בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

הכירו את מרקס אנד ספנסר Marks & Spencer

11/01/22 11018 רעות תקני לי

 

זו כתבת שכנראה תרגש גם את ההורים שלכם והדודות וכל מי שנהג לחזור מאנגליה עם רכישות שוות ואיכותיות כבר בשנות ה-80 וה-90 העליזות.
Marks & Spences, או בשם החיבה הקצר שלה- M&S, רשת בתי הכלבו שמסומנת כבר עשורים כעצירת חובה בכל ביקור בממלכה הבריטית, מגיעה עד פתח הדלת שלכם כאן בישראל ברכישה אונליין ועם אופציות משלוח חינם- וזה לגמרי חלום שמתגשם.

הרשת, שהוקמה ב- 1984 על ידי מייקל מרקס ותומאס ספנסר ומונה מאות סניפים ברחבי בריטניה והעולם, פתחה את אפשרות הרכישה לישראל כבר בשנת 2018, אבל רק לפני כשנה-בעקבות המצב העולמי וכחלק ממהלך לעבור לפעילות אונליין מורחבת יותר- שיפצרה את פעילותה לקהל הצרכנים הישראלי, הרחיבה את האפשרויות באתר, התאימה אותו לרכישה בעברית ובשקלים ושיפרה את אפשרויות המשלוחים, כל אלו הפכו אותה לנגישה יותר עבורנו והשמחה היא רבה, כיוון שזו אופציה נהדרת לקניית ביגוד והנעלה איכותית לכל המשפחה, פריטים להלבשת ועיצוב הבית, אקססוריז ועוד המון.
כן, היא קצת דומה לנקסט הבריטית שאהובה מאוד על הקהל הישראלי, אבל עם מספר ניאונסים שונים שזה טוב- בואו נכיר אותה יותר מקרוב.

האתר ששולח לישראל הוא ייעודי ובלעדי, והמגוון שמוצע בו הוא ספציפי ולכן לא תוכלו לבצע רכישות מהאתר הבריטי, אבל עם זאת באתר הישראלי מציעים לנו מבצעים משתלמים וכדאי לעקוב ולנצל אותם, לכן הצעד הראשון המומלץ הוא להירשם לקבלת מיילים פירסומיים, מה שגם ישמור אתכם מעודכנים וגם יעניק לכם 10% הנחה בקניה הראשונה.
את ההרשמה תמצאו בתחתית עמוד הבית בכניסה.

 

טווח המידות באתר הוא גדול, גם בבגדים גם בהנעלה, והן מסומנות לפי השיטה הבריטית שרובנו כבר מומחים בה, אבל תמיד מומלץ להציץ בטבלת המידות בוודאי אם זו הפעם הראשונה. במקרה של M&S הטבלה מפורטת מאוד וכוללת הסברים כיצד למדוד. שימו לב גם שאתם נמצאים על סנטימטרים ולא אינצ’ים.
אל הטבלה תוכלו להגיע מכל דף מוצר וגם מכאן 

כמו בכל אתר חו”לי, גם כאן תאלצו לשלם תוספת מע”מ אם תרכשו מעל לסכום שווה ערך ל-75 דולר (התשלום באתר הוא בש”ח), אבל תוכלו לשלוט בכך בקלות: האתר מציע אופציה לתשלום מיסים מראש, אם תדרשו לכך יופיע לכם הסכום הנדרש בחשבון למטה בזמן הצ’ק אאוט, כך שתדעו אם עברתם את הרף בזמן אמת ותוכלו להוריד פריטים ולהימנע מתשלום נוסף. אם בכל זאת אתם מעוניינים לרכוש פריט שהוא מעל רף המע”מ מומלץ מאוד לבחור באופציית התשלום שמציע האתר, לכלול את המיסים בחשבון ולחסוך המון כאב ראש. אנו ממליצים להעדיף תשלום מיסים מראש גם כיוון שמרקס אנד ספנסר עצמם עלולים לפצל את החבילה שלכם ולשלוח פריטים בנפרד, ואם עברתם את רף המעמ זה עלול לגרום לדרישה נגררת של תשלום בנפרד בעבור כל חבילה שתגיע וזה פחות נעים.

 

השילוח של מרקס אנד ספנסר משתנה מעת לעת בעקבות אילוצי התקופה, בעבר היה ניתן לבחור במשלוח רגיל, נקודת איסוף או אקספרס, כרגע כרגע קיימות האופציות למשלוח סטנדרט חינם ברכישה מעל 175 ש”ח (אספקה עד 19 ימי עסקים) או אופציית אקספרס חינם ברכישה מעל 225 ש”ח והיא תגיע אליכם תוך 6 ימי עסקים. השילוח מתבצע על ידי חברת DHL ויגיע עם שליח עד לדלת הבית שלכם, לעיתים באמצעות חברת הפצה ישראלית (בר הפצה למשל). שימו לב לבחור באופצית שליח עד הבית ולא נקודת מסירה אם יגיע אליכם סמס עם אפשרות בחירה.

מדריך מזורז לביצוע החזרות

האתר מאפשר רק החזרת פריטים וקבלת זיכוי ולא ניתן לבצע החלפה בפריט אחר.
החזרה היא פשוטה וניתן לשלוח באמצעות דואר ישראל, יש צורך לעבור הליך קצר של הפקת והדפסת מסמכים בטרם תמסרו את החבילה לשילוח:

להתחלת תהליך ההחזרה יש להיכנס לפורטל ההחזרות של מרקס אנד ספנסר כאן
שימו לב שניתן להחליף את השפה לעברית מצד ימין למעלה.

הכינו את מספר ההזמנה שלכם מראש (Order Id), תמצאו אותו באזור האישי תחת “הזמנות שלי/ מעקב אחרי הזמנה”

 

לאחר שהכנסתם מספר הזמנה ואימייל ההזמנה תופיע על גבי המסך ותתבקשו לבחור איזה מהפריטים תרצו להחזיר, הכמות שתרצו להחזיר ומה סיבת ההחזרה (שימו לב שבחרתם גם בכמות או שלא תוכלו להתקדם).

 

בשלב הבא תקבלו הוראות וקובץ עם מספר דפים להדפסה- אלו מסמכי ההחזרה.
את הדף השני שתדפיסו, שבו מופיעה כתובתכם והכתובת להחזרה של מרקס אנד ספנסר, יש לגזור ולהדביק על גבי השקית שבה תארזו את הפריטים להחזרה, את שאר הדפים יש להכניס למעטפה ביחד עם הפריטים.

זה הדף שמדביקים על המעטפה

 

זהו, החבילה שלכם מוכנה לשילוח, צלמו אותה לפני המסירה כשהיא ארוזה ועם הכתובת ומספר המעקב בכדי שיהיה לכל בעיה.

את שירות הלקוחות של M&S ניתן להשיג בטלפון 00-44-37630743, המענה ניתן באנגלית בלבד.
אם קיבלתם פריט פגום או שחסר לכם משהו תוכלו לפנות במייל כאן
בצירוף שמכם, מספר הזמנה, שם המוצר וקוד המוצר ותיאור הבעיה והאם תרצו מוצר חלופי או החזר כספי.

 

עכשיו אתם מוכנים לצאת לדרך! מכאן נכנסים:

 

אבל שניה, אם זו הפעם הראשונה או שאתם עדיין לא מומחים באתר יש כמה דברים שממש לא כדאי לכם לפספס:

מחלקת המבצעים (offers)
תמיד מומלץ להתחיל מכאן, תמצאו פה סיכום של כל ההנחות וההטבות שיש לאתר להציע בזמן אמת.

 

מחלקת הלבשה תחתונה
M&S ידועים מאז ומעולם בהלבשה התחתונה ובחזיות האיכותיות שלהם ולכן הביקור במחלקה הזו הוא חובה.
יש כאן מבחר נהדר כולל מחלקת כלות, מחלקת הריון, מחלקה למידות גדולות, תחתוני מחזור, פיג’מות ואפילו אביזרים כמו מאריכי כתפיות ומרחיבי היקפים לחזיות.

 

ילדים

חנות דמויות
המבחר של M&S לילדים הוא נפלא וקשה לבחור מתוכו גם כך, אבל יש קטגוריה שאסור לפספס במחלקת הילדים והיא כוללת את כל הדמויות שהילדים והילדות שלכם עפים עליהן- מיקי ומיני, אנה ואלזה, הארי פוטר, פפה פיג, ספיידרמן, באטמן, מלחמת הכוכבים, מיינקראפט ועוד רבים אחרים מונצחים על פריטים שונים-כדאי לעבור כאן מידי פעם.

 

הלבשה לתינוקות קטנים ופגים
בארץ לא תמיד קל למצוא פתרונות וכאן יש מחלקה שלמה עם בגדים קטנטנים ממש שיתאימו להם.

 

שקי שינה לתינוקות
יש המון פריטים מעולים במחלקת התינוקות, את שקי השינה – הדבר הבטוח ביותר לכיסוי תינוקות בחורף- לא כדאי לפספס כי הם יפים ומשתלמים מאוד.

 

המחלקה לבית
ערימות של מוצרים איכותיים מכל מה שצריך לבית- טקסטיל, כלי בישול ואכילה, אביזרים לאמבטיה, פריטי עיצוב ועוד המון

מה מומלץ?

מגבות כותנה מצרית
רכות, איכותיות ונעימות

 

אביזרים וגאדג’טים למטבח
מחלקה שכולל גם מותגים שאנחנו אוהבים כמו ג’וזף ג’וזף ו -OXO- יכול להשתלם מאוד בעיקר בזמן מבצעים.

 

כוסות, קנקני תה ומאגים
תרבות התה היא משהו שמתייסים אליו באהבה גדולה באנגליה ובהתאם תמצאו כאן דברים מקסימים במיוחד.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *