בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

UMASQU – הסטייל מאחורי המסכה

17/12/20 30545 רעות תקני לי

 

אני אוהבת מסכות. לא את אלו שאנחנו עוטים בשנה וחצי האחרונות בכדי להיות מוגנים אלא כאלה אמיתיות- מצחיקות, עצובות, מפחידות, ובעיקר מפתיעות. הן רב תרבותיות, מרתקות, מספרות סיפור בלי לומר מילה ומסתכלות מבלי לשפוט, כשפוגשים באלו של יומסקו UMASQU אי אפשר לטעות- הן יכולות להיות גם פריט העיצוב שיתן את הטוויסט הנכון ויהפוך חדר או פינה חסרת מעוף למלאים באופי, צבעוניות ויופי, המון המון יופי!

צחי נבו, האיש שמאחורי יומסקו, עטה מסכה אישית במשך כמה עשורים מחייו- לאחר שסיים את לימודיו במחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל הוא פנה לתחום “בטוח” יותר ועבד למעלה משני עשורים בתחום הפרסום. אחרי תקופה לא קלה הוא ניסה להמציא את עצמו מחדש והחליט לחזור אל התשוקה הראשונית שלו – יצירה. הוא החל לשרטט רעיונות של פנים שהיו לו בראש, תירגם אותם לעיצובים צבעוניים ושובי לב והחל להתנסות בחיתוך לייזר ובצביעה. התוצאות היו מרהיבות, והחשיפה שהיצירות קיבלו ברשתות החברתיות הביאה לפריצה מהירה ודרישה להן גם מעבר לים. היום אפשר למצוא אותן מקשטות את הקירות של אלפי בתים בישראל ובעולם, מעטרות משרדים של חברות ענק ומשווקות בעשרות סניפים של חנויות מובילות בפריז, איטליה, גרמניה ובשאר העולם.
אל המסכות התווספו עוד דמויות של חיות, סמלים, כיתובים ואייקונים נוספים צבעוניים ומושכי עין שהופכים כל קיר פשוט ולבן למוקד עניין.

המסכות מיועדות לתליה על הקיר ויש כאלו שאפשר גם להניח על מדף, שולחן או כל רהיט אחר. הן מיוצרות אחת אחת על פי דרישה ובעבודת יד מוקפדת, כך יוצא שכל מסכה היא ייחודית ושונה מעט מקודמתה. הן עשויות משילוב חומרים כמו פורניר, סיבית, פורמייקה, זכוכית אקרילית, פלסטיק ולבד וצבועות בצבעי גרפיטי איכותיים כדי להבטיח עמידות רבת שנים. כל מסכה זוכה להרבה תשומת לב אישית וזה מה שמעניק להן את ״האופי״ האותנטי של כל אחת ואחת מהן.

המסכות של יומסקו הן הזדמנות להכניס אליכם הביתה אומנות עיצובית אמיתית, כל אחד ואחת יכולים למצוא פה את המסכה שתדבר אליהם ותהפוך את החלל שאליו היא מיועדת למשמח, אופטימי ומעניין הרבה יותר, וזו מתנה משגעת שכולם ישמחו לקבל.

בלעדי לרעות תקני לי!

33 אחוז הנחה על כל המסכות ופריטי העיצוב באתר UMASQU

בהקלדת קוד קופון REUT33

משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש”ח

חשוב לציין!
*המסכות נכנסות להכנה במיוחד עבורכם לאחר שתבצעו הזמנה. זמן העבודה הוא 14 ימי עסקים, וזמן האספקה הוא עוד 3 ימי עסקים, קחו זאת בחשבון והתאזרו בסבלנות- זה יהיה שווה את זה.

כניסה לאתר:

 

על מה אתם חייבים לעבור לפני שתחליטו מי האחת (או השתים… שלוש… עשר)

קולקציית יומסקו מיני
אוסף מסכות נבחרות במידה קטנה שמאפשרת תליה בשטח מצומצם או שילוב של כמה מהן ביחד. יש כאן גם אביזרי נוי שמגיעים בשלישיה, מיועדים להצבה ומוסיפים עניין לכל שולחן ומדף.

 

מסכות אפריקניות
פרשנות מודרנית משגעת למסכות שכולנו מכירים.

 

אבסטרקט
מחווה צבעונית ומקסימה ליצירות האומנות של פיקאסו.

 

היפסטר
קולקציה מקסימה ומלאת הומור בהשראת תת התרבות ההיספטרית.

 

צעצועי רטרו
מגוון של דגמים שמתאימים לתליה בחדר הילדים, אבל כל כך מקסימים שלא אגלה אם תתלו אותם במקום אחר.

 

חיות
הרבה מהן יעבדו נהדר בחדרי ילדים, אבל כולן יהיו נפלאות גם בכל חדר אחר.

 

עיינים
האוסף המושלם ביותר שראיתי אי פעם, בחירה קשה קשה.

 

מסכות עד 450 ש”ח
זה המקום לבחור מתנה ייחודית ובעלת ערך אומנותי אמיתי לחג למי שאתם אוהבים וגם לעצמכם, עם ההטבה שלנו זה יוצא עוד יותר משמח ומשתלם.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 21.8.21 בחצות
* אין כפל קופונים, מבצעים או הנחות.
*ההטבה אינה בתוקף לרכישת גיפט קארד.
* הרכישה בהטבה תקפה באתר הישראלי בלבד (WWW.UMASQU.CO.IL)
*משלוח חינם בהגעה לסכום של 450 ש”ח לאחר הנחה.
*ניתן לבצע שינוי בצבעים במסכות לפי פלטת צבעים קיימת בעלות תוספת של 10% מהמחיר המקורי.
שימו לב כי כל שינוי צבע מאריך את זמן ימי האספקה בעד 10 ימים נוספים.
* החלפות עד 14 ימי מקבלת המשלוח , באריזה המקורית ובמידה ולא נעשה שימוש במוצר.
*שירות לקוחות בוואטסאפ 050-2557411
*מדיניות משלוחים, החזרות והחלפות מלאה כאן

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *