בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

סולט ווטר Salt Water – לוקחים בהליכה את העונה החמה

11/05/23 21088 רעות תקני לי

 

 

הלו קיץ! כיף שאתה כאן! הגיע הזמן להתקלף מהבגדים, לקבל בשמחה את עונת הסנדלים ולשוב לאחת הפעילויות שהכי מחכים ומבקשים אצלנו בקהילה בכל פעם כשהשמש בחוץ קצת מציצה – Salt Water! הסנדלים והכפכפים הכי עמידים, נוחים ויפים לילדות, ילדים ונשים.

הפעם החלטנו ללכת בגדול עם ההטבה, כי באתר של יבואנית סולטווטר לישראל מסתתרים עוד כמה מותגי פרימיום נפלאים לילדים ותחילתה של העונה החמה היא הזדמנות מעולה לעשות איתם הכרה. לצד הסנדלים שאנחנו כל כך אוהבים תמצאו גם בגדי ים צבעוניים לקטנטנים, פיג’מות קייציות מפנקות ויפהפיות, סנדלים ונעלי צעד ראשון בסטייל שלא ראיתם כמותו ואפילו משחקים וערכות יצירה שיעסיקו קטנים וגדולים יותר בפעילות חשיבתית ואיכותית במזגן. כל אלו יגיעו עם ההנחה הכי גדולה שנותן האתר!

בלעדי לרעות תקני לי!

22 אחוז הנחה על כל המותגים באתר SaltWater Old Soles*

קוד קופון REUT2023

משלוח חינם לנקודת איסוף ברכישה מעל 200 ש”ח

כניסה לאתר:

 

הנה כל מה שכדאי להכיר באתר:

סנדלי וכפכפי Salt water
כנראה שאין צורך להציג -לנשים,ילדים וילדות, מיוצרים מעור רך שאינו פוגע בכף הרגל ושומר על איוורורה ומצויידים בסוליה במבנה אטונומי שמתאים בכל מידה. עשויים חומרים עמידים גם בפני מים כך שמתאימים אפילו לבילוי בחוף, מתנקים בקלי קלות וכמובן יפהפים – במראה קלאסי, עדין ושיקי שילך עם עם כל אאוטיפט קייצי ולכל מקום.

 

נעלי Old Soles
הם היו נעלי צעד ראשון של אריאל וכבשו מקום אצלי בלב. מדובר בחברה ותיקה שמייצרת נעלים וסנדלים בשיא הסטייל לפעוטות וילדים מבלי להתפשר על איכות ונוחות מירבית. הם עשויים עור טבעי רך עם סוליית גומי גמישה שמספקת יציבה אופטימלית ומונעת החלקה, בול בשביל קטנים שרק מתחילים להתרוצץ.

 

פיג’מות Småfolk
מותג בגדי ילדים דני שמתאפיין בפריטים עם רטרו שיק וציורים משמחים בצבעוניות עזה שמודפסים על כותנה אורגנית העומדת בתקן Oeko-Tex® ללא כימיקלים מזיקים ולכן לא רק יפים אלא גם מצויינים כבחירה בתור בגד שינה לקטנים.

 

משחקי יצירה וחשיבה Apli Kids
החברה הספרדית מפתחת משחקים שעוזרים לפתח תפקודים קוגניטיביים, מקדמים כישורים חברתייים ומגרים את האינטליגנציה והמיומנויות של הילדים, הכל נעשה בשיתוף צוותי חינוך והוראה ונראה צבעוני ומאוד מזמין ומקסים ויספק שעות של הנאה עם ערך מוסף.

 

בגדי ים – Halcyon Nights
חברה אוסטרלית שמעצבת בגדי ים ומצעים צבעוניים ומעוררי דמיון בשיתוף פעולה עם מאיירים עצמאיים מרחבי העולם. כל המוצרים ארוזים בצורה מקסימה ותוך התחשבות גדולה בסביבה.

 

מחלקת הבית
תמצאו כאן כלי אוכל מקסימים, פרטי עיצוב לחדר הילדים וגם מצעים מעוצבים משלל מותגים איכותיים ויפים.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 13.5.23 בחצות
*ללא כפל קופונים ומבצעים, ההטבה אינה בתוקף על קטגורית SALE
*ההטבה אינה בתוקף על רכישת שובר מתנה.
*משלוח חינם לנקודת איסוף ברכישה מעל 200 ש”ח לאחר הנחה
משלוח לנ.איסוף ברכישה בסכום נמוך מזה בעלות 10 ש”ח
יתכנו מקרים בהם תשלח החבילה לנקודה אחרת עד מרחק של 3 ק”מ כתוצאה מעומס או סגירה של הנקודה הנבחרת.
משלוח עם שליח עד הבית בעלות 20 ש”ח
*החזרת מוצר תוך 14 ימים מיום ביצוע הרכישה, ובכפוף לקבלת הפריט בחזרה במצב חדש ובאריזתו המקורית ובהתאם לפרטים המפורטים כאן להחלפות והחזרות

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *