בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

ערוגות- טבעי בכל פעם מחדש

06/06/21 42320 רעות תקני לי

 

בדיוק כמו בטבע ובלי לפספס, כשמתחלפת עונה בשנה “ערוגות” מגיעים להתארח ברעות תקני לי ומביאים איתם את כל הטוב שיש לקוסמטיקה הטבעית האורגנית להציע לעור, לגוף וגם לנשמה.

את מותג הטיפוח והליפסטייל הטבעי שצמח בגינה ובמטבח של אסתר לחמן, רוקחת טבעית ונטורופתית, הכרתי בזכותכן, חברות הקהילה. כמה אהבה יש במקום הזה, כמה נשמה בתהליך העשייה הכל כך מיוחד שלהם. המוצרים עומדים בתקנים המחמירים ביותר של הארגון לפיקוח על קוסמטיקה אורגנית של האיחוד האירופי. וערוגות אף היתה שותפה למהלך של יצירת תו תקן ישראלי רשמי בפיקוח “אגריאור”, כזה שיבטיח שחברות המייצרות מוצרי טיפוח המגדירים עצמם אורגניים יהיו מחוייבות לתקנים שישמרו על כולנו.

כעסק דרומי הממוקם באופקים “ערוגות” כבר למודה שיבושים והשבתות, שמאלצים אותם בשנים האחרונות לחזור ולהניע מחדש בכל פעם את המפעל, שמעסיק בעיקר נשים ומטפח עובדות מסורות שהוצאו ממעגלי סיכון שונים. הכוח הנשי החזק הזה והקהילה הנאמנה שהתפתחה סביב “ערוגות” הם מה שעוזר למפעל להמשיך ולצמוח, לפתח עוד פורמולות טבעיות איכותיות, ולהנגיש אותם לכולם לאורח חיים רגוע, שמח ומלא ביופי.

לכבוד הקיץ שמגיע, סיבוב נחוץ לחידוש המלאים האישיים שלכן, צבירת אנרגיות טבעיות והיערכות למעבר חלק, נעים ובריא אל העונה החמה וכל מה שכרוך בה.

בלעדי לרעות תקני לי!

30 אחוז הנחה על כל המוצרים באתר*!
כולל כפל מבצעים!

משלוח חינם לנקודת איסוף ברכישה מעל 100 ש”ח*
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 300 ש”ח*

קופון reut23

כניסה:

 

ערוגות התחדשו, הלוגו התרענן, מוצרים התווספו והתחלפו, קבלו כמה המלצות על מוצרים חדשים, על ותיקים ואהובים ועל כאלה שכדאי לשים בסל לקיץ:

קרם יום מור
קרם האנטי אייג’ינג החדש של ערוגות, הוא נעים, נספג במהירות ונותן תחושה חלקה לפנים, מעושר בנוגדי חימצון וגם מכיל 10SPF הגנה מהשמש.

 

סרום לילה מור
עוד מוצר חדש שמעניק הזנה עמוקה ומעכב את תהליכי ההזדקנות של העור, הוא עשיר בנוגדי חימצון מהטבע שממריצים את גמישות העור, ממצקים ומשקמים אותו.

 

סרום הזנה לעיניים נרולי
כוכב חדש נוסף שפועל להפחתת נפיחות וכהויות סביב העיניים ולטשטוש סימני עייפות ופועל גם להאטת תהליכי הזדקנות.

 

קרם הגנה טבעי אורגני לפנים SPF 30
זהו קרם ההגנה המושלם לפנים כיוון שהוא יכול להחליף את קרם הלחות הרגיל שאתן משתמשות בו!
מכיל אבץ שהוא מסנן קרינה מינראלי שחוסם את קרני השמש ומעושר בתמציות צמחים, חמאת שיאה, תמצית שמן ארגן, ויטמין E טבעי ותמצית תה ירוק אורגני שמזינים את העור ושומרים עליו.

 

קרם הגנה אורגני לגוף SPF 30
גם הגוף צריך הגנה בקיץ וזה מומלץ לשימוש לכל המשפחה- גם לתינוקות מגיל שנה (ניתן למרוח גם על הפנים לתינוקות וילדים).
גם הוא מכיל אבץ ללא ננו ומשולב בחמאת שיאה אורגנית ותמצית ארגן שנותנים אקסטרה הגנה והזנה.

 

סבון פילינג לגוף זרעי מישמיש
תשמעו, אני מכורה על אמת! קודם כל- ריח מטריף, וחוץ מזה- גרגירים קטנים ונעימים עשויים מגלעיני משמש טבעיים, מעסים את העור בעדינות ומאפשרים ניקוי עמוק, הזנה וחידוש תאים. בנוסף הסבון מועשר באלוורה שמעניקה לחות והזנה, שמן קיק לטיפול וטיפוח העור וחומצה היאלורונית לרכות וברק.

 

משחת הפלא
כל מי שהתנסה ממליץ עליה מאוד לטיפול בבעיות שונות בעור: גירויים ואדמומיות שנגרמים מיובש בגלל מזג האויר או מזגן,עקיצות יתושים ונמלים, פסוריאזיס, אוטופיק, אקזמות ועוד שנוטות להחריף עם זיעה ולחות. גם לנו יש אותה, אנחנו משתמשים ליובש, סדקים בעור, החלמה של כוויות- זה מוצר שטוב מאוד שיהיה לכם בבית.

 

איתוש
הפתרון האורגני לצרה המעופפת והמציקה של הקיץ. מתאים לילדים החל מגיל שנה, לתינוקות ניתן לשים במבער בצד החדר.

 

שפתון אורגני ורדים
תמיד אצלי בכל תיק, מעולה כשמזג האויר הופך יבש או כשאני שוהה במזגנים, הוא נעים ולא כבד ונותן הרבה לחות לשפתיים בלי לייבש אותן וליצור תלות.

 

 

האותיות הקטנות:
* ההטבה בתוקף עד יום חמישי, 15.6.23 בחצות!
* ללא כפל קופונים.
* קופון ההטבה אינו חל על מארזים.
*ההטבה בתוקף באתר ערוגות בלבד.
* משלוחים:
משלוח חינם לנקודת איסוף בקניה מעל 100 ש”ח (לאחר הנחה)
או בעלות של 10 ש”ח ברכישה בסכום נמוך מזה.
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 300 ש”ח (לאחר הנחה)
או בעלות 20 ש”ח ברכישה בסכום נמוך מזה.
אספקה עד 7 ימי עסקים.
*ניתן להחזיר מוצר שלא נעשה בו שימוש (באריזה חתומה ושלמה) עד 14 יום מקבלתו לכתובת רח’ יוסף סמלו 42, נתיבות, ת.ד. 5254, מיקוד 8776801. ולקבל זיכוי.
* שירות לקוחות בטלפונים: 077-5006038 או 050-2249600 לוואטסאפ

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *