בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

מי ME – דברים קטנים, יפים וחשובים

07/12/23 9946 רעות תקני לי

 

 

מרחב נעים ואסתטי שכיף לשהות בו – תנאי שהוא כל כך חשוב למקום בו אנחנו יושבים ויוצרים. זה משפיע על הנינוחות, על צורת ושטף המחשבות בראש – כשסביבת העבודה שלנו מאורגנת ומזמינה היא עוזרת להפיק את הטוב ביותר מהזמן שלנו, עם הרעיון הזה יצרה שרון קליין, אדריכלית בהכשרתה ואוהבת אסתטיקה ויופי, את אחד המותגים היפים שנתקלתי בהם וסוף סוף אני שמחה להכיר לכם היום – me, מוצרי נייר ואביזרים מעוצבים ששמים דגש על הפרטים הקטנים שעושים לנו טוב כשאנחנו עובדים ולומדים.

אתחיל מהסוף – האריזה שבה מקבלים את המוצרים של me היא לכשעצמה חוויה של יופי וטעם טוב, עטופה באהבה ענקית ובהקפדה על כל פרט ופרט, מזמינה לפתוח ולגלות אחד אחד את הפריטים – מחברות, פלנרים, דבקיות ומוצרי נייר מהקסומים ביותר שאפשר למצוא, רבים מהם עוצבו בלעדית על ידי שרון, והם עשוים מחומרים ממוחזרים ונעימים למגע שעושים חשק לדפדף ולכתוב. כלי כתיבה, יפים ואיכותיים, מעמדים שיכילו אותם, משטחים משעם ואביזרים אחרים לארגון פינת העבודה בצורה נוחה וגמישה, סרגלים, אטבים יפים ומושקעים וגם קלמרים, נרתיקים ללפטופ וטאבלט, בקבוקים ועזרים שישמשו אתכם כשתצאו לעבוד וללמוד בחוץ.

את הפריטים תוכלו ללקט בעצמכם, להרכיב מארז לפי בחירה או לבחור מתוך מארזים מובנים שהורכבו באהבה ומחשבה רבה, זו אחת המתנות הכי מפנקות, יפות וגם שימושיות שאפשר להעניק למי שאוהבים ומעריכים וגם לעצמכם, ההטבה שלנו שהיא הגבוהה ביותר שהמותג נותן היא הזדמנות נפלאה לעשות זאת.

בלעדי לרעות תקני לי!

20 אחוז הנחה על כל האתר me

עם קוד קופון REUT20

משלוח חינם לנקודת חלוקה בהזמנה מעל 169 ש”ח
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 199 ש”ח

לאתר של me:

 

ועכשיו בואו איתי לסיור בעולם הקסום של me

מוצרי נייר
כל מה שיעשה לכם חשק לשרבט במקום להקליד: מחברות יפהפיות, דבקיות, בלוקים לכתיבה ושרבוט, פלנרים לשולחן- הרבה מהמוצרים בעיצוב בלעדי למותג, כולם מקסימים ומשמחים.

 

כלי כתיבה
אם כבר משרבטים, שיהיה גם באיכות וגם בסטייל – עטי ג’ל, טושים ומדגשים של המותג MUJI, טושים מברשת לכתיבה ואיור מדוייקים ומקצועיים.

 

נרתיקים וקלמרים
קייסים מרופדים למחשב נייד, קלמרים שמתיישבים בול על מחברות, נרתיקים למשקפיים, קייסים רכים למטען- הכל איכותי ובצבעים והדפסים מושלמים.

 

על השולחן
כל הכלים והאביזרים שצריך לסדר וארגון בסטייל אמיתי – צלוחיות ומגשים מקרמיקה, מעמדים לכלי כתיבה, משטחי עבודה משעם, בקבוקים טרמיים שיהיו זמינים לידכם ועוד.

 

אקססוריז
הדברים הקטנים שתמיד צריכים בשלוף: מספריים (הכי יפות שראיתם), וואשי טייפ, סרגלים וקליפסים.

 

מארזים בהרכבה
הקטגוריה הכייפית שמאפשרת לכם להרכיב מתנה מושלמת למי שאתם אוהבים וגם לעצמכם – אוספים לסל מה שאוהבים ומקבלים עטוף משגע ומלא באהבה.

 

אותיות קטנות:
*ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 9.12.23 בחצות
*ללא כפל הטבות, קופונים ומבצעים
*ההטבה בתוקף בחנות האונליין בלבד
*משלוח חינם לנ.איסוף/עד הבית בהגעה לסכומים שצויינו לאחר הנחה
*איסוף עצמי חינם מהסטודיו בפרדסיה לאחר קבלת הודעה טלפונית
בהזמנה עד 199 ש”ח משלוח עד הבית בעלות 25 ש”ח
בהזמנה עד 169 ש”ח משלוח לנ.איסוף בעלות של 19 ש”ח.
*אספקה עד 7 ימי עסקים -יתכנו עיכובים.
*מדיניות החלפות והחזרות כאן 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *