בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

פשוט למצוא את הזוג שלך – רוני קנטור

02/01/20 10751 רעות תקני לי

 

את רוני קנטור Roni Kantor הקסומה עם החיוך הכי כובש בעיר אני מכירה כבר למעלה מעשור, עוד מהימים שהייתי חורשת את דיזנגוף לאורכו ולרחובו, החנות שלה שם, ביחד עם החנויות המיתולוגיות ברוטשילד ובשוק הפשפשים, היו מוקד עליה לרגל עבור המוני כלות וגם רק נשים עם שיק וטעם משובח.

 

רוני מהמעצבות הבולטות בתחום הנעליים בישראל, בחורה מוכשרת עם לב ענק שבשם אהבתה לחיות החליטה לייצר את הנעלים שבעיצובה אך ורק מחומרים טבעוניים. בשלב מסוים החליטה רוני, שהחלה כבר לחלוש על תחומים נוספים, לעבור מחנויות פיזיות למכירה בלעדית און ליין. העיצובים העדינים והקסומים שהגיעו גם בצבעים רכים ורגועים וגם בצבעים הכי עזים ומשמחים ממשיכים להימכר בחנות האינטרנטית, ורוני עדיין מנהלת ומעצבת הכל באהבה.

 

במקביל היא מייסדת ושותפה בארגון community forward שמאגד, מסייע ומדריך מנהלי קהילות בישראל, מה שהופך אותה לעוד יותר מיוחדת ונהדרת בעיני.

הנעליים היו ונשארו הבייבי של רוני. היא משקיעה מאמצים רבים בלמצוא את חומרי הגלם הטבעוניים האיכותיים ביותר שאפשר למצוא, מהם היא יוצרת נעליים על זמניות- כאלו שיכולות להיות גם מהממות וגם נוחות מספיק בכדי ללוות כלות ביום הכל כך חשוב שלהן, וגם פשוט להיות הזוג הזה שאותו את נועלת כשאת רוצה להראות ממש במיטבך ועדיין להרגיש ממש נוח. תמצאו בקולקציה שלה מבחר גדול של נעליים עם נגיעות נוסטלגיות, בהירות ומנצנצות, לצד דגמים צבעוניים, הכל במגוון רחב של דגמים עם עקבים בגבהים שונים, מיוצר בעבודת יד ובטווח מידות רחב 33-43.

 

למותג יש שירות שנקרא second chance – אם הזמנת נעל וגילית שאת זקוקה למידה אחרת או לצבע אחר תקבלו אותו ללא עלות עד הבית.

אופציה נוספת היא להזמין זוג אחד בתשלום ולציין בהערות באיזה עוד זוגות תרצי להתנסות. הן יגיעו אליך כולן למדידה והתבלטות ואת תשלמי על זוג אחד. לאחר שתנסי אותם תוכלי לשמור את הזוג שהכי התאים לך או להחזיר את כולם ולקבל זיכוי מלא (עלות משלוח ההחזרה במקרה זה 17-30 ₪).

בלעדי לקהילת רעות תקני לי
25 אחוז הנחה על כל האתר (כן, כולל קטגוריית הסייל השווה)
ההטבה עם קופון reut
משלוח חינם עד הבית בכל קניה

לינק לרכישה

 

הנה כמה דגמים שאהבתי במיוחד:
יש המון נעלים זהובות ומנצנצות בקולקציה, והן מושלמות. העדינות האלו הן פשוט וואו.

 

המופלאות האלו אמנם מוגדרות כנעלי כלה, והן באמת יהיו שוס עם השמלה הנכונה, אבל אני לגמרי רואה אותן משתלבות במבחר עצום של לוקים אחרים.

 

נעלי הכלה שלי היו אדומות, וזה היה מושלם ברמות אחרות. הדגם הזה הוא נהדר, גם לחתונה וגם ליום יום.

 

נעלי סירה כסופות ושפיציות, מושלם גם עם שמלה לאירוע של פעם בחיים וגם עם ג’ינס למשרד.

 

זה משו משו

 

האותיות הקטנות:
• ההטבה בתוקף עד יום שבת, 4.1.20 בחצות!
• משלוח חינם עד 4 ימי עסקים למעט אזורים מרוחקים- עד 7 ימי עסקים.
• משלוח חזרה לקבלת זיכוי מלא 17-30 ₪
• ייעוץ לגבי מידות ודגמים ושירות לקוחות:
במייל: shopnow@ronikantor.co.il
בוואטסאפ 051-574-3697
בטלפון 074-7033488

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *