בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

עצמאיות בחופשת לידה

04/03/18 7642 רעות תקני לי

 

חופשת הלידה שלי, לא מתה על הביטוי הזה אבל בסדר, שינתה לי את כיוון המחשבה המקצועי שלי. היא התחילה קשה ומבלבל והסתיימה בחיוך מאוד גדול. היא הפכה אותי משכירה לעצמאית, מחרדה לחולמת ומפאסיבית למגשימה. היא החדירה בי כוחות לבחור, לקחת סיכונים, להעז ובעיקר להאמין בעצמי. מתתי מפחד מעצמאות אבל הזמן הזה, שהייתי בבית והמוח נדד לכל כך הרבה כיוונים גרם לי להבין שזה אפשרי.
את רעות תקני לי התחלתי בסיומה של חופשת הלידה. כל עוד אריאל היתה בבית הייתי שאובה מאתיים אחוז אליה ולא הצלחתי לפנות זמן או מקום בלב לעבודה. בילד הבא זו כבר תהיה עובדה קיימת ואני אצטרך ללמוד איך עושים את זה נכון, איך משלבים בין גור חדש בבית לעבודה שלי כעצמאית בעלת עסק.
יש לי כל כך הרבה כבוד לנשים שעושות את זה, מנהלות עסק משלהן ובמקביל מנהלות עסק נוסף והוא אמא טריה.
בסוף השבוע יצויין יום האישה. החלטתי לתת את הבמה ללביאות האלו, שלפעמים אין להן גם את הפריווליגיה לקחת 3 חודשים של מנוחה ואחרי חודש הן חוזרות לעבוד. אני רוצה להריע להן וגם ללמוד מהן ואני מבקשת גם מכם לתת להן חיבוק ענק, מגיע להן.
אז תכירו את מוריה, שני, שרון, רוני ושירי. עצמאיות בחופשת לידה. כולן מנהלות עסק, כולן כעת בחופשת לידה. לכולן יש הטבה שהיא במיוחד עבורכן. תהנו ממנה. אני אוהבת אתכן מאוד!

מונה
מוריה חמד, אמא לאורי בת 3 ולירי בן 3 חודשים. בעלת המותג “מונה“, מותג לבגדי נשים קסומים בסגנון רטרו

ספרי קצת על עצמך:
גרה בתל אביב עם ניר והילדים. יש לי התמכרות קלה לגרביים. כשאני מתארגנת בבוקר ובוחרת אאוטפיט ליום, בחירת הגרביים המתאימות לוקחת את מרבית זמן ההתארגנות שלי 🙂

כמה זמן העסק קיים? מה גרם לך לצאת לדרך כעצמאית?
מונה נולדה במרץ 2010- לפני 8 שנים בדיוק. אחרי הלימודים עבדתי לתקופה אצל מעצבת עד שהרגשתי שאני מוכנה לפתוח מותג ועסק משלי. זה ממש בער בי.

איך משלבים עבודה כעצמאית עם בייבי שזה עתה נולד?
שאלה קצת מורכבת עבורי כרגע בעודי בשיא חופשת הלידה השניה שלי. אחרי לידת הבכורה שלי חזרתי לעבוד פול טיים אחרי שלושה חודשים. הבת שלי נכנסה למסגרת ואני חזרתי לנהל את החנות שלי במשרה מלאה. אני חושבת שהאתגר הכי גדול עבורי היה ללמוד להיות יעילה כמו פעם אבל בחצי מהזמן. לא קל. הפעם, החלטתי מראש לקחת את הזמן ולהיות קצת יותר אמא וקצת פחות אשת עסקים לתקופה. סגרתי את החנות ועברתי לעבוד רק אונליין. אני הולכת עם לירי לסטודיו ואנחנו יחד אורזים חבילות ללקוחות.

מה למדת על עצמך כעצמאית בזמן חופשת הלידה?
בחופשת הלידה הקודמת שלי רציתי להיות 100% בהכל בו זמנית ולא כלכך הצלחתי. הרגשתי במאבק תמידי. היום אני מנסה יותר להתמקד ולהירגע. הבנתי שכל דבר בזמנו.

האם הרגשת שחופשת הלידה גם עוזרת לך ולעסק לצמוח?
מאחר והחלטתי לקחת פסק זמן קצר הפעם, אז העסק טיפה בהמתנה ואני דווקא מתמקדת בלהנות מהאימהות ולהיות שם יותר עבור הילדים שלי.

הפריט שאת הכי אוהבת/ הכי יקר לליבך:
בקולקציה האחרונה שיצרתי לפני הלידה היתה שמלה אחת שאהבתי במיוחד. שמלת באטר קאפ. היא באורך מושלם, יש לה שרוולים מתנפנפים ומיוחדים וייצרתי אותה בשלושה בדים מטריפים.

קוד הטבה: האתר כולו ב- 50 אחוז. לחברות הקבוצה יש 15 אחוז נוספים עם קוד REUT.

 

MINIMINE
שרון טל-גרוס, אמא לאלמוג בת 3 ואופק בן חודשיים וחצי. שרון היא חצי מהמותג MINIMINE (יחד עם דפי סופר) בוטיק טקסטיל לתינוקות וילדים במראה מינימליסטי. המותג ישראלי, מעוצב ומיוצר בארץ !

 

ספרי קצת על עצמך:
מתגוררת בכפ”ס. בוגרת שנקר, בעלת תואר לעיצוב אופנה וחובבת ספורט כמעט מכל סוג אפשרי 🙂

כמה זמן העסק קיים? מה גרם לך לצאת לדרך כעצמאית?
הסטודיו הוקם בחופשת הלידה של ביתי הראשונה לפני כשנתיים וחצי מהמקום של חיפוש אחר פריטים נטרלים נקיים על מנת שיהיה פחות “רעש” בעיניים בבית שגם ככה הופך פתאום לג’ימוברי בכל פינה. כבעלת עין עיצובית קשה להשלים עם העומס שנוצר. סיבה נוספת הייתה הניסיון להימנע מהורוד/תכלת הכל כך מוכרים עבור בנים/בנות כמוסכמה חברתית קשה ומציקה בעולם התינוקות. מעבר לזה בעיקר הייתה פשוט התשוקה ליצור ולעשות משהו משלי לנפש!

איך משלבים עבודה כעצמאית עם בייבי שזה עתה נולד?
משלבים כי מדובר בשני המקרים בבייביז שלך. הכל נעשה מאהבה ולכן ממשיך להתגלגל. צריך לדעת קצת לשחרר ולהבין שהכל מוריד הילוך ויש דברים שחייבים לותר עליהם לפעמים. היום הרבה מהעסק פעיל בנייד אז בין הנקה להנקה אפשר להצליח להמשיך ולקדם את העשיה. הקושי הכי גדול הוא לדעת לקבל את הרגעים שאת מרגישה שזהו, היום העמסת יותר מידיי ואת חייבת לוותר לעצמך קצת כי זה לא ילך. לומדים לקבל ולהשלים עם זה לתקופה הנוכחית. אפילו היועצת העסקית שלנו דרשה מאיתנו לקבל את העובדה הזו 🙂

מה למדת על עצמך כעצמאית בזמן חופשת הלידה?
שהרבה יותר קשה לי לוותר ולשחרר מאשר להעמיס ולעשות עוד ועוד. אני ממש ההגדרה ל”קוצים בטוסיק” כל הזמן חייבת “לנצל” את הזמן ואם משהו לא הולך לוקחת קשה את חוסר ההספק ומתאכזבת.

האם הרגשת שחופשת הלידה גם עוזרת לך ולעסק לצמוח?
בהחלט כן כי היא מלמדת אותי מה חסר לי כרגע בעולם התינוקות ומזכירה לי מה הייתי רוצה לעצב שוב אחרת. אני שומעת יותר אמהות עם דרישות שונות מסביב וזה בהחלט נותן השראה לדבר הבא.

הפריט שאת הכי אוהבת/ הכי יקר לליבך:
לא יכולה לענות על זה. כולם אהובים עלי, את כולם יצרנו ללא פשרות מבחירת הבד הצבע ושילובו עם דפוס ועד האריזה. הכל נעשה פה בארץ בכמויות קטנות. הכל כל כך אישי קרוב ושלנו שאני לא יכולה לבחור זה ממש כמו לשאול אמא איזה ילד היא הכי אוהבת 🙂

קוד הטבה: 10 אחוז על כל האתר כולל כפל מבצעים עם קוד reut10.

 

boxes & more
שירי, ורוני, כל אחת אמא ל- 3 ילדים. נמצאות שתיהן כעת בחופשת לידה. בעלות המותג boxes & more, קופסאות אחסון מעוצבות במטרה לסדר את הבלאגן בסטייל ופתרונות לשדרוג מתנות.

ספרו עליכן:
בנות 38,  מתגוררות בכפר סבא. הילדים שלנו חברים מאוד טובים ולמרות שכולם בטוחים שאנחנו חברות של שנים, או אפילו אחיות, הכרנו רק לפני שנתיים בחדר הכושר. בשיעור עיצוב ביקשו להתחלק לזוגות והשאר היסטוריה.

כמה זמן העסק קיים? מה גרם לכן לצאת לדרך כעצמאית?
התחלנו לעבוד על הקמת העסק בינואר 2017 ,את העסק השקנו באופן רשמי בספטמבר האחרון. שתינו עברנו תקופה של התלבטות בהמשך דרכנו המקצועית. ידענו במשך תקופה ארוכה שבא לנו לעשות משהו ביחד, שיהיה יצירתי ומלא בסטייל, היינו נפגשות (עוד כשכירות) לישיבות של סיעור מוחות, בהן העלנו רעיונות (שחלקם היו די הזויים) עד שמצאנו את ה-דבר שעשה לנו ניצוץ בלב. כששתינו קלטנו שיש לנו התמכרות לקופסאות ושקיות ובעלות אוסף די מרשים של שנים, הבנו שזה הכיוון שלנו. עשינו סקר שוק נרחב, יצאנו לתערוכה בגרמניה והתחלנו ליצור קשר עם ספקים באירופה. אנחנו מייבאות את המוצרים שלנו בשלב זה מאירופה. חשובה לנו מאוד איכות ועמידות הקופסאות ושאר המוצרים, ואנו בוחרות גדלים שונים, טקסטורות וצבעים מגוונים בהתאם לטרנדים של עולם העיצוב.

איך משלבים עבודה כעצמאיות עם בייבי שזה עתה נולד?
מכיוון שאנחנו גרות באותה השכונה ועובדות מהבית אנחנו פשוט נפגשות כל יום עם הקטנטנים (אחרי שאת הילדים הגדולים כבר פיזרנו בגנים), מניחות אותם על מזרן הפעילות, במיטה או על הפוף וניגשות לעבודה. אין ספק שהיו ימים שהצלחנו לעבוד נטו רק שעתיים, בין החלפת חיתול, בכי של גזים, הרדמות ומשחק. בימים שאנחנו צריכות לצאת מחוץ לבית, לפגישות ומכירות, הלוגיסטיקה מורכבת ואנחנו מנהלות מערך שלם. צריך לפנות את האוטו, להכניס שני סלקלים, שתי עגלות, לדאוג שהילדים נכנסו לאוטו אכולים מרוצים ועייפים, לצאת לפגישות עם העגלות המסורבלות, התיקים והבקבוקים. מכיוון שאין לנו חנות פיזית פרט לאתר, אנחנו מוכרות גם בירידים, מצאנו את עצמנו מביאות אתנו את הקטנטנים לימים שלמים ולעיתים גם בתמיכה של בייביסיטר, סבתא ובן הזוג.

מה למדתן על עצמכן כעצמאיות בזמן חופשת הלידה?
למדנו שכשרוצים להגשים חלום, ניתן למצוא את כל הדרכים לממש אותו, גם אם קשה. למדנו שהבחירה שלנו אחת בשניה כפרטנריות היתה אחת ההחלטות הטובות שלנו, כי אנחנו משלימות אחת את השניה, בגישה, במקצועיות, בהתנהלות ובפירגון אינסופי. למדנו שלפעמים צריך לעשות גם סטופ, ולהיות שם בשביל הקטנטנים, גם על חשבון משהו שהיינו רוצות לקדם ובוער בנו. ולפעמים שווה לקחת בייביסיטר לשעתיים כדי לקפוץ לפגישה שיכולה ממש לקדם את העסק, בלי רגשות אשמה ועם הרבה תושיה.

האם הרגשתן שחופשת הלידה גם עוזרת לעסק לצמוח?
ההריון וחופשת הלידה במקביל לבניית העסק עזרו לנו להיות מאוד ממוקדות. מכיוון שהזמן שלנו הוא מוגבל אנחנו עובדות בצורה מאוד מסודרת, אנחנו מאוד משימתיות, מקפידות לעבוד עם רשימות, ומשתדלות לא להימרח על דברים שלא מקדמים אותנו.

הפריט שאתן הכי אוהבות:
יש לנו קופסה עגולה וגדולה שקוראים לה RUT, התאהבנו בה מהרגע שראינו אותה, היא מגיעה בשני גדלים ושלושה צבעים, מצופה בד קנבס, אין לקוח שמסתכל עליה ולא מביע התעניינות או סקרנות לקופסה שבמקרה שלה אין לה 4 פינות.

קוד הטבה: REUT15

 

Shani Kugman – Piece Of Jewelry
שני, אמא לאביב, בת שבוע וחצי. בעלת מותג התכשיטים Shani Kugman – Piece Of Jewelry

קוד הטבה: 10 אחוז על כל האתר – Reutfriend10

שני חדשה בקטגוריית האימהות והאתגרים שהבנות המקסימות בכתבה שיתפו הן משהו שהיא תתחיל להתמודד איתו ממש בקרוב. אני מאוהבת בתכשיטים שלה שנעשים בתשוקה ואהבה ומספרים סיפור שלם. שני היא גם חברה שלי ואני הולכת ללוות אותה במסע החדש של חייה צעד אחר צעד.
מכייון שהיא אמא דנדשה ויתרתי לה על רשימת השאלות, אבל לי יש כמה דברים חשובים להגיד לה, ובעצם לכל אמא טרייה שמנהלת עסק משלה: אני יודעת שהחודש הראשון הוא הקשה ביותר, אני גם יודעת שזה משתפר! אני רק יכולה לנסות לנחש כמה מורכב זה לקבל החלטות עסקיות כשאתה במצב של הישרדות. שני אהובה שלי, אמשיך להגיד לך לאורך כל הדרך שהכל בסדר. מה שתבחרי הוא תמיד הכי בסדר.

1 תגובות

  • איזה נושא חשוב לכתוב עליו!
    כל כך קשה לנהל תינוק חדש, אז לעשות את זה במקביל לעצמאות- ממש ג’אגלינג למתקדמות! כיף לראות שיש כל כך הרבה נשים חזקות שלא מוותרות על החלום ולא דוחקות אותו הצידה. מאחלת הצלחה לכולן ובמיוחד לך רעות יקרה, אני צופה בלידה מחדש שלך, במקביל להולדת אריאל והצמיחה פשוט מדהימה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *