בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

הצמחים של HOYA – מכניסים ירוק הביתה

11/01/24 33576 רעות תקני לי

 

 

צמחים זה החיים! תמיד רציתי למלא את הבית בהם, לגדל ולטפח אותם, אבל מה? במהלך השנים גיליתי שהקשר שלנו בעייתי, כלומר- זה לא הם, זו יותר אני. איכשהו העציצים שלמזלם הרע מצאו את עצמם בדירה שלי לא החזיקו יותר מידי, לפעמים לא באמת היה ברור למה ולפעמים זה פשוט קרה- פינה חשוכה מידי, אני עסוקה מידי, יותר מידי מים, פחות מידי אויר- החלום הירוק שלי נראה מאוד רחוק, אבל אז באו HOYA ופשוט הקלילו את הכל.

HOYA היא אחת החנויות הכי משמחות אונליין ומטרתה להנגיש את כל מה שקשור לגידול צמחים ביתי למי שכמוני רוצה מאוד אבל מפחד להעז בגלל ניסיון עבר מפוקפק, חוסר ידע ואולי גם קצת עצלות. זה מתחיל בהתאמה מדוייקת שתעשו באופן עצמאי באתר ותמצא עבורכם את הצמחים שישתלבו בדיוק עם אורח החיים והדיירים בבית שלכם או במשרד, ממשיך באספקה של צמחים טריים ורעננים בכלים יפים יפים היישר לפתח הדלת שלכם כך שלא תצטרכו לנסוע למשתלה, להתלבט ארוכות מול הרי עציצים ואז גם לסחוב, להתלכלך ולהתייאש, וזה לא נגמר כאן- ב HOYA תצויידו בהוראות ברורות- כיצד לטפל, היכן להציב ומתי להשקות, ויש גם תמיכה אונליין למקרה שעדיין לא הכל ברור, בקיצור- חלום הג’ונגל האורבני שלכם עומד להתגשם!

אז איך זה עובד בפועל? קלי קלות! נכנסים למגוון הצמחים באתר וניגשים לסינון – בוחרים מהקטגוריות האידאליות עבורכם ואז מחליטים מתוך התוצאות שמתקבלות. בדף של כל צמח תמצאו מדריך מדויק- האם הוא קל לגידול או קצת יותר מפונק, כמה אור הוא אוהב, מתי צריך להשקות אותו, האם צריך לדשן, האם הוא רעיל או דווקא ידידותי לבעלי חיים ותינוקות ועוד, יש כאן את כל המידע בקצרה, בלי לחפור ובלי להתחכם וההחלטה היא שלכם. תוכלו גם לפנק את הדייר החדש בבית עציץ חתיכי ומעוצב ואפשר גם להוסיף ברכה ולשלוח כמתנה- מושלם, מהיר ונהיר ולא צריך לזוז מהספה.

חשוב ומאוד מחמם לב -בנוסף לעציצים ולמארזים הרגילים באתר תוכלו לרכוש אחד מ- 4 מארזים לפי מידה מבתי גידול דרומיים שנפגעו בעקבות המצב הבטחוני. בכל אחד מהמארזים תקבלו מיקס צמחים בהתאם למלאי ולגודל שבחרתם, וכך תוכלו גם להכניס קצת טבע הביתה וגם לעשות הרבה טוב.
ט”ו בשבט שחל ממש בקרוב הוא הזדמנות מצויינת להגשים חלום ירוק, לאמץ חברים חדשים, משמחים ושקטים שיעשו לכם שמח בעין ובלב, יטהרו את האויר ויתנו אנרגיה טובה יותר בבית או במשרד – ההטבה שלנו היא הזדמנות מצוינת לכך!

בלעדי לרעות תקני לי!

25 אחוז הנחה על כל האתר HOYA*!

קופון REUT25

משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 290 ש”ח!

לכאן נכנסים לבחור חברים ירוקים:

 

הנה כמה הצעות להתחלה שיעשו לכם את זה עוד יותר קל

מיקס צמחים – תמיכה בחקלאי הדרום
ארבעה מארזים לפי גדלים שישמחו אתכם וישמרו על פרנסתם של החקלאים מבתי הגידול בדרום שזקוקים לנו מאוד בימים אלו. לא ניתן לבחור את סוג הצמחים, אבל תוכלו לבחור בין צמחי בית למארז פורח.

 

צמחים מטהרי אויר

 

צמחים לפינות לא מוארות

 

קולקציית הנשפכים
שימו לב שבדף המוצר כאן לא יופיעו בתי עציץ, אם תרצו אחד התאימו אותו מקטגוריית בתי עציץ לפי מידת הצמח אותו בחרתם.

 

כל בתי העציץ

 

מארזי מתנה לט”ו בשבט
אל תפספסו את המארז המקסים שמיועד לילדים

 

 

אותיות קטנות:
*ההטבה בתוקף עד חמישי 11.1.24 בחצות
*ללא כפל קופונים.
*הקופון אינו תקף על קטגוריית עסקים ועל גיפט קארד
* מלאי הצמחים עלול להשתנות בבית הגידול ולכן אם ביצעתם ההזמנה ומה שבחרתם חסר יצרו איתכם קשר ויחליפו לצמח דומה באותה העלות.
*משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 290 ש״ח לאחר הנחה
ברכישה בסכום נמוך מזה משלוח בעלות 30 ש”ח
*טווח משלוחים- דימונה בדרום ונהריה בצפון.
* איסוף עצמי חינם ממשמר השבעה בתיאום מראש
*אספקה עד 7 ימי עסקים – יתכנו עיכובים.
*מדיניות ביטולים והחזרות כאן
* ייעוץ ושירות לקוחות בוואטסאפ 054-903-9389, במייל contact@ho-ya.co.il ועל ידי צור קשר באתר.

 

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *