בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

אקליפטה- לטפל ולטפח בכוח הטבע

26/04/22 7350 רעות תקני לי

 

 

זה לא סוד שעולם הקוסמטיקה והטיפוח עובר בשנים האחרונות מהפך לא קטן של חזרה לטבע שמתחבר למגמה כלל עולמית צרכנית של חזרה לשורשים ושימוש במוצרים עם רכיבים שהגוף האנושי מכיר ומגיב אליהם באופן הטוב ביותר כבר מאות ואפילו אלפי שנים. כך בדיוק, לאחר מחקר מעמיק של שנים רבות, פיתחו בחברת אקליפטה הישראלית את התערובת הייחודית שנמצאת בבסיס מוצריהם ומטפלת באופן יעיל וממש “מבפנים” במגוון רחב של בעיות עור בכל מקום בגוף ובכל סוגי העור.

אז מה זה אומר מבפנים? תערובת אקליפטה, שרשומה בפטנט בלעדי, מורכבת משמנים אתריים כמו אורגנו, זעתר, עץ התה, ואקליפטוס, בשילוב עם מינרלים מים המלח ותוצרי כוורת כמו דונג, פולן ופרופוליס, כל אלו יוצרים ביניהם סינרגיה אופטימלית אשר מסייעת גם לטיפול בעור וגם להרגעת הגוף כולו – התערובת חודרת אל עומק שכבות העור הפנימיות ודוחקת את החיידקים החוצה, מחטאת את העור, שומרת על גמישותו, מאיצה את קצב התחדשות התאים, מונעת ריחות לא נעימים ומשרה תחושת רוגע מתמשכת.
על בסיס התערובת הנפלאה הזו פותחו מוצרי טיפוח לעור הפנים, הראש, השיער והגוף עם פתרונות לאקנה, פיגמנטציה, הזדקנות העור ועוד, יש גם סדרה טיפולית אינטנסיבית עם תערובת אקליפטה בריכוז גבוה במיוחד שמטפלת בבעיות כמו פסוריאזיס, אקזמה, אסטמה של העור, יובש, קילופים, אדמומיות, קשקשים וגירויים נוספים. סדרה טיפולית נוספת מיועדת לטיפול בכף הרגל ומסייעת ביעילות בבעיות כמו סדקים, יובש, פטריות וגם מניעת זיהומים ובצקות בכפות הרגליים לחולי סכרת.

סדרה טבעית נוספת יוקרתית, ייחודית ומאוד מדוברת של אקליפטה היא זו שבבסיס מוצריה נעשה שימוש בחלב נאקות, שהוא עשיר בויטמינים ונוגדי חמצון טבעיים וידוע בסגולותיו המאזנות ומרפאות ובאיכויות האנטי אייג’ינג הטבעיות שלו , המוצרים מהסדרה מעודדים התחדשות מהירה של תאי עור פגומים, מצוינים לעור הפנים ומעניקים לו גמישות ועוזרים מאוד גם בחיזוק שורשי השיער.

ובואו נדבר רגע על הניחוחות- הכל טבעי, נעים ולא מכביד. תוכלו פשוט להתפנק עם סבונים טבעיים נוזליים ומוצקים על בסיס שמנים אתריים טהורים וגם נרות ריחניים טבעיים על בסיס שעוות דבורים טבעית, שמועשרים גם הם בשמנים אתריים טבעיים מרגיעים.
כל מוצרי החברה עשוים מחומרי הגלם הטבעיים הטובים ביותר, בכדי לייצר ולספק מוצרים אנטי בקטריאלים איכותיים ואפקטיביים שיותירו את העור בצורתו הרגועה והאופטימלית ביותר.

בלעדי לרעות תקני לי!

30% הנחה על כל המוצרים באתר אקליפטה*!

משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 299 ש”ח*

קוד קופון reut30

כניסה לאתר:

 

אם זו הפעם הראשונה שלכם עם אקליפטה הנה כמה מוצרים שאסור לכם לפספס:

מסכת מתיחה
ניסיתי אותה ומאוד אהבתי, היא באמת נותנת הרגשה מוצקה ומתוחה יותר. על בסיס שמן זעתר, דבש, חמאת שיאה ועוד, היא בעלת אפקט חימום על העור ועוזרת להעלמת קמטים ולזירוז תהליך התחדשות העור.

 

מי פנים פסיפלורה
מרעננים ונעימים למגע, עם ריח נעים וטרופי, מנקים היטב ומותרים עור נעים ולא יבש.

 

סבון גוף בניחוח PEACHY
אין איך להגדיר את זה אחרת מאשר -התאהבתי! סבון שמזין ומלטף את העור בניחוח משכר על בסיס תמצית אפרסק, יסמין, אירוס, לימון, ורדים וקינמון עדינים. אפשר לרכוש גם במארז שכולל גם פילניג ומיסט באותו הניחוח.

 

ערכת טיפול לרגליים
ערכה פופולארית במיוחד של החברה וקיט חובה לקראת הקיץ שיארגן לכן רגליים מטופחות, נקיות ובריאות.
כוללת: מלח טיפולי שממיסים באמבט, קרם רגליים טיפולי, תרסיס חיטוי וידית שיוף.

 

סדרת חלב הנאקות
היא מהידועות, האהובות והייחודיות של החברה ומכילה ריכוז גבוהה של חלב נאקות שמועשר בויטמינים ונוגדי חמצון טבעיים, תורם לאיזון תאי העור ולכן מושלם לעור הפנים, אבל גם בעל יכולות לחיזוק שורשי השיער ולכן מומלץ מאוד להתנסות גם במוצרי השיער מהסדרה.

 

*ההטבה בתוקף עד יום רביעי, 27.4.22 בחצות
*ללא כפל קופונים וללא כפל הטבות.
*משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח לאחר הנחות.
ברכישה בסכום נמוך מזה משלוח בעלות 25 ש”ח
* אספקה עד 5 ימי עסקים (למעט ישובים מרוחקים עד 7 ימי עסקים).
*תקנון החזרה/החלפה מלא כאן
*לשירות לקוחות בוואטסאפ ניתן ללחוץ כאן 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *