בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

קופסאות אוכל yoopi – ארוחה מחוץ לקופסה

10/06/21 39022 רעות תקני לי

 

יש משפחות שבשבילן קופסאות אוכל זה קונספט קצת קשוח – קמים מוקדם ומתחילים לעבוד בזה: מה לשים בסנדביץ’? מה הילדים יאהבו? יש טעם לחתוך ירקות?  ומה עם הכריך הזה שחוזר כלעומת שבא בכל יום מחדש? ואז מנסים לארוז ארוחה צבעונית ומשמחת עם מלא דברים טובים כמו שראינו בכלמיני תמונות ברשתות חברתיות, ומקבלים חזרה קופסה עם ערבוב נוטף של מוצרי מזון שרחוק מהתמונה הפוטגנית ההיא. כל הענייןיכול להיות מעייף, מתסכל ולא מאוד כיף- מסכימים?
אז תכירו את yoopi קופסאת האוכל שעוזרת להפוך את ארוחת העשר של הילדים (ושלכם) לפרקטית, אסתטית וכייפית, גם להכנה וגם לאכילה.

גל להב, מורה וגננת לחינוך מיוחד ואמא ל-3 ילדים, חיפשה פתרון שיגרום לילדיה לאכול בצורה בריאה ומאוזנת גם מחוץ לבית וגילתה את קופסאות ה Bento היפאניות שמתאפיינות בחלוקה לתאים מסודרים עם מכסה אחד. היא לקחה את הרעיון והתאימה אותו להרגלי האכילה של הישראלים- תאים עמוקים ומופרדים לחלוטין, מכסה ששומר שלא תהיה זליגה של אוכל בין התאים ודואג לטריות המזון עד לרמה שתוכלו להכין את הארוחות גם ערב קודם לכן ולשים במקרר, תפס פתיחה חזק אך פשוט לתפעול שכבר מגיל 3 קל להסתדר איתו, והכל מחומרים בטוחים לשימוש עם מזון ומאוד איכותיים, שניתן לנקות במדף העליון של מדיח הכלים.

אז אם אתם לא מכירים זה הזמן! YOOPI TO-GO, קופסה במשקל 365 גרם המחולקת ל- 4 תאים ומחיצה נוספת נשלפת המאפשרת התאמה של גודל וכמות המאכלים בכל יום מחדש, בנוסף תקבלו במתנה גם זוג של כפית-מזלג ותופסנים להצמדה שלהם ושל פתק או מגבון ארוז לפנים המכסה, וגם קופסא נוספת קטנה, עגולה ואטומה לחלוטין לנזילות- בכדי שתוכלו לארוז גבינות, רטבים ונוזלים ללא חשש.

 

האתר של Yoopi גדל מאוד בשנה האחרונה ואפשר למצוא בו הרבה מעבר לקופסא.
קודם כל תמצאו פה את השידוכים הטובים ביותר לקופסאות מכל הבחינות: מנג’טים צבעוניים מסיליקון להפרדה וגיוון נוסף, מגוון של קישוטים, קיסמים, קורצנים, פתקים ואביזרים אחרים משמחים שתוכלו לצרף לארוחות בכדי להגביר את העניין והתיאבון, וגם מגוון של מדבקות חדשות ועמידות שתוכלו לקשט איתן את הקופסאות ולהפוך אותן לייחודיות ואישיות.
בנוסף, יש גם תיקי אוכל חתיכים ומבודדים וגם כוסות ובקבוקי נירוסטה תרמיים ואיכותיות שיודעים לשמור על חום וקור לאורך זמן רב וגם להתנקות מושלם במדיח הכלים! וכן, זה לגמרי מתאים גם לנו ההורים!
ואם יש לכם קטנטנים כדאי מאוד להציץ בצלחות הסיליקון ובסטים של כלי הבמבוק האיכותיים שיעזרו לכם להעביר הרבה ארוחות נעימות ומזינות.

מילה אחרונה לפני שמתחילים- הקופסאות מאוד איכותיות וממש שמישות, ובהתאם לכך הן לא זולות, אחרי ניסיון של שלוש שנים אני יכולה לומר בלב שלם שזו קופסא ששווה את ההשקעה כי היא תלווה אתכם מהגן ואם תרצו גם עד אחרי החטיבה.

בלעדי לרעות תקני לי!
20% הנחה על כל המוצרים באתר yoopi!

משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 350 ש”ח*

בהקלדת קופון reut

 

לכל הקופסאות בכל הצבעים:

 

לכל הבקבוקים וכוסות השתיה

 

פינת המוצרים המשלימים שיוסיפו המון תוכן ועניין לכל ארוחה.

 

לכל הסטים המחולקים והיפים מבמבוק

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום חמישי 22.6.23 בחצות
*ללא כפל קופונים ומבצעים
* משלוחים:
משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ש”ח לאחר הנחה
או בעלות של 34 ש”ח ברכישה בסכום נמוך מזה.
משלוח לנקודת איסוף בעלות של 19 ש”ח
אספקה עד 10 ימי עסקים
* שירות לקוחות בוואטסאפ: 052-8379159

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *