בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

מארזי השי המפנקים של like&Share – קופסא מלאה באהבה

31/12/23 8212 רעות תקני לי

 

 

בתקופה לא פשוטה במדינה ובחיים של כולנו, יש אור אחד חזק שמזכיר כל הזמן שאנחנו באמת בלתי מנוצחים – היוזמות המדהימות שקמות בכדי לסייע למי שזקוקים ובינהם גם אותם עסקים של תושבים מפונים, שנפגעו וספגו, ועדיין סופגים, הפסדים כבדים.
אחת מהן היא זו של like&Share, משרד פרסום המתמחה במשפיעני רשת ומתופעל על ידי כוח נשי חזק של אלפי פעילות ברשתות החברתיות, שבימים רגילים מתפקדות כשגרירות אקטיביות לכל מה שחדש, טרנדי ומעניין. עם הרצון לעזרה מיידית וההבנה בעולמות השיווק החברתי נולד אתר חדש שמחבק ומחבר חקלאים ועסקים מעוטף עזה, הדרום והצפון להרכבת מארזים מפנקים מהתוצרת האיכותית שלהם. האהבה, הפרגון וההתלהבות לה זכתה היוזמה לא רק מרגשת, היא גם מאפשרת אויר של ממש להמון משקים שזקוקים לנו עכשיו בכדי להמשיך, להתפרנס ולהניע את הכלכלה.

ט”ו בשבט בפתח, חג האילנות והטבע והזמן הטוב ביותר להנות מהתוצרת של הארץ הנפלאה שלנו. בחרנו בארבעה מארזים מפנקים במיוחד, שמרכיבהם נבחרו במלוא תשומת הלב וכוללים את המיטב של שישה משקים נפלאים מצפון ודרום הארץ, שתוצרתם אינה הפרנסה שלהם בלבד, אלא מפעל חיים שהם מחוייבים אליו ומטפחים בכל שלב ושלב:

עידן הפרי – פירות יבשים טבעיים בעבודת יד שהם פשוט ממתק אמיתי מהטבע. זה העסק של הזוג עידן ונדב ממושב בצת בגליל המערבי, שנולד מתוך הרצון להנגיש מתוק בריא וטעים לישראלים. תהליך הייבוש שעוברים הפירות הוא ייחודי ונעשה ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים, מה שמעניק למוצרים לא רק בריאות אלא גם טעם טוב יותר.

זוטא – מפעל הבוטיק של אביחי פחימה ועידן רקיר מראש הנקרה שמשמש גם כמעדניה עם מגוון של מטעמי פרימיום ומשקאות מיוחדים, כולם מיוצרים בעבודת יד מוקפדת מחומרי גלם שהם מגדלים במקום וללא חומרים משמרים.

הדבש של עידו – מכוורת משפחתית קטנה הממוקמת במושב קלחים שבנגב הצפוני המייצר דבש אמיתי וטהור, בשיטה מסרותית ובעבודת יד, ללא מיכון וללא חימום מה שמבטיח שכל הערכים התזונתיים נשמרים. הכנת הדבש מתבצעת תוך שמירה על רווחת הדבורים והוא נארז במינימום חומרי אריזה בכדי להפחית פסולת.

פיצוחי דני – עסק משפחתי מיתולוגי לקלייה שהוקם כבר בשנות ה-60 בעיר נתיבות ומנוהל על ידי אריה המפעל הקטן מנסה להתאושש מהסגירה שנכפתה לאחר אירועי ה- 7.10 והיעדרו של בנו של אריה, שעוזר לו בניהול העסק ומשרת כרגע בעזה.

שמן נגב – בית הבד של צורי שתיוי מכפר מרדכי (ממוקם בשער הנגב), מפיק שמן זית עבור כל תושבי העוטף המגדלים זיתים וגם את מותג שמן הזית האיכותי מהמשק שלו עצמו. זהו שמן זית ישראלי אמיתי שאינו מעורבב או מהול, בכבישה קרה בחמיצות 0.2-0.8. החודשים האחרונים היו קשים מאוד למשק שאיבד יבול רב בשל ההתקפה והמחסור בכח עבודה.

בן&טוניק – עסק שירותי בר והקוקטיילים המבוקבקים של בן, תל אביבי לשעבר והיום תושב רנן – יישוב הצמוד לאופקים. בעקבות המצב וביטול כללי של אירועים העסק מסתמך בעיקר על הקוקטיילים הטעימים שמגיעים טעימים ומוכנים.

מיוחד ובלעדי לרעות תקני לי!

מתחם ובו ארבעה מארזים חגיגיים לט”ו בשבט ב- 10% הנחה!
וגם
משלוח מוזל עד הבית או לנ.מסירה לבחירתכם
בעלות 9.90 ש”ח 

קוד קופון REUT

לכל המארזים שבהטבה:

 

כשרות:
זוטא ועידן הפרי – כשר בהשגחת הרבנות מטה אשר
הדבש של עידו – כשר מהדרין, פרווה
פיצוחי דני – כשר למהדרין
שמן נגב – כשר מהדרין, פרווה, הרבנות והמועצה הדתית האזורית שדות נגב.
בן&טוניק – כשרות- מהדרין בהשגחת הרבנות אשדוד

*ההטבה בתוקף עד יום שלישי, 2.1.24 בחצות
*ההטבה בתוקף אך ורק על המארזים במתחם המיוחד
* ללא כפל קופונים
*משלוח מוזל חל רק על המארזים שבהטבה.
*אספקה עד 10 ימי עסקים, יתכנו עיכובים

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *