בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

אסיף קוסמטיקס – היופי של הטבע

04/08/24 4555 רעות תקני לי

 

 

הטבע הוא המקור הראשוני והעוצמתי ביותר שיש לאדם לגייס לטובתו, וכשרותמים אליו ידע ומחקר נוצרת יכולת להפוך את החומרים הפעילים שקיימים בצמחים, עלים, פרחים ובאדמה לאוצר טיפוח אמיתי. זה בדיוק מה שעושים באסיף קוסמטיקס, מותג טיפוח 100% ישראלי שלוקח את הכוח של הטבע ויחד עם ביסוס מדעי הופך אותו למוצרים אפקטיביים לטיפוח עור הפנים, הגוף והשיער.

הטיפוח של אסיף פונה למי שבוחרת בקפידה את המוצרים בהם היא משתמשת, שרוצה לדעת בדיוק ממה הם מורכבים ומעוניינת להשיג טיפוח טבעי אמיתי ויעיל. החברה שמה דגש על פיתוח מדויק של המוצרים עם מחשבה על כל פרט, כך למשל, למרות שבמוצרים לא תמצאו בשמים סינטטיים או שמנים אתריים אבל הניחוחות שלהם נפלאים, כל מוצרי החברה הם טבעוניים ונטולי אכזריות, והם מיוצרים כאן בישראל מהחומרים המובחרים ביותר תחת פיקוח גבוהה וברשיון משרד הבריאות.

זו הפעם הראשונה שהמותג מתארח אצלנו, עם ההטבה הגדולה, הרחבה ביותר שלו, הזדמנות נפלאה להתנסות וכמובן להצטייד למי שכבר מכירה ומאוהבת.

האתר נמצא כבר עכשיו בהנחות מעולות!
אנחנו נקבל עוד הרבה וגם נפנק המון

בלעדי לרעות תקני לי!

30 אחוז הנחה על כל אתר Asif!
כולל כפל מבצעים!

וגם!
ברכישה מעל ל- 249 ש”ח תקבלו סבון פנים בגודל מלא במתנה!
וגם
ברכישה מעל ל- 399 ש”ח תקבלו קרם עיניים בגודל מלא במתנה!

קוד קופון reut30

משלוח חינם ברכישה מעל 199 ש”ח לאחר הנחות

כניסה לאתר של אסיף

 

בשבועות האחרונים בחרתי להתנסות בכמה ממוצרי הדגל של אסיף וחזרתי מרוצה מאוד, יש לציין שאני בעלת עור יבש וההמלצות שלי בהתאם.

קרם לילה אולטרה פילר
הכוכב הגדול שלי. הוא מטשטש קמטים וקמטוטים, משפר את גמישות העור, מחליק אותו ועוזר להשיג גוון אחיד והוא גם מלא בלחות שהעור שלי זקוק לה מאוד בעיקר בקיץ. הוא מתאים לעור מעורב עד יבש ואפשר להשתמש בו גם כקרם יום למי שיש לה עור יבש מאוד.

 

קרם יום בקוצ’יול וחומצה הילארונית משולשת
זה קרם יום אנטי אייג’ינג שמכיל בקוצ’יול שידוע בתור תחליף טבעי לרטינול, וחומצה היאלורונית חדשנית בעלת 3 מולקולות, כולם מסייעים להזנה של לחות לעור ולהחלקת קמטים, מיצוק ומראה זוהר. הוא נעים ועדין ומיועד לשימוש יומיומי.

 

סבון פנים דלעת
סבון מקציף שמנקה את הפנים באופן מושלם ומותיר אותן רעננות ולא מייבש אותו, תמצית הדלעת מעודדת ייצור קולגן המשפיע על התחדשות התאים בעור ותמצית הדס משקמת אותו, מחטאת ומזינה.

 

סרום INFINITY מחדש לעור עם 11% חומצה לקטית
הוא משמש כבוסטר לכל קרם פנים ומאיץ את הפעולות שלו, יש בו ריכוז גבוה של חומצה לקטית שהיא עדינה אבל גם מאוד יעילה- מסירה תאי עור מתים, מרככת קמטוטים מעודדת את חידוש העור ומשפרת את מרקם ומראה העור. מכיוון שהרכיבים בו פעילים מאוד השימוש בו נעשה בערב בלבד ויש להתחיל בהדרגה מפעמיים בשבוע ולא לשלב עם חומצות אחרות או רטינול. 

 

סרום ויטמינים וחומצה הילארונית משולשת
הוא קליל ויעזור לכל קרם שבו אתן משתמשות לממש את הפוטנציאל שלו, הוא נותן בוסט של לחות, מועשר בחומצה ההיאלורונית עם 3 המולקולות שיוצרות חיבור מיטבי לקולגן בגוף ועוזרות בהחלקת קמטוטים. ניתן לשלב את הסרום עם כל תכשיר ולמרוח בוקר וערב.

 

בשמים
הבשמים של אסיף הם כבר שם דבר, הם טבעיים ויש להם קהילת מעריצות שלא זזה בלעדיהם. הידוע והמדובר ביותר הוא BLOOMING FLOWERS שבעצם נרקח כדי לבשם את האריזות של אסיף ולאחר דרישת הקהל הפך לבושם, אבל כל הניחוחות האחרים גם הם משגעים.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום שלישי 6.8.24 בחצות
*ההטבה אינה בתוקף על קטגוריית מארזים/מתנות ועל גיפט קארד
*ללא כפל קופונים
*ההטבה באתר אסיף קוסמטיקס בלבד
*המתנות בהטבה יתקבלו בהגעה לרף המצוין לאחר הנחות.
*משלוח חינם ברכישה מעל 199 ש”ח לאחר הנחות
או בעלות 12 ש”ח ברכישה בסכום נמוך מזה.
* החזרות מוצרים (בלבד) סגורים הרמטית באריזה מקורית עד 14 ימים מיום קבלתם על ידי שליח בעלות 30 ש”ח – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
*שירות לקוחות בוואטסאפ 0546330345 או במייל Info@asif.co.il

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *