בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

יאמי- אוכל של בית עד הבית

14/01/24 59552 רעות תקני לי

 

לדעת לבשל טוב זו מתנה, גם לדעת וגם לאהוב לבשל זו כבר ממש זכיה. את מחצית מחיי העברתי בתחושה שאין לי מושג איך להעמיד סיר על האש, ובערך בשלב ההכרות עם תומר החלטתי לנסות ו-וואלה- לא רק שאף אחד לא הורעל, התגובות היו גם דיי טובות, אז השתעשעתי לי ככה בין טייק אווי למסעדה בכמה מנות דגל משלי אבל בכנות- המטבח קשה לי. תמיד היה.

לאתר “יאמי” נחשפתי בחופשת הלידה שלי. הוא תמיד הראשון במתנות מוצלחות להורים הטריים אבל האמת? הוא פיתרון לכולנו- אנשים עסוקים, תמיד במרוץ נגד הזמן הזמן, שלא מצליחים להגיע למטבח וחשוב להם לשמור על תזונה טובה ותחושה של בית.
כשהחורף מגיע אנחנו בחיפוש מתמיד אחרי מנות מבושלות, חמות, מנחמות ומזינות וההתעסקות במטבח יכול להיות כל כך אינטנסיבית  עד שגם לבשלנים הכי חרוצים ומוכשרים לפעמים כבר מכביד לחשוב על הארוחה הבאה – גם למי שיודע ואוהב לבשל ולאכול טוב מגיעה הקלה.

יאמי הוא אתר גאוני שמחבר בין בשלנים מצטיינים שנבחרו בקפידה ועמדו בסטנדרטים גבוהים במיוחד, לבין אנשים שאוהבים לאכול טוב וטרי אבל אין להם את הזמן או היכולת לבלות שעות במטבח.

איך זה עובד? הכי פשוט שיש:
* נכנסים לאתר ובוחרים בעיר ובזמן המתאימים לכם לקבלת המשלוח (יש להזמין לפחות יממה מראש).
*בוחרים את הבשלן או הבשלנית שאתם הכי מתחברים אליהם- זה יכול להיות לפי סגנון בישול, מאכלי עדות, מאכל מסוים שאתם חושקים בו ולא יודעים לבשל או כל דבר אחר. הביקורות באתר יסייעו לכם להחליט, המדרגים הם אך ורק רוכשים שכבר התנסו במטעמים של הבשלנ/ית.
*בוחרים מנות, שיתבשלו רק סמוך למועד בו ההזמנה צריכה להגיע אליכם. בתוך ההזמנה תוכלו לציין בקשות אישיות ספציפיות לבשלנ/ית שבחרתם (למשל אם אתם לא סובלים כוסברה או דווקא רוצים אקסטרה ) הכל נעשה רק עבורכם.
* באתר תוכלו למצוא גם קטגוריות ודילים התפורים לפי צרכים והעדפות, למשל ארוחות שישי, דילים לילדים, מזון כשר, בישול טבעוני, דילים דלי פחמימות ועוד
* זהו, כל מה שנותר הוא לערוך את השולחן ולהתכונן לארוחה מעולה.

את יאמי אתם יכולים להזמין לעצמכם, כחיזוק לבישולים השבועיים או במקומם , אתם יכולים לארגן ארוחת שישי מושלמת מבלי להזיע אפילו לדקה (לא אגלה לאף אחד- מבטיחה) או לארגן בכיף צהרים משותף במשרד, וכמובן זוהי המתנה האידיאלית למישהו שאתם רוצים לפנק באמת- אבות ואימהות שמבשלים בלי הפסקה, סבתא שתמיד טורחת על בישולים משלה, וללא ספק זו המתנה המושלמת עבור יולדת חדשה ועייפה.

בלעדי לרעות תקני לי!

שובר בשווי 250 ש”ח ליאמי, ב- 190 ש”ח בלבד!
זו ההטבה הגבוהה ביותר שנותן בית העסק

*ניתן להפוך את השובר לגיפט קארד לאחר רכישתו, באמצעות טופס המרה בלינק שיצורף למייל

לרכישת השובר :

 

כניסה לאתר יאמי להזמנת הארוחה שתתבשל במיוחד בשבילכם:

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום שלישי 16.1.24
*תוקף מימוש השוברים עד ה- 30.6.24
לאחר מכן מימוש השובר יהיה בשווי המקורי שלו (190 ש”ח)
*ללא כפל קופונים
*השימוש בשובר מוגבל ל- 1 לכל לקוח/ה.
*אין כפל מימוש שוברים (ניתן לממש שובר אחד להזמנה)
*שירות לקוחות בוואטסאפ : 054-6833048

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *