בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

מתכוננים לבית ספר – תלבושת אחידה

06/07/18 11774 רעות תקני לי

 

לא היתה לי תלבושת אחידה. העניין הזה דילג עלי, ביקר אצל ההורים, הפסיק ועשה קאמבק לדור ההמשך.
בתור חובבת אופנה משוגעת הרגשות שלי סביב החולצות האחידות מעורבים. מצד אחד מרגיז אותי שאין לי אפשרות לבחור ולגבש לעצמי זהות גם בבגד, מצד שני אני מבינה את החשיבות סביב הנושא הזה ויצירת אחידות בין הילדים בגילאים האלו מרגיש לי חשוב יותר. מעבר לכך שתמיד אפשר להפוך את זה למעניין בכל המסביב.

אז זה נתון מלמעלה מה עכשיו? צריך חולצות באיכות טובה, במחיר טוב ובמינימום התברברות. אני לא אוהבת את הפיתרון של לקנות חולצה במקום אחד ולהדפיס סמל במקום אחר. אין לנו זמן ואין לנו עצבים ובפועל זה גם פחות משתלם.
אתר תלבושת הביא בדיוק את מה שאני מחפשת.

 

את האתר החלו במקור שתי אמהות, חברות טובות, שחוו בכל שנה את המירוץ אחר תלבושת בית ספר עם כל מה שנלווה לו: ריצות מחנות לחנות, תורים ארוכים, ובסוף – גם האכזבות מהחולצות המתבלות במהרה. כך נולד האתר, ששם לעצמו למטרה לפתור את כאב הראש: להזמין תלבושת אחידה באופן מרוכז, במחירים נוחים, הישר מהבית ואפילו מהסמארטפון בקלות ובפשטות, ולקבל את הבגדים עד הבית תוך ימים ספורים בלבד וזהו, נגמר הסיפור.
ב-2018 האתר התמזג עם החברה שהיא שם דבר בכל בית בישראל, דלתא, המותג המזוהה ביותר עם בגדים איכותיים ונגישים לכל המשפחה שאני ממש אוהבת.
החולצות האיכותיות של דלתא הן 100% כותנה, מגיעות עם פיתוח טכנולוגי ייחודי של נידוף זיעה כך שהגוף מתאוורר בדיוק במידה הנכונה. באתר תמצאו גזרות לבנים ולבנות, עם המגוון של כל סמלי בית הספר בישראל.
יש באתר גם מוצרים נלווים, מכנסיים קצרים, טייצים, גרביים. הכל כרגע ב- 50 אחוז הנחה.

 

ועכשיו החלק המעניין:
חבילה של 6 חולצות באתר עולה 100 ש”ח (כולל הדפסה), מחיר נהדר תסכימו איתי.
בגלל שאתם חברים שלי זה יהיה אפילו משתלם יותר:
בלעדי עבור חברי קהילת רעות תקני לי. חבילה של 7 חולצות (גם קצרות, גם ארוכות), כולל הדפסה ב- 100 ש”ח.
והמשלוח? לאורך כל הפעילות שלנו משלוח עד הבית – חינם.

איך מקבלים? נכנסים לאתר תלבושת , בוחרים את הצבעים והמידות וגם את סמל בית הספר ומוסיפים בקופה קופון REUT7
במידה וסמל בית הספר שלכם לא מעודכן או לא מופיע, אין שום בעיה, מזמינים חולצה ללא סמל ושולחים הודעת וואטסאם לשרות הלקוחות לטלפון 0542218031
הפעילות עד יום ראשון, ה- 12.8.18 בחצות

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *