד 200 שח
מיטת קטנים גדולים + מיטת חבר 350 שח
מזרון בלבד– 200 שח, מזרון בתוספת למיטה / כוננית– אין תוספת.
2 מיטות קטנים גדולים 450 שח, תוספת מיטת חבר 70 שח לכל מיטה
כוננית בלבד 200 שח, כוננית בתוספת למיטה 50 שח
ברכישת משאית אחסון בלבד- משלוח חינם.
תוספת תשלום לישובים מרוחקים בכפוף למחירון הובלות ומשלוחים באתר.
שירות לקוחות: 02-5791993 | הודעות בוואטאפ 052-3514275

שימו ❤️ אספקה עד 30 ימי עסקים!!

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *