בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

לשבת על הספה ולהרגיש בניו יורק – אפליקציית SHUPPERZ

24/12/17 27746 רעות תקני לי

 

כל פעם שחברה או קרוב משפחה נוסע לחול אני נכנסת לסטרס ממה אני אזמין איתו שיגיע בשלום לארץ הקודש. איך אני אמקסם את הביקור שלו לתועלת אישית ואיך אני אסביר גם הפעם שהאוברול במבי מגאפ הוא ממש הכרחי עבורנו ויתפוס מקום ממש קטן במזוודה.
אני מכינה רשימות ואז מתחילה לתעדף, להעביר בין רשימות, ליצור אקסלים מחולקים על פני חודשי השנה. בקיצור משגעת את הנוסעים כי יש כל כך הרבה דברים שאני רוצה ואין לי אפשרות לרכוש אותם בארץ או שהמחיר פה רחוק מלהיות מקובל.

יש כמובן את חברות השילוח, אני חברה טובה שלהן אבל הן לא נותנות פיתרון מספק להכל. יש אתרים שהבינו שמדובר בכתובות אמריקאיות לא אמיתיות ולא שולחות לכתובות האלו, וגם איך מתמודדים עם חנויות שאין להם אתר אינטרנטי? ואם בא לי משהו מבוטיק מאוד ספציפי שחברים סיפרו שהם קונים רק בו? איך מגיעים לשם בלי לזוז מהספה?
ואז הגיעה אפליקצית SHUPPERZ שגרמה לי לצרוח מאושר. מדובר בגאונות, לא פחות מזה.

מה זה בעצם?
שופרים מטעם החברה מגיעים לחנויות ורוכשים עבורנו בדיוק את מה שאנחנו חולמים עליו. הם מגיעים מצויידים במצלמה ובמצב רוח להסתער ומצלמים את הסחורה בחנות. לנו נותר רק לאמר לה או “בול כזה, תודה” ואפילו לשאול שאלות שלא ניתן לשאול אתר – “איך הבד מרגיש, האם המידות הן גדולות או קטנות וכדומה…” והרכישה מתבצעת.
השופר רוכש עבורכם את הפריט ושולח אותו אליכם דרך חברת יבוא אישי.

כמה זה עולה?
על המחיר המקורי של החנות (מקבלים קבלה מקורית מהחנות) משלמים למעשה תוספת של 15% עמלה לשופר שרוכש עבורכם, על הזמן, היעוץ , הבדיקות וכמובן העמידה בתור.

והשילוח?
מתחת ל- 70 דולר עלות המשלוח 20 דולר. מעל – משלוח חינם (עד 2 קילו). אם מדובר על משלוח מעל 2 קילו– שופרז ישתתפו איתכם בחלק מעלות השילוח – השופר ישמח לברר עבורכם בדיוק מה העלות המדויקת לפריט.

איך משלמים?
התשלום דרך פייפאל (או דרך כרטיס אשראי בפייפאל). לאחר הסיכום עם השופר (ייעשה רק בצ’ט ומחייב את שני הצדדים), הוא ילך וירכוש עבורכם את הפריט. הוא יצרף תצלום של הקבלה ל”בקשת התשלום” שתשתלח אליכם (יכול לקחת קצת זמן עד שתישלח – אבל אם אישרתם בהודעה זה מחייב אותו אז אין מה להילחץ הפריט ירכש). יש לכם עד 24 שעות לשלם על הפריט, במידה ולא שילמתם השופר יחזיר אותו לחנות.

זמן הגעה?
המשלוחים נשלחים על ידי חברת יבוא אישי שעובדת עם SHUPPERZ. החבילות מגיעות לארץ לנקודות החלוקה עד 21 יום. אין מספר מעקב, ניתן להתעדכן על החבילות דרך המייל info@shupperz.com

אחריות?
האחריות של שופרז ניתנת רק לצטים ורכישות שבוצעו דרך האפליקציה. במידה והחבילה נעלמת או ששופר עשה טעות בהזמנה, הכסף יוחזר או שישלח משלוח נוסף, לפי בחירתכם.

 

איך זה עובד? מבנה האפליקציה:

1. העמוד הראשי
• Shup around- בין אם אתם מחפשים משהו ספציפי או סתם רוצים לקבל השראה, הפיד יראה לכם את כל מה שהשופרים מעלים. בעזרת החיפוש תוכלו לצמצם את המאגר למה שאתם מחפשים לפי מילות חיפוש פשוטות או קטגוריות (נמצאות בזכוכית המגדלת בראש האפליקציה). אין צורך לחכות לאירוע ספציפי- אפשר ליצור קשר עם השופר תמיד!

• Upcoming- עדכונים לאירועי הלייב הקרובים- כל חודש מתקיימים אירועי לייב גדולים ומאד משתלמים. באירועים אלה מגוון רחב של שופרים עוברים בחנויות שונות ורוכשים למשתמשים מה שהם רוצים בזמן אמת. מדובר על אירועים שניתנים בהם הרבה הטבות מהחנויות, השופרים, ושופרז.

• CHECK-INS- שופרים יכולים לקבוע לעצמם זמנים קבועים מראש שהם הולכים לחנויות האהובות שלהם, לסיילים מהממים ולהקציב לזה זמן מראש ובכך ליידע את הקהילה שניתן לעשות רכישה מהירה וטובה בחנות. הזמנים והחנויות מופיעים תחת קטגוריה זו.

 

2. צ’ט: אחרי שמצאתם פריט שאהבתם או לחילופין שופר ספציפי שהתחברתם לסגנון שלו אתם מתחילים צ’ט מול אותו שופר במטרה לבצע את הרכישה. הצ’ט הוא המקום בו תוכלו להתייעץ, לשאול על הבד, הגדלים, להתאים לו פריטים נוספים. במידה ואתם מחפשים פריט נוסף שלא ראיתם בתמונות אתם יכולים להעלות תמונה או לבקש. השופר יחפש אותו עבורכם בחנות.

 

3. רכישה: לאחר שכל הפרטים סוכמו, השופר ירכוש את האייטמים שהלקוח ביקש, וישלח לו payment request עם תמונה של הקבלה על מנת שהוא יוכל לשלם. התשלום מאובטח לחלוטין ומוחזק אצל שופרז עד שהלקוח מקבל את החבילה אותה הזמין. רק אז הכסף עובר לשופר.

תהנו 🙂

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *