בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

מוסטלה- mustela המומחים לעור התינוק

03/03/24 44940 רעות תקני לי

 

 

עור של תינוק נחשב לאחד הדברים הנעימים בעולם- רך וחלק עם ריח ממכר שעושה חשק לתת נשיקה, בפועל הרבה הורים יודעים- זה בעצם הדבר העדין ביותר בעולם שדורש אינסוף דאגה וטיפול. כיוון שהוא עוטף מכל כיוון הוא חשוף לפגעים כמעט מכל מקור- חיתול, בגד או שמיכה מבד שלא מתאים, שינוי במזג האויר, מוצץ או צעצוע רטוב וכמובן אסטמה של העור שעלולה להתחיל מגיל אפס. בכדי לשמור על העור בריא ועם מינימום פגיעות נדרשים תשומת לב וטיפוח תמידי עם מוצרים שפותחו במיוחד עבור קטנטנים ונמצאים בפיקוח וחקר מתמיד- זו המשימה שלקחו על עצמם במוסטלה כבר לפני 70 שנים, ולא סתם הם המותג המוביל באירופה לטיפול וטיפוח לעור תינוקות רכים וילדים.

אז אם אתם הורים כבר בטח יצא לכם להכיר את המותג הצרפתי ממעבדות Laboratoires Expanscience שם פיתחו במרוצת השנים, ובשיתוף עם רופאים מומחים, מגוון מוצרים חדשניים ובטוחים לשימוש מגיל לידה ובזמן ההריון (מלבד פגים שטרם השתחררו מבית החולים). כל המוצרים נחקרו דרמטולוגית ועמדו במבדקים מחמירים, יעילותם מוכחת והם מגובים במחקרים מעמיקים ובדיקות יעילות ושביעות רצון מתמידים.
בפיתוח התכשירים ניתנת עדיפות לשימוש ברכיבים ממקור טבעי והם לא נוסו על בעלי חיים. רוב המוצרים מכילים את פטנט סוכר האבוקדו (Avocado Perseose) – תרכובת ייחודית המופקת מפרי האבוקדו ומותאמת לעורם של תינוקות ושעל פי מחקרים מחזקת את שכבת ההגנה של העור באופן משמעותי ומעשירה אותו בלחות.

המוצרים של מוסטלה מטפחים ומגנים על העור כבר מגיל לידה אבל נפלאים ומטפלים בבעלי עור רגיש, עדין ונוטה ליובש בכל הגילאים. אלו מוצרי פרימיום באיכות מעולה והמחירים שלהם דיי קשיחים ולא זולים גם בתקופות מבצעים, את ההטבה שלנו תוכלו לנצל להצטיידות לקראת נדנדת מזג האויר האביבית הצפויה בקרוב מאוד שכל כך משפיעה על עורם הרגיש והעדין של תינוקות.

האתר של מוסטלה נמצא עכשיו במבצע מעולה  של 25% הנחה
אנחנו נקבל עוד הרבה יותר! 

בלעדי לרעות תקני לי!

20% הנחה על כל המוצרים* באתר מוסטלה!
כולל כפל הנחות!

וגם!
בכל רכישה תקבלו במתנה שקיק בד אבוקדו ובתוכו: ג’ל רחצה 50 מ”ל, משחת החתלה 10 מ”ל וסיקסטלה 3 מ”ל.

קופון Reut

וכמה מרגש להגיד את זה!
אם תשלמו בכרטיס האשראי הורוד של רעות תקני לי תקבלו 5% הנחה נוספים במעמד חיוב האשראי! איזה כיף!

משלוח חינם ברכישה מעל 180 ש”ח לאחר הנחות

 

כניסה לאתר מוסטלה:

 

ועכשיו סקירה מהירה של כמה מהמוצרים הבולטים המומלצים לשגרת הטיפול והטיפוח היומיומית של קטנטנים:

ג’ל רחצה לגוף ולשיער
אל סבון המנקה בעדינות וביעילות את השיער והגוף של תינוקות וילדים, מגן על העור, מכיל את רכיב הפטנט Avocado Perseose® סוכר אבוקדו המחזק את העור ומעניק לחות, שמן ממיצוי של אגוז קוקוס המונע יובש ובתוספת ויטמין B5 המרגיע את העור.

 

קרם גוף לתינוקות וילדים
הוא נפלא ועד היום משמש אותנו עבור אריאל, במיוחד בסביבה יבשה בגלל מזג אויר, חימום או קירור. הוא נספג מהר מאוד ולא שמנוני ולכן נעים יותר גם לילדים וגם למבוגרים והוא היפואלרגני ומכיל סוכר אבוקדו,שמחזק גם את העור העדין ביותר ומסייע לו להתגונן כנגד פגעי הסביבה.

 

מים מיסלריים לניקוי עור התינוק
מיועד לניקוי עדין של עור הפנים ואזור ההחתלה לשמירה והפחתה של גירויים. הוא בעל ניחוח עדין מאוד, מיוצר ללא פראבנים, פתלטים, פנוקסיאתנול וללא רכיבים מהחי ומכיל את פטנט סוכר האבוקדו הייחודי של מוסטלה.
מתיזים מעט ממנו על פד ניקוי או צמר גפן, מנקים היטב ודואגים לייבש את האזור בעדינות- אין צורך בשטיפה.

 

ספריי קמומיל לשיער ולריענון העור
ספריי היפואלרגני עשוי 98% רכיבים ממקור טבעי, הוא מתיר קשרים בשערות סבוכות של קטנטנים מגיל לידה וגם מרענן ומרכך את העור עבור תינוקות , ילדים ומבוגרים.

 

סטלטופיה
עוד מוצר מאוד נחוץ בסל שלכם לתקופה של שינויים במזג האויר – קרם לחות טיפולי לפנים ולגוף, שמרגיע עור יבש במיוחד ומונע אדמומיות וגירוי.

 

תחליב הגנה מהשמש +SPF 50
האביב עוד שניה פה, את השמש כבר התחלנו לראות יותר ויותר וזה הזמן להקפיד על התמרחות שהיא חובה לכל עונות השנה כשגדלים בישראל השמשית – תחליב עדין שהופך שקוף במריחה על העור, מכיל פורמולה המחזקת את שכבת ההגנה של העור וגם שומרת על המשאבים הטבעיים שלו לאורך זמן בשילוב הגנה גבוהה מקרני UVA/UVB.לשימוש מגיל 6 חודשים.

 

ספריי הגנה מהשמש
אותה הגנה של +SPF 50 בתכשיר ספריי קל למריחה ולא שומני שמעניק כיסוי מושלם והופך שקוף לאחר ספיגתו.

 

משחת החתלה 3 ב-1
הרבה הורים כבר מכירים וקונים אותה בסטוקים. היא נטולת בישום, היפואלרגנית , מכילה 98% רכיבים ממקור טבעי וקומפלקס רכיבים ייחודי בעל אפקט משולש שמסייע למניעה, הרגעה וטיפול יעילים בתפרחת חיתולים.

 

תחליב לעיסוי בית החזה
מוצר חדש יחסית בישראל ומאוד רלוונטילתקופה הזו שהרבה מצטננים עקב שינויי מזג האויר – תכשיר בניחוח אורן שמצויין לקטנטנים מקוררים ומנוזלים ומותיר את העור נעים ולא דביק – תמיד כדאי שיהיה לכם בבית.

 

שמן רחצה לגוף ולשיער
לשימוש יומיומי החל מהאמבטיה הראשונה ומעלה לסובלים מעור יבש או מגורה שמי הרחצה עלולים לייבש עוד יותר.
מכיל שמן אבוקדו אורגני המעניק הזנה והגנה לעור ומסייע בהפחתת היובש, מרגיע את העור ומפחית תחושת מתיחה ויובש.
היפואלרגני, ללא שמן מינרלי, מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי.

 

שמפו קצף לתינוקות רכים
מומלץ מאוד לתינוקות שהם יצרני סבום מוגבר הגורם למה שאנחנו מכירים כקשקשת תינוקות- הצטברות תאי עור מתים על הקרקפת שנדבקים אליה ומסתבכים בשערות. השמפו מנקה בעדינות את עור הקרקפת החל מהאמבטיה הראשונה, מרכך אותו ושומר על מראה שיער אסתטי ובריא. הוא היפואלרגני ואינו מכיל פראבנים, פתלטים ופנוקסיאתנול.

 

סיקסטלה
קרם לטיפול ושיקום העור שיש כאלו שמגדירים אותה כמשחת הפלא- לתינוקות, ילדים וגם מבוגרים. מיועד לטיפול בגירויים קלים ובאדמומיות קלה בעור הגוף והפנים. הוא בעל מרקם קליל ולא שומני,נמרח ונספג בקלות, משקם, מרגיע ומטהר עור מגורה ומותיר אותו רך למגע. היפואלרגני וללא פרבנים.

 

מארז MUST HAVE בכפל מבצעים ומלאי מוגבל!
לכבוד הפעילות שלנו הורכב מארז עם כל המוצרים הכי נחוצים של מוסטלה במחיר הטוב ביותר שיש.
המארז כולל 7 ממוצרי הדגל לטיפוח עור התינוק בהנחה של 28%, אליהם תתווסף הנחת ההטבה שלנו וזה כבר ממש וואו:
ספריי תחליב להגנה מהשמש 200 מ״ל, ג׳ל רחצה 500 מ״ל, קרם גוף 300 מ״ל, מים מיסלריים 300 מ״ל, ספריי קמומיל לסירוק קל 200 מ״ל, סיקסטלה 40 מ״ל, קרם פנים לעור יבש 40 מ״ל
בנוסף כל מי שירכוש את המארז יקבל נרתיק רשת קטן לנסיעות במתנה!
מחיר לאחר הנחות 328 ש”ח (במקום 569.3 ש”ח מחיר מלא)

 

קרם למניעת סימני מתיחה במחיר מעולה!
קרם מצוין שמלווה מתחילת ההריון כשהעור מתייבש, נמתח ומציק – הוא מעניק לחות לאורך זמן, משמר את גמישות העור ומרגיע אי נוחות.
הקרם במלאי מוגבל עם תוקף עד ה- 10/24 ולכן בהנחה של 40% + 25% הנחת ההטבה שלנו – אם את בהריון זה מאוד כדאי.

האותיות הקטנות:
* בתוקף עד יום שלישי 5.3.24 בחצות או עד גמר המלאי.
*ההטבה אינה כוללת מארזים ושלישיות למעט מארז MUST HAVE
*ההטבה תקפה באתר מוסטלה בלבד.
*המתנה עשויה להתחלף בהתאם למלאי.
ההטבה אינה חלה על דמי משלוח.
*משלוח חינם ברכישה מעל 180 ש”ח לאחר הנחות
בעלות של 25 ש”ח ברכישה בסכום נמוך מזה.
*אספקה עד 12 ימי עסקים
* שירות לקוחות באינסטגרם mustela_il , בפייסבוק- מוסטלה וניתן גם לפנות בטלפון 1-800-250-255

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *