בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

שייפ פטיסייר – Shape Patissier מתוק לכולם

25/02/24 26203 רעות תקני לי

 

 

שוקולד, עוגיות, קינוחים מתוקים-יש כאלו שמוצפות רגשות ותחושות אזהרה רק מלקרוא את המילים, עד כדי כך שהמון פעמים פשוט נעדיף לוותר, להימנע, “לא להרוס”, להדחיק את החשק עד הרגע הבלתי נמנע שבו הוא מתפוצץ בענק עם מבול רגשות אשם וחוזר לנקודה של אין גבולות או מניעה.
מכירות את המעגל הזה? מנוסות כבר בלופ? מחכות כל החיים לבשורה שתעזור להכניס את הדברים הנפלאים האלו לשגרת האכילה שלכן בלי עומס על המצפון? הכירו את Shape Patissier כאן מתגשם החלום.

 

את הקסם של שמירה על תזונה בריאה לצד אפיית פטיסרי ייחודית עושה תמר שילון כבר חמש שנים, בהכשרתה היא דיאטנית קלינית מנוסה שדוגלת בגישה של אכילה מאוזנת ומטיבה, כזו שלא מתעלמת מהחשקים והרצונות שיש לכולנו, כזו שלא מוותרת על פינוקים ועל המרכיב הכל כך חשוב של הזנת הנשמה. עם האמונה הזו היא ניגשה ללימודי קונדיטוריה בשאיפה לפצח את החיבור בין העולמות, ובמטבח האישי שלה החלה לעשות ניסיונות וליצור ליין מתוקים שיהיו מאוזנים מבחינת טעמים, בריאות, יופי וערכים תזונתיים ויסייעו לנשים וגברים לשמור על אכילה מאוזנת מבלי להרגיש מקופחים. אחרי עבודה מאומצת, טעימות והתאמות היא הגיעה לקולקציה המדויקת מבחינת התמהיל, הטעם וההרכב התזונתי של כל אחד מהמטעמים שיצרה, מבלי לוותר גם על מראה מפתה ויפהפה שעושה חשק לטעום.

קינוחי הפטיסרי והשוקולדים של תמר נוצרים בעבודת יד תוך איזון תמידי בין מתיקות טבעית, חלבון, ששומר על אינדקס גליקמי נמוך וסיבים תזונתיים, לכן הם יודעים לייצר תחושת שובע וסיפוק שעוזרת להנות לפי קשב אמיתי לגוף. הם נטולי סוכר לבן לחלוטין, נוצרים משוקולד מעולה וחומרי גלם משובחים, מכילים אבקות חלבון איכותיות שפותחו במיוחד וללא תוספים, ומטומפררים כך שהשוקולד ישאר ציב גם מחוץ למקרר ולא יימס כשמחזיקים.
כל המטעמים מגיעים במנות אישיות, מדודות וארוזות, כך שתמיד יש מודעות מה וכמה יש בכל מנה וגם אפשר להכניס לתיק ולהנות בכל מקום. הקינוחים מתאימים לכל מי שרוצה לשמור על תזונה מאוזנת וטעימה לנמנעים מסוכר ולמי שנמצא בתהליך של דיאטת “הזון”, גם הנמנעים מגלוטן יוכלו למצוא פה פתרונות יפים וטעימים עבורם.

כבר תקופה ארוכה מאוד שאני נהנית מהמתוקים המופלאים של תמר, משלבת אותם דרך קבע באכילה היומיומית שלי, מרגישה שהם מטיבים עם התזונה המאוזנת שאני מנסה לשמר ומרגיעים את מלחמות ה”מותר ואסור” שלפעמים התחוללו אצלי בראש. להכניס לכאן עסק בוטיקי וכל כך מיוחד לא היה תהליך פשוט והצריך התאמות רבות, אני מאושרת לאפשר לכמה שיותר מכם הזדמנות להתנסות ולהנות.

**כל המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות תל אביב**

בלעדי לרעות תקני לי!

17 אחוז הנחה על כל המוצרים באתר שייפ פטיסייר!

בהקלדת קופון reut

ואיך אני מתרגשת להגיד את זה:
אם תשלמו בכרטיס הורוד של רעות תקני לי תקבלו עוד 6% הנחה נוספים במעמד חיוב האשראי! איזה פינוק!

משלוחים:
בעלות מוזלת של 35 ש”ח לכל האיזורים בארץ! (המשלוח מגיע בקרור ועלותו בשוטף יקרה משמעותית והוזלה רק לימי הפעילות!)
משלוח חינם ברכישה מעל 450 ש”ח לאחר הנחה
איסוף עצמי חינם מרחוב נחלת יצחק 28 בתל אביב (אין צורך לחנות, יורידו לכם לרכב).

שימו ❤️ מינימום להזמנה 100 שקלים (במקום 200 בשוטף)

כניסה לעולם המתוק של תמר שילון:

 

המבחר שיצרה תמר הוא משגע, מגוון ומדבר לכל חשק ולכל טעם, בכדי שיהיה לכם קצת סדר בעיניים הכנתי סיור קטן, עם המלצות על דברים שאני אוהבת במיוחד

פרלינים
עולם שלם של שוקולד איכותי, טעים ופשוט יפהפה שאי אפשר להאמין שהוא אשכרה בריאותי ומאוזן. אם אתם מבולבלים מהמבחר לכו על המנגו פסיפלורה והסניקרס בכל הצבעים- משגעים!

 

עוגיות בריאותיות ומאפים
אם אני ממש ממש חייבת לבחור משהו כאן אז המאפינס בלונדי והבראוני כוסמין. טעים ומספק כל כך.

 

ממרחים
מועשרים בחלבון מתוקים ומספקים. אני מאוהבת ממש בפרוטלה שוקולד- תחליף מדהים וקרוב לדבר האמיתי.

 

מארז התנסות
אם זו הפעם הראשונה פה אי אפשר לטעות- פשוט לנסות את כל הטוב שיש, מעולה גם למי שפשוט רוצה להזמין מגוון.

 

ויש גם מארזי התנסות נהדרים ללא גלוטן

 

*ההטבה בתוקף עד יום שלישי 27.2.24 בחצות

האותיות הקטנות:
*ללא כפל מבצעים וללא כפל קופונים
* לרשימת אזורי המשלוח הקליקו כאן 
* שירות לקוחות ובירורים: 052-4881818

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *