בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

לבידו Lavido – טיפוח כמו שהטבע התכוון

10/02/21 48723 רעות תקני לי

 

אל מותג הטיפוח הטבעי לבידו הגעתי בעקבותיכן -נכנסתי לשיח מעניין אודות איכויות המוצרים הגבוהות והסתקרנתי מאוד. לאחר שצללתי אישית לעולם המגוון והמיוחד שלו הבנתי שיש לו מקום ראוי וחשוב בקהילה. לבידו כבר נהיו חלק מאיתנו וכל סיבוב הוא הצלחה מסחררת, זה הזמן להתכונן איתו לעונה הקרה שמצריכה גישה מיוחדת לשמירה וטיפוח העור.

כמו הרבה דברים מופלאים, הכל התחיל בתוך המשפחה, מבעיה מציקה של תינוק מתוק שסבל מתפרחת חיתולים קשה. עידו מגל, דודו של התינוק, מומחה לצמחי מרפא ולימים המייסד של לבידו, התנדב לעזור ורקח עבורו משחת החתלה שהיתה הדבר היחיד שבאמת עזר והביא הקלה אמיתית.  לאחר שמכרים נוספים ביקשו לקבל מהמשחה עוד ועוד הבין עידו שיש כאן הזדמנות אמיתית לעשות טוב עם הידע שלו, צירף אליו את אחיו ואחותו ובשנת 2003 נולד המותג LAVIDO. העסק המשפחתי הלך וגדל ובמרוצת השנים הפך להצלחה בינלאומית, הכניס מוצרים בדירוגים גבוהים לרשימות במגזינים בינלאומיים נבחרים וצבר מיליוני מעריצים בארץ ובעולם, כולל מפורסמות כמו גווינת’ פלאטרו, שנתקלה במקרה בסרום של לבידו, התמכרה והחלה לשווק את המותג באתר הלייף סטייל היוקרתי שלה.

בלבידו מאמינים בקוסמטיקה אפקטיבית ולכן המוצרים עוברים מבדקים דרמטולוגיים וקליניים קפדניים, המבטיחים יעילות מוכחת של המוצרים לצד איכות שנובעת משימוש בשמנים 100% אורגניים, מיבולים הגדלים ללא התערבות הנדסה גנטית (GMO) וללא ריסוס או דישון סינטטי. בכל מוצר ישנו ריכוז גבוה במיוחד של חומרים פעילים על מנת להבטיח את השפעתו המרבית והמוצרים נקיים לחלוטין משימוש ברכיבים מלאכותיים כגון: SLS, פראבנים, סיליקון, תוצרי נפט, או חומרי צבע מלאכותיים. כל המוצרים ללא גלוטן ולא נוסו על בעלי חיים.

לבידו כאן זו תמיד חגיגה ענקית והפעם היא הכי גדולה שאי פעם היתה!

בלעדי לרעות תקני לי:

הנחה של 40 אחוז על כל המוצרים באתר LAVIDO
ובנוסף
משלוח חינם בכל רכישה!
וגם!
ברכישה מעל 300 ש”ח תקבלו קרם גוף טיפולי 70 מ”ל
ברכישה מעל 400 ש”ח תקבלו מסיכת לחות אנטיאוקסידנט 120 מ”ל
המתנות מצטברות!

קוד קופון reut40
לא לשכוח אותו!

כניסה לאתר:

 

עם הזמן התנסתי בהמון מוצרים של לבידו וגיבשתי לעצמי רשימת מאסט של כמה שאני לא מוותרת עליהם כבר לאורך תקופה ארוכה. ההמלצות הבאות חלקן מניסיון אישי שלי (אותו אציין) לצד המלצות שנבחרו בהתייעצות עם לקוחות קבועות ועם המותג עצמו וגם מוצרים חדשים שכדאי להכיר-בואו נתחיל.

סרום עיניים משקם Instant Glow
הכי חדש ומעניין – סרום קליל אבל עצמתי מאוד, עם ריכוז גבוה של רכיבים פעילים שנחקרו ונבדקו דרמטולוגית ומבצעים מגוון פעולות המסייעות להשגת מראה קורן באזור העיניים. הוא מטשטש כהויות, מצמצם את עומק ומראה הקמטים, מפחית נפיחות ומכיל, בין השאר, מיצוי פקעות נרקיסים שהוא המקבילה הטבעית לפעולת הבוטוקס. הסרום מגיע עם אפליקטור שמעניק אפקט קירור המכווץ את כלי הדם באזור ומעצים את פעולת הסרום, מומלץ גם לשמור אותו במקרר מאותה סיבה בדיוק (אך לא חובה).

קרם למניעת קמטים
ככל הנראה המוצר המועדף עלי של לבידו. אני בעלת עור יבש ומחפשת תמיד קרם שיתפוס אותו טוב, יספג ויתן לי תחושה של רוויה, כלומר שארגיש שהעור “שתה” אותו היטב. הקרם של לבידו הוא בדיוק זה- מכיל כל טוב, המרקם שלו מאוד עשיר והשוס – הוא נספג מדהים! אני תמיד חוששת שקרם לא יספג בצורה מיטבית על העור שלי ואשאר עם שאריות מסביב. הוא מתיישב לי על העור מצויין. אני משתמשת בו תקופה ארוכה כבר ומאוד מרוצה. מרגישה שהעור מקבל מה שמגיע לו ונראה בריא וחי.
הקרם מעניק הזנה עמוקה, נותן אלסטיות וגמישות ומסייע בהפחתה של עומק הקמטים שטחם ונפחתם ובכך נבחנה ואומתה היעילות הקלינית שלו.
הקרם מבוסס על שמן זרעי נר הלילה שמאזן, מרגיע ועשיר באומגות ושמנים בעלי סגולות אנטי איג’יינג, מתאים לעור רגיל עד יבש לשימוש בוקר ולילה.

 

סרום משקם
את הסרום הנהדר הזה, שהוא אחד מהמוצרים המדוברים והידועים ביותר של לבידו יכולתי בקלות לפספס, ולמה? לאחר כמה ימים של התנסות איתו הרגשתי שזה לא עובד, פניתי למור, נציגת המותג להתייעץ. תמיד אנחנו בשיח שוטף, אני והמותג. מור הסבירה שהסרום עובד בצורה האפקטיבית ביותר כשהעור נקי לחלוטין וטיפה לח, ואז 2-3 טיפות בלבד מספיקות לכל הפנים, היא המליצה לשלב את מי הפנים שלהם לפני הנחת הסרום כיוון שאז הפנים יהיו במצב אופטימלי לספיגה. לאחר ההמלצה הזו הסרום התיישב בול על העור שלי והבנתי על מה כולן מדברות- סרום מצוין, שכדאי לדעת לעבוד איתו נכון לתוצאות מירביות. והנה על הדרך שיעור חשוב בשימוש נכון במוצרי טיפוח.
זה המוצר שגרם לגווינת פלאטרו להתאהב בלבידו ולאמץ אותם לשגרת הטיפוח ולאתר שלה. אבל עזבו אותה. זה הבסט סלר של המותג, המוצר שגרם לכל כך הרבה נשים להתמכר ולרצות עוד. זכרו את הטיפ שלי על מי הפנים. הוא חשוב ומשמעותי.
הסרום נבדק קלינית והוכח כיעיל בשיפור בלחות העור, מרקם ומיצוק העור והפחתה בעומק הקמטים.

 

קרם עיניים
הוא זכה כאחד מחמשת קרמי העיניים הטובים בעולם לפי מגזין ELLE וחשוב מזה- המלצתן עליו בלי הפסקה בכל הסיבובים הקודמים.
הוא מבוסס על שמנים אורגניים, עשיר בוויטמין C ובתוספת חומצה היאלרונית ומסייע בהפחתת נפיחות, קמטים וקמטוטים סביב העיניים. התחושה שלו מאוד נעימה על העור- אני דומעת בקלות ממוצרים שהם לא מספיק “נקיים” עבורי ואיתו אין דמע בכלל, הוא נספג היטב ומאוד עדין.

 

קרם צוואר
האזור שבדרך כלל מטפחים רק “על הדרך” ודווקא חשוב לדאוג לו כי הוא נטול בלוטות שומן וניתן לראות עליו את סימני ההתבגרות ונזקי מזג האוויר באופן הכי מהיר וברור. הקרם מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה תמצית פקעות נרקיסים שהוכחה מדעית כמאטה את הזדקנות העור ומכיל חומרים המתמקדים במיצוק ושיקום אינטנסיבי של סיבי הקולגן ומרכיבי לחות בריכוז גבה במיוחד. מומלץ להשתמש בו החל מגיל 30.

 

כמה מוצרים נפלאים מסדרת ™GreenAid הטיפולית שעוזרת בפתרון של מגוון בעיות ומצבים מציקים

קרם פנים טיפולי לפצעונים
קרם לחות חדש וקליל מאוד, שמצטרף לשני המוצרים המאוד מומלצים של לבידו לטיפול בפצעונים (תרחיץ וג’ל טיפולי ממוקד שתכף נדבר עליו) ומשלים לחלוטין שגרת טיפוח לעור הסובל מאקנה- הקרם משפר את רמת הלחות בעור ובו זמנית מאזן את רמת השומניות בעור, מפחית מראה נקבוביות, מונע מצב דלקתי בזכות רכיבי פרוביוטיקה ומקל על אדמומיות.

 

ג’ל טיפולי לפצעונים
הוא אחד מהבסט סלרס של לבידו, שותף נהדר לקרם הפנים החדש אבל לגמרי עומד בפני עצמו ומטפל באופן נקודתי ומדוייק בפצעונים, מה שמעולה בו זה שהשימוש ממש קליל- מריחה נקודתית והמתנה קצרה לייבוש ואחר כך ניתן להמשיך בשגרת הטיפוח היומית. הוכח כיעיל בהקטנת הפצעון, מפחית דלקתיות ואדמומיות ומעניק שיפור במרקם העור.

 

קרם ידיים טיפולי 
מסייע באופן אינטנסיבי למי שסובלים מיובש קיצוני בידיים שמחמיר בחורף עם מזג האויר היבש וחימום הבית והמשרד. הוא על בסיס שמנים אנטי אוקסידנטים, מעושר בחוצמה היאלרונית המוסיפה לחות מיידית ומצוי בו רכיב פרה ביוטי ייחודי שמספק שכבת הגנה לעור ותומך במקרוביוטיקה הטבעית שלו.

 

קרם גוף טיפולי – לבנדר, עץ התה וקצח
קרם המבוסס על השמנים הנפלאים שמן עץ התה, לבנדר וקצח המסייעים בטיפול והקלה של עור יבש, סדוק ומגורה, נבדק קלינית והוכח כיעיל נגד התופעות האלו. בפעילות הראשונה שלנו כתבה לי אמא לילדה עם אסטמה של העור שזהו קרם הפלאים שלהן- היחיד שנתן פתרון יציב אחרי המון התנסויות אחרות.

 

משחה טיפולית
האחות הקטנה והממוקדת של קרם הגוף, שבאה לסייע נקודתית בטיפול באזורים מגורים או יבשים בכדי לשחזר ולאזן את לחות העור, גם היא נבדקה קלינית והטיפול בה הוכח מדעית, היא נהדרת כמשחת SOS לפצעים, שריטות, חתכים, יובש קיצוני, מכיוון שהיא מרוכזת ובאריזה קטנה היא מושלמת לנסיעות או פשוט לשים בתיק שתהיה זמינה תמיד.

 

האותיות הקטנות:
* ההטבה בתוקף עד יום שלישי, 10.10.23 בחצות.
*ללא כפל מבצעים וקופונים.
*ההנחה בהטבה היא מהמחיר המלא של המוצרים.
*המתנות בהטבה יוענקו ברכישה בסכום המצוין לאחר הנחה.
*לא כולל מארזים, ערכות בהנחה, תיקי רחצה, מוצרים בגדול מיוחד וגיפטקארד.
*ההטבה תקפה באתר LAVIDO בלבד.
*אספקת המוצרים עד 5 ימי עסקים.
* ניתן להחליף או להחזיר מוצר בתוך 14 יום
מדיניות משלוחים, החלפות והחזרות מלאה כאן
*שירות לקחות בפייסבוק, באינסטגרם, בטלפון 04-6515131 ובוואטסאפ 051-535-0771

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *