בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

מודיבודי Modibodi – מחזור חודשי נוח זה כוח

18/10/21 93543 רעות תקני לי

 

תמיד מרגש לפתוח עוד סיבוב עם אחד העסקים הכי חשובים במשפחת רעות תקני לי -עסק שהוא בעצם תוצר של תקופה בה השיח סביב דימוי הגוף הנשי הופך עירני הרבה יותר, ולכבד ולאהוב את הגוף שלנו ולדאוג לנוחות שלו בכל גזרה, גודל וצורה זו כבר לא סיסמא אלא דרישה לגיטמית וחשובה.
ל- Modibodi , מותג תחתוני המחזור האוסטרלי, יש חלק גדול בשינוי החיובי בדרך החשיבה שהכרנו סביב הימים הרגישים שלנו בחודש, והוא עוזר להתמודד עם המחזור החודשי בצורה סביביתית, רגישה ובריאה יותר.

את מהפכת המחזור החודשי של מודיבודי התחילה קריסטי צ’ונג האוסטרלית בעשור הקודם, היא מאסה באמצעי הספיגה שהיו קיימים בשוק והיו בעייתים מכל בחינה אפשרית- יקרים, מסורבלים, לא אמינים, לא ממש בריאים, מזהמי סביבה ופשוט לא נוחים. היא רצתה להיפטר מהעול הזה עבור עצמה ושאר הנשים, והחלה בפיתוח של מה שנשמע כמו חלום- תחתוני מחזור שניתן ללבוש כרגיל בלי שום עזרים נוספים ולהעביר בהם יום (או לילה) שלם מבלי לדאוג מהכתמות, רטיבות פתאומית, זמני החלפה וכל מה שהיה מביך מידי לדבר עליו אבל גרם לנשים לחרדות.
לאחר מחקר מדעי מעמיק ופיתוח חדשני שעומד בתקנים המחמירים ביותר לאקולוגיה ובריאות היא הציגה לעולם “תחתוני על” עם היכולת המהפכנית לשחרר אותנו לצמיתות מאמצעי הספיגה החד פעמיים.
לישראל הגיע המותג לפני 4 שנים בעזרת חן תמיר שהתנסתה בו והרגישה שאת הבשורה הזו חייבת כל אישה כאן להכיר. היא אזרה אומץ ויחד עם איתמר בן זוגה הקימה את מודיבודי ישראל כעסק זוגי קטן עם שליחות גדולה.

אז איך הפלא הזה עובד?
הבטנה הסופגת הייחודית של התחתונים, שנמצאת באזור המפשעה, היא דקה (3 מ”מ) ונעימה ומכילה תחת פטנט רשום את טכנולוגיית “מודיפייר”- שכבה אמצעית סופגת המשלבת בין סיבי צמר מרינו ומיקרופייבר שיוצרים כליאה של נוזלים עם היכולת להכיל עד 50 מ”ל, השכבה העליונה של הבטנה עשויה מבד מנדף לחות ומנטרל ריחות והשכבה התחתונה בעלת עמידות גבוהה לנוזלים ומונעת דליפות. שאר האזורים עשויים בדים איכותיים, נעימים ונושמים כמו במבוק וכותנה אורגנית, שמעניקים את הטאץ’ הנעים שכל אישה זקוקה לו כשמדובר בבגדים תחתונים.
מכיוון שכולנו נהדרות אבל שונות זו מזו, התחתונים של מודיבודי מגיעים ברמות ספיגה משתנות המתאימות למהלך המחזור של כל אישה, ובעצם גם להמון סוגים של הפרשות טבעיות והרטבות שמתרחשות לאורך כל חיינו החל מגיל ההתבגרות והוסת הראשונה ועד לזמנים בהם רצפת האגן נחלשת ויש בריחות שתן.

את הפטנט הייחודי בתחתונים של מודיבודי “מפעילים” באמצעות שטיפה או כביסה עדינה לפני השימוש הראשון בהם. הכללים לניקוי נכון של הפריטים של מודיבודי חשובים לשמירה עליהם ולהבטחת יכולת הספיגה ועמידותם לאורך זמן, אבל קל מאוד לעקוב אחריהם ולקיים אותם:שטיפה מהירה (ללא השריה) תחת זרם מים קרים (בלבד) מיד כשפושטים אותם, תליה לאיוורור עד לכביסה שתעשה בתוכנית עדינה ללא מרכך או מסיר כתמים ואז תליה לייבוש באויר הפתוח. זה הכל.
את ההוראות שלב אחר שלב ועוד טיפים לשמירה על התחתונים אפשר למצוא גם פה.

מודיבודי לא רק מובילה מהפכה נשית אמיתית, אלא גם מחוייבת אליה באופן מלא ובעבור כל אישה באשר היא. זה מתחיל במגוון מידות ודגמים רחב מאוד שנותן מענה לכל צורת גוף, מה שמעניק תמיכה לדימוי גוף חיובי ובריא וממשיך ומתבטא בתמונות שמלוות את המותג ומציגות נשים, לא דוגמניות, אלא כאלו שבאמת לובשות אותו.
כשתבחרי לעצמך מודיבודי בפעם הראשונה העצה הטובה ביותר היא לא להתעצל ולמדוד את עצמך, הדרכה מלאה ופשוטה כיצד לעשות זאת וטבלת מידות מפורטת אפשר למצוא כאן ומאוד כדאי לעקוב אחר ההוראות. בנוסף, הצוות של מודיבודי מנוסה מאוד בהתאמת מידות והן ישמחו לעזור לכל אחת ואחת להתאים לעצמה מידה מדוייקת בכדי שלא תצטרכי להתעסק עם החזרות והחלפות – תוכלי להתייעץ במהירות לאורך כל הפעילות באמצעות תגובה בפוסט הפעילות בקבוצה.
לחיפוש נוח ומהיר באתר מומלץ להשתמש באופציית הסינון: קולקציית נשים > מידה > רמת ספיגה.

מכיוון שבמותג בטוחים שהתחתונים האלו יהיו שינוי אמיתי וחיובי בחייך, לכל לקוחה חדשה יש אפשרות החזרה של זוג תחתונים אחד* שנפתח ונוסה לאחר הרכישה הראשונה שלה באתר (ועד אחרי 60 יום של ניסיון) כך שאין חשש, בנוסף ברכישה ראשונה אם לא תקלעי למידה תהיה לך אפשרות החלפה תוך 14 ימים גם אחרי מדידה, אבל בהקשר הזה שימי לב לטיפ החשוב הבא:
התחתונים מגיעים ארוזים בקרטון חתום שמבטיח קבלת פריט היגייני בהתאם להוראות משרד הבריאות, ברגע פתיחת הקרטון למעשה התחתונים אינם ניתנים יותר למכירה, ולכן רק זוג אחד ויחיד שנפתח יהיה ניתן להחזרה או החלפה (גם אם לא מדדת ורק פתחת, הרי אין שום אפשרות להבטיח שכך נעשה). לכן, אם הזמנת מספר זוגות תחתונים אל תפתחי את כולם מיד- התחילי באחד מהם (אם היתה לך התלבטות עם דגם מסויים- התחילי דווקא איתו) והתקדמי עם הפתיחה רק כשאת מרגישה שהמאץ’ מושלם. בכל שאלה והתלבטות נוספת יעמדו לרשותך בשמחה ובאהבה בשירות הלקוחות המצוין של החברה.

מאחורינו חמישה סיבובים מוצלחים ומרגשים מאוד עם מודיבודי ואנחנו חוזרות להטבה הרוחבית ששמורה רק לנו כשלאתר התווספו כמה מוצרים חדשים ומאוד נחוצים כמו חזיות סופגות שילוו אותך בקיץ, חזיות הנקה, צבעים שאהבתן מאוד וחזרו למלאי, דגמים נוספים לנערות ועוד – הכל, כמו תמיד, בתוך ההטבה שלנו.


שניה לפני שאנחנו חוזרות להטבה המופלאה הזו שתעשה שינוי אדיר אצל כל כך הרבה נשים מילה ממני:
התחתונים האלו אינם מוצר זול אבל הם כן איכותיים ולפי אינספור המלצות ממש משני חיים, מעבר לכך הם יחסכו לכן מאות ואפילו אלפי שקלים שיוצאים בכל שנה על אמצעי ספיגה מזהמים שלא יתכלו מן העולם גם עוד 500 שנים. אני גאה להביא את ההזדמנות המשחררת הזו אלינו לקהילה ובטוחה שתמצאו שמאוד שווה לנצל אותה.

בלעדי לרעות תקני לי! ההטבה הגדולה ביותר של המותג בישראל!

הנחה של 20% על כל הפריטים באתר Modibodi
בהקלדת קופון reut

משלוח חינם עד הבית ברכישה של 2 זוגות תחתונים ומעלה.

ושימו ❤️
אם תשלמו בכרטיס האשראי הורוד של רעות תקני לי תקבלו עוד 5% הנחה נוספים במעמד חיוב האשראי! שווה מאוד!

השינוי מתחיל כאן:

 

סיור בכל החידושים והקטגוריות שאתן חייבות לראות:

הקולקציה הצבעונית
הדגמים שאתן אוהבות בצבעונית חדשה וכייפית שתמיד מגיעה במהדורה מוגבלת וחד פעמית שאוזלת במהירות.

 

אדפטיב בוילג
דגם חדש בעל ספיגה גבוהה מאוד שנפתח מהצד ומאפשר החלפה קלה ומאוד זריזה של התחתונים, בלי הצורך להוריד מכנסיים ונעליים. הוא מיועד לכל מי שרוצה להחליף תחתונים במינימום מאמץ במהלך היום וגם לשימוש לבעלות מוגבלות או קושי אחר.

 

חזיות הנקה
מודיבודי ממשיכים לשפר את איכות החיים בכל מה שקשור לנוחות האינטימית של נשים- אין יותר צורך להשתמש ברפידות הנקה שמטפטפות ומציצות מהחולצה, חזיית הנקה תומכת אך ללא ברזלים (כך שנוח גם לישון איתה) מבד נושם, קלה לפתיחה באמצעות הקליפסים בחלקו העליון של הקאפ. סופגת עד 25 מ”ל בכל צד, דוחה כתמים ובקטריות.

 

חזיה סופגת זיעה
טרם הספקתי להתנסות בה בעצמי, אבל החזיה החדשה מגיעה בדיוק בזמן להתמודד עם תופעה מציקה שהרבה מאיתנו מכירות בקיץ הישראלי – הרטיבות הלא נעימה באזור החזה שמתחילה בכל פעם שאנחנו יוצאות מהמזגן אפילו לזמן קצר. היא עשויה מבדים רכים וללא תפרים או ברזלים ומסוגלת לספוג עד 20 מ”ל נוזל תוך שמירה על תמיכה ונוחות מקסימאליות.

 

מחלקת בגדי הים בהנחה מיוחדת!
זו קטגוריה שכולה טבעונית, היא מוגבלת מאוד ונחטפת במהירות והיא כרגע בהנחה שכמובן בכפל עם ההטבה שלנו, לכן זו הזדמנות מדהימה להצטייד ממנה- אם יש לכם מתבגרת שמפספסת מפגשים בקיץ רק בגלל המחזור או אם אתן עצמכן רוצות בגד ים שתוכלו תמיד לסמוך עליו בחוף – הכנסו- הדגמים שאוזלים לא חוזרים.

 

תחתוני ספיגה קלה ובינונית
לא רק בזמן המחזור- אלו דגמים שמצוינים כתחתונים יומיומיים, בעיקר בקיץ כשאנחנו מזיעות ובוודאי למי שמשתמשת בתחתוניות הדקות החד פעמיות.

 

מחלקת נערות
תחתוני מחזור רלוונטים כבר מרגע הווסת הראשונה והשימוש בהם מגיל צעיר יכול לעזור לקדם שיח בריא על המחזור החודשי, הגייניה ונשיות.

 

מודיבודי VS פומה
קולקציה ייחודית וספורטיבית שעוזרת לכן להתאמן בראש שקט – עם בד סטרצ’י ומנדף זיעה, רצועת מותן רחבה ונוחה ורשת אנטיבקטריאלית לאוורור.

 

מתחם אאוטלט
רגע לפני שאתן סוגרות סל חובה להיכנס למחלקה השווה הזו שכלולה בהטבה שלנו!
כפל הנחות והזדמנות מטורפת להצטייד בעוד מודיבודי במחירי פגז! שימו לב שהפריטים במתחם הזה אינם ניתנים להחלפה אז וודאו שאתן רוכשות רק אם אתן בטוחות במידה ובגזרה.

 

אותיות קטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום שלישי 1.8.23  בחצות.
*ההטבה אינה כוללת מארזים.
*ללא כפל קופונים.
*לא ניתן להחזיר או להחליף פריטים ממחלקת האאוטלט, על מחלקה זו לא חלה ההטבה של ניסיון של 60 יום.
*הטבת 60 יום ניסיון תקפה אך ורק בהזמנה ראשונה מהאתר, פרטים מלאים לגביה כאן
*החלפות והחזרות:
בהזמנה ראשונה ניתן להחליף או להחזיר פריט אחד שנפתח למדידה ועוד כל פריט נוסף סגור.
בכל הזמנה נוספת ניתן להחליף או להחזיר פריטים סגורים בלבד בעלות משלוח 25 ש”ח.
פרטים מלאים לגבי החלפות והחזרות כאן
*משלוח חינם בקניית 2 זוגות תחתונים
ברכישה של זוג אחד משלוח עד הבית בעלות 25 ש”ח
*אספקה עד 5 ימי עסקים- יתכנו עיכובים.
* שירות לקוחות בוואטסאפ דרך כאן

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *