בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

איזיפיזי – IZIPIZI מסתכלים על העולם בשיק מושלם

05/03/24 14636 רעות תקני לי

 

 

ישראל היא מדינה שהמשקפיים בה חובה – בטח אם צריך אותם בכדי לקרוא בקלות, אבל גם כהגנה מהשמש החזקה שנוכחת פה בכל עונות השנה. משקפיים זו לגמרי אמירה, אפשר לשמור על קו אחיד וייחודי ואפשר לעשות איתם חגיגה שלמה. אם אתם אנשי ונשות משקפיים אתם כבר בטח מכירים את אחד המותגים הבינלאומים הכי שיקים ולוהטים בעולם – IZIPIZI! איזה שווה להביא אותם לכאן!

כיאה למותג שכולו סטייל איזיפיזי נולד בבירת האופנה העולמית פריז, ולמרות שבא מהוט קוטור הוא פונה ממש לכולם, ומציע משקפי ראיה ומשקפי שמש בדגמי יוניסקס על זמניים למבוגרים, ילדים, פעוטות ואפילו תינוקות. מעבר לשיק הברור מקפידים באיזיפיזי גם על איכות גבוהה של העדשות והמסגרות, שגורמות למשקפיים להראות מעולה אבל להיות כמעט בלתי מורגשים ומאוד עמידים. ערך מוסף נהדר הוא המודעות החברתית -סביבתית הגבוהה של החברה, עם מחוייבות למוצרים עשוים מחומרים ידידותיים, לצד מחירים הוגנים ותפוצה רחבה שמבטיחה שכל אחד ואחת יוכלו להנות מהגנה איכותית אמיתית על העיניים.

לאיזיפיזי יש משקפיים לכולם, לפי צורך ולפי סטייל:
משקפי השמש -מגיעים בדגמים למבוגרים, ילדים ותינוקות ומספקים הגנה מפני נזקי השמש עם עדשות 100% UV המגנות מפני סנוור ומסננות 100% מקרני האולטרה סגול (UV).העדשות עומדות בתקנים עולמיים כולל מכון התקנים הישראלי, האירופאי, האמריקאי והאוסטרלי. המסגרות של איזיפי עשויות פוליקרבונט קל ונעים וכמעט ולא מורגש על הפנים.

משקפי הקריאה – מגיעים עם עדשות קריאה במספרים: ,+1.0 ,+1.5 ,+2.0 ,+2.5 + ב- 8 דגמים למבוגרים.

משקפי מסך – נועדו להפחית את הנזקים הנגרמים לעין מפליטת קרינת אור כחול ממסכי מחשב, טלפונים ניידים וטאבלטים וניתן לרכוש אותם ללא מספר כהגנה בלבד או עם עדשות מספר לקריאה.

משקפי ספורט – אידיאליות למי שמתאמנים הרבה בריצה, רכיבה על אופנים ויש גם ייעודיות לסקי.

דגמי המסגרות של איזיפיזי מסומנים על ידי אותיות באנגלית שמקלות על הבחירה ומבטיחות שתמיד תדעו לחזור לדגם שאהבתם במיוחד. כאן תוכלו למצוא טבלה שעוזרת לבחור את הדגם המתאים ומדגימה כיצד נראים רוב הדגמים על מבני פנים שונים.

איזיפיזי התארחו ברעות תקני לי באופן מצומצם ככבר כמה פעמים, וזו הפעם הראשונה שהם כאן הכי מורחב וענק שאפשר – נצלו זאת והצטיידו במשקפיים מצויינים ואופנתייים לכולם עוד לפני שהקיץ כאן.

בלעדי לרעות תקני לי!

20 אחוז הנחה על כל דגמי המשקפיים באתר היבואן הישראלי sette!
וגם
משלוח חינם בכל הזמנה!

קופון REUT20

כניסה לחנות של IZIPIZI באתר:

 

הנה כמה לינקים ישירים שיקחו אתכם בול לאן שאתם צריכים:

משקפי שמש למבוגרים
עם עדשות שישמרו על העיניים מהשמש הישראלית ומסגרות שפשוט לא תרגישו על הפנים.

 

משקפי שמש לילדים
עם ההתחממות הגלובלית זו ממש חובה מגיל קטן. העדשות של איזיפיזי ישמרו על העיניים הצעירות והרגישות מנזק מיידי ומצטבר, המסגרות בעלות ידיות גמישות ועשויות חומר נעים למגע עם העור ועמיד מאוד.

 

משקפי שמש לתינוקות
שמירה על העיניים מגיל 0 מאוד מומלצת ובאיזיפיזי מעצבים משקפים מדוייקים שמתאימות למבנה הפנים של תינוקות. הם בעלי מסגרת רכה ועמידה במיוחד, נטולי BPA והיפואלרגניים עם עדשות מקוטבות בקטגוריות 3. בדגמים לפיצפונים הם מגיעים עם רצועת סיליקון גמישה במיוחד המבטיחה שלא יאבדו אותם.

 

משקפי קריאה
הכי בסטייל שאפשר, והכי נוח שיש.

 

משקפי מסך
אנחנו מבלים כ- 50 שעות בשבוע בהתבוננות במסכים עם תאורה אחורית שפולטים “אור כחול” מלאכותי שיכול להוביל לפגיעה בתאי הרשתית, פגיעה באיכות השינה, בעיות ריכוז, כאבי ראש ועייפות. העדשות החדשניות במשקפי המסך של איזיפיזי מגנות על העיניים על ידי סינון של כ- 40% מהאור הכחול, כאן תוכלו למצוא אותן גם עם מספרים לקריאה.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום חמישי, 7.3.24 בחצות
*ההטבה חלה על המותג IZIPIZI בלבד ובאתר האינטרנט sette.co.il בלבד.
*ללא כפל קופונים או הטבות
*אספקה עד 7 ימי עסקים, יתכנו עיכובים קלים.
* מדיניות החלפות והחזרות כאן

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *