בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

האן HAAN – טיפוח ששומר על העולם

29/07/24 5570 רעות תקני לי

 

 

איך דואגים לעצמנו -להיגיינה, לעור ולטיפוח האישי – עושים את זה באופטימיות ובסטייל וגם שומרים על כדור הארץ? צמד חברים מברצלונה חיפש את התשובה וכך בדיוק נולד HAAN בשנת 2018 – מותג צבעוני ואפקטיבי שמשתלב בול עם סגנון החיים המהיר של ימינו במקביל לשמירה על ערכי קיימות ועזרה למדינות מתפתחות.

הישראלים מכירים בעיקר את ספריי הידיים ההיגייני במכלים כל כך יפים שבא לענוד ובטח שלא לזרוק. זה בדיוק מה שכיוונו אליו ב HAAN – לייצר אריזות כל כך שיקיות ומפתות שרק תרצו למלא עוד ועוד. האן לא עוצרים שם ומציעים מגוון מוצרי טיפוח אישי טבעוניים ונטולי אכזריות, עם אחוז גבוה של רכיבים טבעיים, בריחות מטריפים, גדלים מעולים ועיצובים חכמים של אריזות ממוחזרות, מתמחזרות ועם אפשרות ריפיל שהופכת אותם לרב שימושיים ומאוד סביבתיים.

ספריי לידיים – הבסט סלר הקומפקטי והנחשק של האן שלוקחים לכל מקום ושומרים על היגיינה, עשוי 97% חומרים טבעיים בריחות מושלמים ועם אפשרות לנשיאה על שרוך ייעודי – פריט חובה לטיסה ולחופשה ולהורים לקטנטנים להצמיד לעגלה.

סבון ידיים וג’ל רחצה – במכלים יפהפיים שישתלבו מהמם בחדר הרחצה שלכם ומוציאים קצף עשיר ומפנק בריחות מדהימים, עשויים 95% חומרים טבעיים (הפורמולות של המוצרים שונות זו מזו).

דיאודורנט – ללא אלומיניום, מכיל 93% רכיבים ממקור טבעי וקומפלקס פרה-ביוטי שמאזן את העור ומעניק לו לחות, אפקטיבי ל- 24 שעות ומגיע במיכל חתיך בגודל שקל להכניס לכל תיק ולקחת לכל מקום.

סדרת סבוני הפנים – מותאמים באופן מדויק לסוג העור, מכילים 97% רכיבים ממקורות טבעיים, נטולי סולפאטים, פראבנים וסיליקונים. לעור שומני, מעורב או יבש, נטולי גירויים ומושלמים גם לנערים ונערות.

קרם פנים מעושר – סדרת הקרמים מיועדים באופן מדויק לסוגי עור שונים ומעושרים ברכיבים המתאימים להזנתו- קרם לעור יבש המעושר בפפטידים, נוגדי חמצון ורכיבי אנטי טייג’ינג, קרם לעור מעורב/רגיל המכיל חומצה היאלורונית, וקרם לעור שומני המעושר בניאצינאמיד ממשפחת ויטמין B3, המפחית את החלב והשומן בעור.

קרם גוף – פורמולה המכילה 97% רכיבים ממקורות טבעיים ועשירה בגליצרין ואלוורה שמותירים את העור בריא, חלק וגמיש. ללא סיליקונים ופרבנים.

קרם ידיים – פורמולה טבעית וקלילה הנספגת במהירות, מכילה 96% רכיבים ממקורות טבעיים, באריזה שנוח לשים בתיק ולקחת לכל מקום – מושלם לעונת יובש המזגנים ולטסים לחו”ל.

האריזות, האג’נדה והריחות המטריפים הופכים את המותג למסקרן ובעל ערך מוסף ענקי, עונת הקיץ והנסיעות היא זמן מצוין להיכרות עמוקה יותר איתו וההטבה שלנו, שכמובן תהיה הגדולה והרחבה ביותר שהמותג נותן, היא ההזדמנות הכי טובה לעשות זאת.

בלעדי לרעות תקני לי!

30% הנחה על כל מוצרי HAAN באתר סופר-פארם

וגם!
בכל רכישה מעל 99 ש”ח תקבלו במתנה ריפיל למוצר לבחירתכם והמתנות מצטברות!
כלומר:
ברכישה ב- 99 תקבלו ריפיל 1, ברכישה ב- 198 ש”ח תקבלו 2 ריפילים וכן הלאה
(לפני התשלום יפתח באנר ובתוכו המוצרים לבחירה – יש להוסיף לסל בהתאם)

קופון reut30
(באותיות קטנות בלבד!)

לרכישה ממגוון המוצרים של HAAN באתר סופר-פארם:

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום חמישי 1.8.24 בחצות
*ההטבה באתר סופר-פארם בלבד.
*משלוח עד הבית בעלות 9.90 ש”ח ברכישה מעל 299 ש”ח לאחר הנחות
או בעלות 19.90 ש”ח ברכישה בסכום נמוך מזה
אספקה בין 1-3 ימי עסקים בהתאם לתקנון סופר-פארם
* איסוף עצמי חינם מסניפי סופר-פארם באותו יום/יום למחרת בהתאם למוצרים בסל ולשעת ההזמנה. לינק לתקנון המשלוחים והאספקה המלא של סופר-פארם כאן 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *