בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

יזמית בת 10

28/01/18 4861 רעות תקני לי

 

נועה רודיטי היא בת 10 ויש לה מותג תיקים שהיא מנהלת.
כששמעתי את הסיפור שלה, זה זרק אותי אחורה לגיל עשר שלי. זו תקופה בה הייתי בעיקר מאוהבת בג’סי מצער גידול בנות. בשאר הזמן אספתי מכתביות, קראתי צ’ופר לילדים ורבצתי על הספה. הראש היהודי שממציא פטנטים עוד ממש לא עבד והעובדה שילדה בת עשר מנהלת עסק משלה שבה אותי. הייתי חייבת להכיר אותה קצת יותר ואחרי שיחה ארוכה עם מיליון שאלות שלי התאהבתי הרגשתי שגם אתם מוכרחים להכיר.

נועה מטורפת על תיקים. הכיף הגדול שלה הוא ללכת לחנות ולבחור את התיק הבא שיהפוך לחלק מהיום יום שלה. לפני שמונה חודשים נמאס לה שלכולם יש אותו תיק. אי אפשר להימלט מזה. מגוון החנויות לילדים הוא מצומצם ובסופו של דבר התיקים הם פחות או יותר זהים.
המשפחה בדיוק חזרה מחו”ל ורכשה תיק גב קלאסי שחור ופאצ’ים. נועה החליטה להרכיב לעצמה תיק על פי בחירתה ואחרי הרבה נדנודים לאמא ליאת ובעזרתו האדיבה של מחליק השיער ששימש על תקן מגהץ הורכב תיק החלומות של נועה.


נועה ראתה כי טוב והחליטה שהיא רוצה לעשות מזה עסק בו כל אחד יוכל להרכיב לעצמו תיק ייחודי.

ברגע שנועה החליטה – אי אפשר היה לעצור. ליאת שמגיעה מתחום משאבי אנוש והקשר בינה לבין הקמת עסק מקרי בהחלט התחילה לעשות שיעורי בית. יחד עם בעלה ג’קי הם למדו מאפס איך זה עובד: החל מהזמנת ציוד מספקים בסין, שחרור סיטונאי מהמכס, בניית אתר, עיצוב, אמצעי סליקה. והכל לבד! נועה החרוצה ליוותה את התהליך כולו והיתה מעורבת בו לאורך כל הדרך וכך נולד המותג המקסים Patch your style – אתם בוחרים את התיק, אתם בוחרים את הפאצ’ים ומקבלים תיק ייחודי שהוא רק שלכם.

 

הפאצ’ים שנועה בחרה הם מדבקה עמידה, אין צורך בגיהוצים ואין צורך להטריח את אמא או אבא. כולם יכולים לעצב ולהדביק.


פרט לנושא הכספי מטפלת נועה בהכל- היא בוחרת את הפאצ’ים שיוצגו באתר, מטפלת בשלב ההזמנה, מייעצת לקונים, דואגת לארוז את הכל בצורה יפייפיה ולשלוח. בשבועיים הראשונים כשהושק האתר מכרה נועה מעל מאה תיקים והיא היזמית הצעירה ביותר בעלת אתר ב- WIX. הדגמים הפופלארים ביותר הם התיקים הסגולים והכסופים והפאצ’ים הנמכרים ביותר הם החד קרן, הקקטוס, העין והפופקורן. הזמנות רבות נעשות באתר עבור ימי הולדת או סדנאות יצירה.
ואיפה מאוחסן כל הציוד כשהעסק הוא עסק ביתי? באמבטיה כמובן!


בהמשך היא מתכננת להגדיל את מגוון הפאצ’ים באתר, להרחיב את טווח המוצרים שימכרו (חולצות, כיסויים לנייד) וחושבת גם לפתוח חנות באיבי או אמאזון.

אז איך מתחילים? קבלו שני טיפים מנצחים מנועה וליאת:
נועה: אם אתה רוצה משהו אל תוותר, זה אפשרי!
ליאת: גם אם אם מרגישים שאין לכם מושג איך להתחיל ואיך זה עובד, הכל אפשר ללמוד, המידע זמין. לשאול אנשים, לקרוא ברשת. ההרפתקאה, החינוך ליזמות וליצירתיות עבור הילדים שלי, הניע אותי להפתח לתחום חדש שלא היה לי מושג בו לפני. כל הישג מתחיל מניסיון ומי שלא מנסה לא טועה ובטח לא גדל ולומד.

הטבה בלעדית לחברים שלי – קונים 3 פאצ’ים, תקבלו את הרביעי בחינם. אתם תודו לי, בלתי אפשרי להחליט איזה פאצ’ים לבחור 🙂 את ההטבה תקבלו עם קוד Reutfreinds

 

לאתר לחץ כאן

לעמוד הפייסבוק לחץ כאן

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *