בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

לאכול, לקנות, לאהוב – סופ”ש בורשה

17/12/17 30644 רעות תקני לי

 

מאוד רציתי להגיע לורשה. גם אני קראתי ושמעתי רבות על אנשים שטסו עם מזוודה אחת וחזרו עם שלוש. גם אני ראיתי תמונות של אנשים עם טרולי מטיילים בקניונים ומעמיסים וחשבתי לעצמי, רעות גם לך מגיע. גם הזמן שלך יגיע ואת תעשי את זה טוב יותר בוודאות.
ברגע שהיתה הזדמנות, הודות להורים הנהדרים שלי שלקחו את אריאל ל- 4 ימי כיף אצל סבתא וסבא, בשיא הקור עם מעיל מצויין (מאסוס כמובן) נחתנו בורשה והיא היתה טובה אלינו, אפילו מאוד.

מה עשינו שם? אכלנו מצויין, שיחקנו בקזינו ( לפעמים מצויין ולפעמים פחות), ביקרנו בשני בתי חולים (ותודה לדלקת העיניים של אריאל שהדביקה את אבא) וקנינו נהדר. לא בהיסטריה, לא העמסנו טרולי, לא חזרנו עם 3 מזוודות אבל קנינו בזול, נבון ובכיף.

אנחנו טסנו לורשה עם חברת לוט וישנו במריוט (Marriott), מיקום מעולה מול קניון הזלוטי טרסי. מאוד מומלץ.

 

לינק למלון:

 

 

הנה 10 דברים שיש לי להגיד על קניות בורשה. תגזרו ותשמרו:
1. סיילים – אנחנו הגענו בתקופה רגילה לורשה. הסיילים הגדולים והמשמעותיים הם פעמיים בשנה ומתחילים- 24.6 וב- 27.12. אז המחירים ממש ברצפה. מי שחשוב לו להגיע בתקופות כאלו כדאי לקחת את התאריכים האלו בחשבון.
2. רשתות – בכל הקניונים בעיר אתם תמצאו זארה, h&m, ברשקה, פול אנד בר, סטרויודריוס וחברים נוספים שאתם מכירים מפה. המחירים הם בדיוק 20 אחוז פחות מבארץ. נחמד אבל לא להשתגע.
3. פארמים – בורשה תגלו חבר נוסף שאתם מכירים- סופר פארם. מוכר אבל שונה, מאוד שונה. המחירים הם חצי מחיר מבישראל. תכינו מקום במזוודה למי פנים, איפור, משחות שיניים וגם למוצרי תינוקות כי לראות שם את המחירים לעומת ישראל זה לבכות. בנוסף יש בורשה שתי רשתות מז’אנר הפארמים שהן מצויינות וכדאיות- Rossman ו- Hebe, מעולות מעולות! לא לפספס.
4. קניונים – ורשה היא מלכת הקניונים ואפשר לבלות בכל אחד כזה יום שלם. המוכרים והגדולים ביותר הם זלוטי טרסי וארקדיה ואחריהם הבלו סיטי וולה פארק. אנחנו הספקנו לבקר ב- 3. בקניונים יש מבחר בלתי נגמר של חנויות, גם זולות וגם יקרות יותר. בזלוטי טרסה יש חנות מצויינת של GO SPORT, רשת חנויות ספורט במחירים ממש טובים (אני רכשתי שם נעלי Reebok ב- 230 שקלים). בארקדיה יש חנות של חברת האיפור KIKO, יש ספורה, יש חנות טובה ממש של New Yorker וחנות טובה של C&A. בנוסף יש שם סניף עצום! של סופרמרקט Carrefour שאפשר לבלות בו יום שלם. אם אתם פודיז שביקורים בסופר בחול הם חלק מהחוויה שלכם זה המקום בשבילכם. בבלו סיטי יש חנות טובה של CCC רשת חנויות נעליים מאוד זולה (היא קיימת בכל מקום) וחנות טובה של KIABI שבזמנו רכשתי בה המון בגדי הריון מצויינים בסניף בברצלונה ויש בה גם מחלקת ילדים ענקית. היא נראית ברגע הראשון כמו מחסן מבהיל אבל יש שם מציאות נחמדות.

5. Reserved – האהבה שלי! רשת מקומית עם בגדים סופר סופר מגניבים במחירים מצויינים. גיליתי אותה ביום השני ומאז נסעתי אחרי הסניפים שלה ברחבי ורשה. יש בה הכל מהכל, בגדים ליומיום, בגדי ערב, מחלקת ילדים הורסת (לא תינוקות לצערי), מחלקת גברים שרציתי שם הכל לעצמי, תיקים, נעליים. הכל וואו. הרכישה הכי טובה שלי משם היא מכנס וונדר וומן שעשה אותי ממש שמחה אבל רכשתי גם שני ג’ינסים (כל אחד בעלות של 100 שקל), חולצת קטיפה, ג’קט מושלם ותיק. לא לפספס אבל ממש לא לפספס!
למעבר לחנות לחץ כאן

6. אווטלטים – כשאומרים לקנות בזול – זו הכוונה. יש כמה כאלו והם נמצאים מחוץ לעיר. מי שאין לו מספיק זמן לא בטוחה שכדאי לסוע. הגדולים ביותר הם Ursus Factory Outlet ו- Designer Outlet Warszawa באורסוס אפשר למצוא פריטי מותגים בהנחות שבין 70%-30%. בין השמות שתמצאו שם פפה ג’ינס, אדידס, נייק ליווייס ועוד. יש שם רק מותגים אז מי שפחות בעניין זה לא המקום בשבילו. בדיזיינר אווטלט יש גם רשתות יותר עממיות כמו מנגו, Vero Moda שנמכרת גם באסוס, Only,  והמתחם מרהיב ביופיו! אנחנו בחרנו ללכת לדיזיינר אווטלט כדי לשלב בין העולמות ועשינו שם קניות נהדרות. יש שם חנות מעולה של טריומף והמחירים מצויינים ( חזיות ב- 90 שקלים, תחתונים ב- 10 שקלים). מול האווטלט יש סניף ענק של דקלתון שתכף נדבר גם עליו ואפשר לשלב בינהם.

7. ילדים – ורשה היא פחות העיר לקנות לילדים. אין הרבה מבחר ומה שיש מתאים מאוד לחורף אירופאי ופחות למיני חורף של ישראל. את רוב הרכישות לאריאל עשיתי בזארה. בגדי גוף בסיסיים קניתי ב- C&A בכלום כסף. צעצועים במחירים טובים יותר מישראל אפשר למצוא גם ב- toys r us. יש חנות אחת שכן כדאי להתעקב עליה בשם Smyk– חנות שהיא מקדש לילדים. מחלקת בגדים מקסימה במחירים מעולים ומבחר צעצועים בלתי נגמר. אפשר למצוא שם גם מוצרים של סקיפ הופ, טומי פישר ופינת הלגו מרהיבה. היה צריך לגרור אותי החוצה משם כי היא ממש דיסנילנד. יש לה סניף ענק בקניון ארקדיה אז לסמן לכם בבקשה לא לפספס.
8. רחוב Mokotowska – רחוב חנויות סופר קול אם רוצים לספוג גם קצת מעבר למתחמים הסגורים. יש שם חנות בשמים ממש מיוחדת שנקראת MO61 ונראית כמו מעבדה שרוקחים בה לבד את הבושם שבוחרים. 50 מ”ל יעלה בסביבות 260 שקלים. לאתר של חנות הבשמים  לחץ כאן
9. דקלתון – זוכרים את הרשת המתוקה שנפתחה בראשון לציון והישראלים התסערו על המדפים וחיסלו את המלאי ביום? אז בורשה היא קיימת בגרסה היותר מרווחת ופחות היסטרית שלה. אנחנו ביקרנו בסניף מול קניון הבלו סיטי אבל יש סניף גדול יותר מול הדיזיינר אווטלט. זו ממלכת הספורט (כל סוג שתחשבו עליו, גם דיג) לילדים אפשר למצוא חליפות ספורט במחירים מעולים, גם נעלי ספורט לילדים יש המון. זה לאנשים שספורט בדם שלהם. אני שמחפשת סניקרס צבעוניות לכיף שלי פחות מצאתי את עצמי אבל סביבי אנשים הגיבו בהתפעלות רבה.
10. השוק הסיני – נגיד ואתם באירופה אבל ממש מתגעגעים לאליאקספרס אז הנה הפיתרון עבורכם. Targowisko Bakalarska, השוק הסיני בורשה הוא מתחם ענק של בגדים, נעלים וקשקושים לא ממותגים של החברים שלנו במזרח הרחוק. אם יש לכם זמן זו חוויה נחמדה ואחרת. לא בראש הרשימה.

ודבר אחרון שהיה לי ב- to do list והתפספס: הקרמים של המותג הפולני Ziaja המבוססים על חלב עיזים הם להיט על חלל בורשה ולפי המומחיות בדבר עושים פלאים לעור. יש אותם בכל הרשתות פארם במחירים מגוחכים. תכננתי לעשות ניסוי של העניין הזה וברגע האחרון זה ברח מזכרוני. שווה בדיקה.

6 תגובות

  • היי

    מ27.12 עד מתי נמשך הסיילים?

    ימי ראשון פתוח החנויות?

    עדיף מראשון עד חמישי?

    או משני עד חמישי?

    • אם הסיילים מעניינים אותך אז עדיף שני עד חמישי והסיילים ממשיכים הרבה זמן ומעמיקים

  • היי את כותבת מדהים,אפשר ללמוד הרבה לפני הנסיעה.
    יש לי שאלה הסייליים של החורף מה27.12 עד מתי הם? והאם פתוח ב1.1 החנויות?
    תודה רבה,
    המשך יום נעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *