בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

הכי קרוב לניו יורק – אפליקציית Shupperz

09/07/18 17574 רעות תקני לי

 

אני נורא אוהבת את ניו יורק, אני אוהבת את התחושה המשחררת ברחובות, את האנשים שנראים הכי מגניבים בעולם, את האוכל שהוא מצד אחד ממש פשוט ומצד שני תמיד בסטייל ואני אוהבת את החנויות, את המבחר, לשטוף עיניים בחנויות ראווה, את התחושה שהכל מושג ברגע.
אני לא אוהבת שניו יורק כל כך רחוקה ושלהגיע אליה זה פרוייקט. אני גם לא אוהבת שהמרחק הופך אותי לפחות מעודכנת, פחות נגישה וגם הרבה פעמים מצריך ממני לשלם על מוצרים יותר.
אפליקציית SHUPPERZ סגרה לי את הפינה הזו וקרבה את ניו יורק אלי הביתה. היא פתחה בפני עולם חדש של אפשרויות שנראו כמו חלום. מה שהיה בלתי ניתן להשגה הפך לזמין, מהיר ופשוט.

מה זה שופרז?
אפליקציה שהיא רשת חברתית בתחום האופנה והלייף סטייל.
שופרז היא הזווית האישית שמאחורי הקלעים של עולם השופינג בניו יורק. היא רשת חברתית שנותנת הצצה לעולם האופנה והלייף סטייל בניו יורק (ובהמשך לכל העולם). השופרים באפליקציה הם אנשים שמתגוררים בניו יורק, נושמים אופנה, מעודכנים בטרנדים, מכירים את כל הפינות הקסומות והסודיות בעיר ומביאים אותם אלינו לספה בבית. כמו בלוג מצולם משוחרר של כל הסטייליסטים של ניו יורק.
הם מגיעים לחנויות, מצויידים במצלמה ומלא סבלנות ורצון להסתער ורוכשים עבורנו בדיוק את מה שאנחנו חולמים עליו.
מה אנחנו עושים? עולים מולם בצ’אט, מתייעצים אם צריך, מבקשים שיעלו תמונות נוספות ובסוף אומרים – בול כזה, תודה. וזהו. הרכישה מתבצעת.
השופר רוכש עבורינו את הפריטים שאנחנו רוצים בחנות ושולח לארץ דרך חברת יבוא אישי.

איך כל הטוב הזה קורה?
נכנסים לאפליקציה כאן, נרשמים (ההרשמה היא באנגלית), ניתן להירשם או דרך הפייסבוק או דרך כתובת מייל.

עלויות:
עלות השרות- 15 דולר- זה מחיר קבוע לא משנה באיזה סכום תזמינו.
העלויות הן עבור מוצרים עד 2 קילו. כשמדובר על משלוח מעל 2 קילו העלויות הן גבוהות יותר. השופר יבדוק עבורכם בדיוק מה העלות המדויקת לפריט לפני התשלום.

איך משלמים?
התשלום דרך פייפאל (או דרך כרטיס אשראי בפייפאל). לאחר הסיכום עם השופר (ייעשה בצ’ט ומחייב את שני הצדדים), הוא ילך וירכוש עבורכם את הפריט. הוא יצרף תצלום של הקבלה ל”בקשת התשלום” שתישלח אליכם (יכול לקחת קצת זמן עד שתישלח – אבל אם אישרתם בהודעה זה מחייב אותו אז אין מה להילחץ הפריט ירכש). יש לכם עד 24 שעות לשלם על הפריט, במידה ולא שילמתם השופר יחזיר אותו לחנות.

זמן הגעה?
המשלוחים נשלחים על ידי חברת יבוא אישי שעובדת עם SHUPPERZ. החבילות מגיעות לארץ לנקודות החלוקה עד 21 ימי עסקים. כרגע אין מספר מעקב, ניתן להתעדכן על החבילות דרך המייל info@shupperz.com

אחריות?
האחריות של שופרז ניתנת לרכישות שבוצעו דרך האפליקציה. במידה והחבילה נעלמת או ששופר עשה טעות בהזמנה, הכסף יוחזר או שישלח משלוח נוסף, לפי בחירתכם.

 

איך זה עובד?
מבנה האפליקציה:

1. עמוד הבית:
Want something from NY – בראש העמוד מקלידים את מילת החיפוש ומגיעים לתמונות שהועלו באפליקציה שקשורים לאותו נושא

 

 

MEET OUR NYC SHUPPERS – המקום להכיר את השופרים, להתרשם מהטעם האישי שלהם ומהסגנון ולפנות אליהם עם בקשות. אם תרצו לראות את כל רשימת השופרים היא נמצאת בלחיצה על הסמן השמאלי בראש האפליקציה – SHUPPERS).

 

 

MAKE A WISH – השופרית שתגשים עבורכן את כל החלומות. רוצים משהו? לא יודעים מאיפה להתחיל? בדיוק בשביל זה הפונקציה הזו קיימת. פונים לג’ני המתוקה, שופרית העל והיא תסייע לאתר את הפריט, לבדוק עלויות ולבצע רכישה.

 

 

SHUPPERS CHECK-INS – שופרים יכולים לקבוע לעצמם זמנים קבועים מראש שהם הולכים לחנויות האהובות שלהם, לסיילים מהממים ולהקציב לזה זמן מראש ובכך ליידע את הקהילה שניתן לעשות רכישה מהירה וטובה בחנות. הזמנים והחנויות מופיעים תחת קטגוריה זו. תוכלו לראות מי השופרים שמגיעים ומומלץ ממש לשלוח להם מראש צילומי מסך של פריטים שמעניינים אתכם והם יחפשו אותם עבורכם.

 

 

Shup around– בין אם אתם מחפשים משהו ספציפי או סתם רוצים לקבל השראה, הפיד יראה לכם את כל מה שהשופרים מעלים. אין צורך לחכות לאירוע ספציפי – אפשר ליצור קשר עם השופר תמיד!

 

 

2. צ’ט:
אחרי שמצאתם פריט שאהבתם או לחילופין שופר ספציפי שהתחברתם לסגנון שלו אתם מתחילים צ’ט מול אותו שופר במטרה לבצע את הרכישה. הצ’ט הוא המקום בו תוכלו להתייעץ, לשאול על הבד, הגדלים, להתאים לו פריטים נוספים. במידה ואתם מחפשים פריט נוסף שלא ראיתם בתמונות אתם יכולים להעלות תמונה או לבקש. השופר יחפש אותו עבורכם בחנות.

 

3. רכישה:
לאחר שכל הפרטים סוכמו, השופר ירכוש את האייטמים שהלקוח ביקש, וישלח לו payment request עם תמונה של הקבלה על מנת שהוא יוכל לשלם. התשלום מאובטח לחלוטין ומוחזק אצל שופרז עד שהלקוח מקבל את החבילה אותה הזמין. רק אז הכסף עובר לשופר.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *