בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

יומסקו- UMASQU אומנות המסכות

31/03/22 8822 רעות תקני לי

 

כמה אני אוהבת כשהן חוזרות! מסכות- משחר ההיסטוריה הן מלוות אותנו- מרתקות, מצחיקות לפעמים אולי קצת מפחידות, הן הדרך הטובה ביותר להביע את עצמנו בלי להיחשף עד הסוף ומסמלות כל כך הרבה ועם זאת מדברות בשפה אחת בינלאומית ותמיד רב תרבותיות. במקרה של יומסקו UMASQU הן פריט אומנות מלא צבע ומשמעות שהופך את המקום בו תניחו אותו מסתם עוד פינה לכזה שתופס את העין ודורש התייחסות.

צחי נבו, האיש שמאחורי יומסקו הוא אומן בנשמה שלאחר לימודי עיצוב מוצר בבצלאל פנה לתחום ה”בטוח” של פרסום ושני עשורים מאוחר יותר הבין שאי אפשר להתנגד למה שהנשמה רוצה והחליט לחזור אל התשוקה הראשונית שלו – יצירה. הוא החל לשרטט את פניהן של דמויות שהיו בראשו ותוך התנסות בחיתוך לייזר וצביעה הוא תרגם את הפנים לעיצובים צבעוניים ושובי לב. התוצאות היו מרהיבות, והחשיפה שהיצירות קיבלו ברשתות החברתיות הביאה לפריצה מהירה שחצתה את גבולות המדינה הקטנה. היום אפשר למצוא אותן מקשטות את הקירות של אלפי בתים ומשרדים של חברות ענק, ומשווקות בעשרות סניפים של חנויות מובילות בפריז, איטליה, גרמניה ומקומות רבים אחרים ברחבי העולם.

עם השנים התווספו ליומסקו עוד עשרות יצירות משגעות שחצו את גבולות תווי הפנים – חיות ודימויי טבע, סמלים, כיתובים ואייקונים שונים שאפשר לתלות על הקיר או להניח איפה שתרצו. המסכות עשויות משילוב חומרים כמו פורניר, סיבית, פורמייקה, זכוכית אקרילית, פלסטיק ולבד וצבועות בצבעי גרפיטי איכותיים כדי להבטיח עמידות רבת שנים, הכל מיוצר על פי דרישה בעבודת יד מוקפדת ולכן גם אותן מסכות יהיו שונות מעט זו מזו וכל אחת בעלת אופי ייחודי משלה, כשהכל מדבר את השפה הצבעונית הייחודית והיפה כל כך של יומסקו- זו שאי אפשר בשום אופן להתעלם ממנה.

ההטבה שלנו היא הזדמנות למצוא את המסכה ( או זוג, או ארבע..) שהכי מדברת אליכם ותהפוך את החלל שאליו היא מיועדת למשמח, אופטימי ומעניין הרבה יותר, זו גם מתנה מיוחדת שהיא פיס אומנות עיצובי אמיתי שכולם ישמחו לקבל.

בלעדי לרעות תקני לי!

33 אחוז הנחה על כל המסכות ופריטי העיצוב באתר UMASQU ישראל

בהקלדת קוד קופון רעות_33

משלוח חינם ברכישה מעל 100* ש”ח

חשוב לציין!
רוב המסכות במלאי ויגיעו אליכם עד ערב החג, אך יש מסכות שנכנסות להכנה רק לאחר שתבצעו הזמנה. זמן העבודה הוא 14 ימי עסקים+זמן משלוח 3 ימי עסקים נוספים- הצירוף הוא זמן האספקה המקסימלי. אם תרצו לברר האם מסכה שבחרתם כבר במלאי כדאי לשאול את הצוות של יומסקו בפוסט בקבוצה או בשירות הלקוחות.

כניסה לאתר:

 

אירחנו כאן את יומסקו כבר המון פעמים, בכל פעם הם מחדשים ומתחדשים ולי יש חשק לבנות עוד קירות בבית כי אני פשוט רוצה את הכל, אז הנה מבחר ממה שאני אוהבת במיוחד וכמה דברים חדשים ויפים מאוד!

מסכות אבסטרקט
הקטגוריה שממנה בחרתי את היפות שתלויות אצלנו- מחווה צבעונית ומקסימה ליצירות האומנות של פיקאסו.

 

חמסה
עוד קטגוריה שאני אוהבת ומככבת אצלנו בבית- יפה יפה והכי מתאימה כמתנה לחג.

 

עיניים
מסכות קמע יפהפיות ומאוד אהובות – שיעשו לנו עין טובה אמן.

 

מתפרצפים- השקה חגיגית!
מתנת הפסח הכי מקסימה, יצירתית ובעלת ערך מוסף לילדים שעלתה לכבודנו לאתר הבוקר!
משחק מגנטי בהשראת המסכות של יומסקו, שמגיע עם מגוון חלקים המאפשרים ליצור המון פרצופים. הוא מסייע בפיתוח כישורים שונים ומעודד שיחה ושיתוף אודות רגשות שמובעים באמצעות הפנים- זו התוספת הכי יפה להזמנה שלכם עבור ילדות וילדים.

 

קולקציית יומסקו מיני
אוסף מסכות נבחרות במידה קטנה שמאפשרת תליה בשטח מצומצם או שילוב של כמה מהן ביחד. יש כאן גם אביזרי נוי שמגיעים בשלישיה, מיועדים להצבה ומוסיפים עניין לכל שולחן ומדף.

 

מסכות היפסטר
קולקציה מקסימה ומלאת הומור בהשראת תת התרבות ההיספטרית. בואו להכיר את ריטה ומקס שהצטרפו לחבורה מאז הפעם שעברה.

 

מסכות חיות
הרבה מהן יעבדו נהדר בחדרי ילדים, אבל כולן יהיו נפלאות גם בכל חדר אחר.

 

הזדמנות אחרונה
מבחר מסכות יפהפיות שנשארו מהן רק בודדות ולא יכנסו לייצור חוזר- הזדמנות אחרונה בהחלט להפוך אותן לשלכם.

 

האותיות הקטנות
*ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 2.4.22 בחצות
* אין כפל קופונים, מבצעים או הנחות.
*ההטבה אינה בתוקף לרכישת גיפט קארד.
* הרכישה בהטבה תקפה באתר הישראלי בלבד (WWW.UMASQU.CO.IL)
*משלוח חינם בהגעה לסכום של 100 ש”ח לאחר הנחה.
משלוח בעלות 30 ש”ח ברכישה בסכום נמוך מזה.
*ניתן לבצע שינוי בצבעים במסכות לפי פלטת צבעים קיימת בעלות תוספת של 15% מהמחיר המקורי.
שימו לב כי כל שינוי צבע מאריך את זמן ימי האספקה בעד 10 ימים נוספים.
*שירות לקוחות בוואטסאפ 050-2557411
*מדיניות משלוחים, החזרות והחלפות מלאה כאן 
*שירות לקוחות בוואטסאפ 0502557411 בימים א-ה בשעות 9-16

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *