בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

בייבי טבע- לקבל את החורף בדרך הטבעית

22/09/20 15282 רעות תקני לי

 

הריון, תינוק חדש והורות לילדים קטנים בחורף- בואו נדבר על זה. כי אם גם ככה מדובר בתקופה מבלבלת וקשוחה, אז החורף כנראה יהפוך הכל לקצת יותר מסובך: הפחד המתמיד מקור מוגזם או חימום יתר, האף הקטן והסתום תמידית, הוירוסים שמתרוצצים בכל מקום… הרצון שלנו לשמור מכל משמר על היקר לנו מכל בצירוף העובדה שבשלב הראשוני של החיים הכל סופר רגיש וכמות הדברים שכדאי להימנע מהם נראית לפעמים גדולה מהפתרונות האפשריים, מביאה אותנו להתייעצויות ומבחני קבלה לכל מוצר שבא להקל בזמן המאתגר הזה. אנחנו רוצים שכל דבר שנוגע בנו או בתינוק יהיה בלתי מזיק וטהור ככל האפשר ומחפשים פתרונות יעילים והכי חשוב -בטוחים. כל זה הוא בדיוק מה שהניע את בלהה הראל גורן לפני יותר מ 20 שנים להקים את “בייבי טבע”, מותג למוצרים טבעיים לאימהות, תינוקות וילדים, שהפך לשם דבר בקרב קהילות האימהות בישראל ולפתרון המקל למגוון מצבים בעייתים שנתקלים בהם הורים בארץ ובעולם ומתארח אצלנו באופן קבוע כשמגיע הזמן.

בזמן שהיתה בהריון עם בתה הבכורה החליטה בלהה לנצל את הידע שרכשה ביסודות הארומתרפיה בכדי לרקוח מוצרים מועילים עבור עצמה. כשהתוצאות היו מעל למצופה והשמועה הגיעה לאוזניהן של חברות מחופשת הלידה היא מצאה את עצמה רוקחת מוצרים לכל האימהות בשכונה, מה ששכנע אותה שיש צורך אמיתי וגם פוטנציאל עסקי וחנות ראשונה של בייבי טבע נפתחה בשנת 2000 כמעט במקביל ללידת בתה השנייה. לאחר שהעמיקה עוד יותר בענייני הריון ולידה והפכה לדולה ולאמא בפעם השלישית היא הרחיבה את העסק, פתחה גם חנות אינטרנטית בכדי שתוכל להגיע לכל אחת בכל מקום בארץ, והחלה לשווק את מוצריה לחנויות נוספות בארץ ובחו”ל.

כל המוצרים של בייבי טבע עשויים חומרים טבעיים באיכות הגבוהה ביותר בכדי לספק בטיחות ואפקטיביות מרבית, הם נרקחים באהבה במטרה להקל על חייהם של הורים, ילדים ותינוקות רכים בתקופה בחיים שהיא מאתגרת ורצופה תהיות גם כך.

בלעדי לרעות תקני לי!

25 אחוזי הנחה על כל הטיפול והטיפוח של בייבי טבע באתר
וגם!
10 אחוז הנחה על מארזי המתנה של בייבי טבע


משלוח עד הבית חינם בקניה מעל ל- 250 ש”ח

ההטבה עם קוד קופון reut2522

כניסה לאתר:

 

בהמלצות הפעם מוצרים שיעזרו לכם לצלוח את העונה הקרה, לצד כמה ממוצרי המאסט לטיפול בתינוקות וגם לקראת ואחרי לידה.

בריאוליק
תערובת שמנים שאתם צריכים ממש לעכשיו, עוזרת לאף סתום ונזלת ומקלה על דרכי הנשימה. שמים 1-2 טיפות בפינת המיטה או על מגן הראש או 2-3 טיפות במבער ונושמים לרווחה.

 

חמאת שיאה טהורה
היובש באויר בעונת החורף לא נגמר, חמאת השיאה מושלמת לטיפול בעור יבש ורגיש, בגרד ,כוויות, פריחות וכל מצב שמציק לעור- גם העדין ביותר. היא מתאימה לשימוש גם על עור הפנים ואפשר למרוח בלי חשש לתינוקות וילדים.

 

סליפי
תערובת שמנים שעיקר השפעתה לעזור לכם ליצור את האוירה האידאלית והמרגיעה ביותר לשינה מתוקה. לשימוש בסביבה של תינוקות, ילדים ומבוגרים, בעזרת כמה טיפות על בד שמונח ליד המיטה או במבער.

 

ערכת חובה 
הערכה המושלמת לעונת החורף שכוללת את כל מה שאתם צריכים להרגעה וטיפול בכל המשפחה.

 

ערכת הכי חשוב ללידה
כוללת את מוצרי הדגל של בייבי טבע שמומלצים על ידי אינספור אימהות ללידה עצמה ולתקופה שלאחריה- פד הקירור שהוא חובה ומטפל בתפרים, טחורים ובצקות לאחר לידה, PERI DELI – שמן לאזור הפרינאום להפחתת הסיכוי לתפרים וקרעים, AFTER BIRTH OIL – תרסיס מחטא לשיקום קרעי לידה והפחתת כאב וסבון אורגני לשטיפה אינטימית.

 

שמן גאמי להקלה על כאבי צמיחת שיניים.
תערובת שמנים שנמרחת חיצונית מסביב לפה, ופועלת להרגעה גם על ידי הרחת השמנים וגם על ידי ספיגתם. היא בעלת פעולה כפולה כיוון שמקלה גם על יובש מסביב לאף ולפה שממנו סובלים הרבה קטנטנים מריירים בתקופה הזו. השמן בעל אישור של משרד הבריאות.

 

סופר טושי- משחת החתלה
המלצה שחוזרת על עצמה שוב ושוב ואתם כנראה ממש לא רוצים לפספס – קרם החתלה טיפולי טבעי לתינוק למניעה ולטיפול בתפרחת חיתולים.

 

מארזי מתנה
לראשונה גם מארזי המתנה השווים של בייבי טבע נכנסים להטבה שלנו, הם מקיסמים וקולעים בול ועם הקופון שלנו יהיו בהנחה של עוד 10% שכדאי מאוד לנצל.

 

האותיות הקטנות:
* ההטבה בתוקף עד יום שני, 31.1.22 בחצות.
*ההטבה חלה רק על מוצרי בייבי טבע.
* אין כפל הנחות, הטבות או קופונים מכל סוג.
*לא ניתן לשלם באמצעות buyMe.
משלוחים:
*חינם עם שליח עד הבית בקניה מעל 250 שקלים לאחר הנחה.
או בעלות 29 ש”ח.
אספקה עד 7 ימי עסקים -יתכנו עיכובים בהתאם למצב, יעשה כל מאמץ לספק בזמן, אך אנא גלו סבלנות.
*אפשרות איסוף חינם מחנות המותג- דיזינגוף 231 ת”א
• מדיניות החלפת והחזרת מוצרים כאן 
• שירות לקוחות בטלפון : 03-5290910 או במייל info@babyteva.co.il

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *