בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

כל גינה צריכה צינור- טרפלקס

06/05/20 12739 רעות תקני לי

 

התקופה הקשוחה שעברנו עזרה לנו לגלות עד כמה גינות ומרפסות הן אויר לנשימה. אין הרבה דברים שיכולים להחליף יציאה למרפסת מטופחת עם כוס קפה לכמה דקות של שקט מהעולם, ובוודאי שאין מה שיחליף התרוצצות של ילדים טעוני אנרגיות בגינה נעימה וירוקה. איך הופכים את המקומות האלו למתוחזקים ומתוקתקים? עם ציוד איכותי שמקל על האחזקה שהם דורשים, במילים אחרות: הכל מתחיל בצינורות.

את חברת טרפלקס כולכם כבר כנראה מכירים אבל לא ממש יודעים את זה, הם יצרני הצינורות הותיקים ביותר בישראל, כבר משנת 1968, והם אחראים על הצינור הירוק עם הפס הצהוב המיתולגי, זה שאתם זוכרים עוד מכשהייתם כאלה קטנים.
החברה, שממוקמת בקיבוץ רשפים וכיום היא חברה משפחתית, מעסיקה מאות עובדים מעמק בית שאן ומייצרת את הצינורות בסטנדרטים מחמירים שתואמים את כל התקנים האמריקאים והאירופאים. למה צינור צריך תקן אתם שואלים? הסיבה המרכזית והרלוונטית היא החומרים שבהם נעשה שימוש. בעוד שטרפלקס מייצרת צינורות מחומרים בטוחים ומותאמים לשמש ולחום הארץ ישראלי, צינורות שהם ללא תקן עלולים להכיל חומרים רעילים שנפלטים בעיקר בחום, מה שיכול להפוך צינור תמים שאיתו משקים ערוגות של תבלינים ושהילדים משתעשעים ומשפריצים איתו אחד על השני וטועמים מים באמצעותו, לרעיל ומסוכן.

את המוצרים של טרפלקס אפשר היה למצוא עד עכשיו ברשתות ציוד לבית ולגינה בארץ ובחו”ל, אבל משבר הקורונה וסגירת החנויות הביא אותם לפתוח אתר אינטרנט חדש, שבו ניתן לרכוש את כל מוצרי החברה ישירות מהם ובמחירים הזולים ביותר.

בלעדי לרעות תקני לי!
האתר נמצא בהנחת השקה מעולה של 20%, ואנחנו כמובן מקבלים הטבה נוספת.

15% הנחה נוספים! על כל האתר בהקלדת קוד קופון reut

באתר יש מגוון סוגים של צינורות ועזרים להשקיה:

גלגלות השקיה: הפתרון המושלם והמסודר לגינות בעלות שטח גדול.

 

צינורות גינה: ארבע רמות איכות של צינורות גינה במגוון אורכים וצבעים.

 

קפיצינור: פתרון מושלם וקומפקטי לגינות קטנות או למרפסות.

 

אביזרים: אקדחי השקיה ומחברים מהירים.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום שבת 9.5.2020
*משלוחים:
משלוח חינם בקניה מעל 499 ש”ח
זמן אספקה: עד 8 ימי עסקים (למעט ישובים מרוחקים)

*החלפות/ החזרות ושירות לקוחות במייל service@terraflex.co.il

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *