בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

סגל- SEGAL ריהוט לילדים עם חלומות גדולים

17/03/24 18459 רעות תקני לי

 

 

עיצוב חדר הילדים – משימה כייפית אבל לא פשוטה, מעבר ליופי ולאסטיקה שתמיד חשובים, אנחנו מחפשים גם סביבה חכמה שתאפשר שהות נוחה ובטוחה מגיל קטן, אבל תהיה שימושית ונגישה גם כשהולכים וגדלים ושתהיה איכותית ועמידה לכמה שיותר שנים. כל אלו הביאו אותי לבחור פעם אחר פעם בסגל, החברה הותיקה שמתמחה בפיתוח ועיצוב של רהיטים ומוצרים שגדלים ומלווים דורות של ילדות וילדים – זה הזמן ליריד התחדשות אביבי עם כל המוצרים המנצחים שלהם.

חדרי הילדים של “קטנים גדולים” עוצבו כך שכל פריט בהם יעניק ביטחון ועצמאות מירבית לאורך השנים הכי חשובות בחיים שבהם גדלים ומתפתחים.

מיטת FUN של קטנים גדולים עשויה MDF איכותי, חזק ועמיד, מידותיה תואמות מיטת יחיד סטנדרטית (אורך: 197 ס”מ, רוחב :96 ס”מ) כשגובה המיטה נמוך יחסית ומגיע ל- 37 ס”מ מהרצפה, מה שהופך אותה למזמינה ומתאימה יותר לסביבה של ילדים ומאפשר להם גישה מלאה ובטוחה אליה בכל שעות היום והלילה.
מיטת אקסטרה FUN היא ברוחב מיטה וחצי (120 ס”מ) ותהיה מצוינת גם עבור גילאים גדולים יותר ומתבגרים.
מיטת ספארק גם היא בגובה 37 ס”מ, מעוצבת בקווים ישרים וסגנון מודרני חמים ונקי.
מיטת ג’וי ג’וי גם היא בעיצוב נקי ומינימליסטי, עשויה MDF מלא ואיכותי עם רגליים בגימור עץ בירץ’, בנוסף למיטת היחיד תוכלו למצוא גם מיטת ג’וי ג’וי קומותיים.

לכל המיטות תוכלו להוסיף ארגז אחסון או מיטת חבר לבחירתכם ולפי צורך ורצון אישי, תוכלו גם לרכוש כעת בסיס ואת השאר מאוחר יותר- זה בידיים שלכם.

מומלץ לצרף גם מזרן בעובי אידיאלי עבור המיטה (10 ס”מ) תוכלו לבחור בין מזרן ויסקו איכותי או ספוג אורטופדי עשוי פוליאוריאטן מוקצף עמיד, גודל המזרן מתאים למצעי יחיד רגילים ( 190X90).

ארונות הילדים של סגל תוכננו להיות גם יפים וגם מאוד פרקטיים לאחסון בגדים ופריטים לילדים בנגישות מירבית. חלוקת המדפים והמגירות פונקציונאלית מאוד, סידור הארון הפנימי גמיש וניתן להתאים אותו לצרכים המתפתחים של הילדים וההורים והעיצוב החיצוני בקו נקי ועל זמני שמתאים להצבה בכל חדר ולכל סגנון.

בנוסף לארונות סגל מציעים גם שולחנות כתיבה שמתכווננים ל 2 או 3 מצבי גובה ולמעשה גדלים עם הילדים ומאפשרים ישיבה נוחה בכל גיל, את כוננית MUSE שמותאמת לגובה הילדים ומצוינת להקניית עצמאות שיוכלים לשלוף ממנה צעצועים וספרים בקלות וללמוד גם לסדר עליה את הפריטים בעצמם.
משאית אחסון מעוצבת ומקסימה שניתן להניח בה בובות, ספרים ומשחקים, מאובזרת בידית נשיאה ולמרות שהגלגלים אינם מסתובבים -היא ניתנת להזזה ממקום למקום בקלות. ועוד מגוון של סלים ואביזרים לאחסון נוח בחדר הילדים.

ולא רק בחדר הילדים- זוהי גם הזדמנות להכיר את מגדל הלמידה dadada המיועד להגבהת ילדים באופן בטיחותי ומוגן בכדי לאפשר להם לקחת חלק בפעילויות היום יום הביתיות באופן נוח, חווייתי ומלמד וללא חשש מנפילה או פציעה. הוא עשוי עץ סנדביץ’ חזק ועמיד, מתכוונן לגבהים שונים ונושא תו תקן של מכון התקנים בישראל לאחר שעמד בכל המבחנים והתקנות המחמירות למוצרים המתאימים לשימוש עם פעוטות וילדים. העיצוב הנקי והצבעים המדוייקים שלו הופכים אותו לרהיט לכל דבר שניתן להציב בכל חדר וישתלב בטבעיות בסביבת הבית.

יריד האביב של סגל מתחיל עכשיו! המתחם המיוחד שנפתח עבורנו כולל מגוון גדול של הפריטים האהובים של סגל לחדר הילדים, במחירים הטובים ביותר שמציע המותג, שולחנות הכתיבה ומיטת הקומתיים כבר בהנחה, ואנחנו מקבלים עוד!

בלעדי לרעות תקני לי!

25% הנחה על קולקציית “קטנים גדולים” ופריטים נבחרים באתר SEGAL

מגדל הלמידה dadada ב- 426 ש”ח (במקום 568 ש”ח)

משאית האחסון של סגל ב- 279 ש”ח (במקום 372 ש”ח)

קופון REUT25

לכל המגוון המשתתף בהטבה:

 

שימו לב היטב למידע אודות משלוח, הרכבה וזמני אספקה:

מגדל למידה/ משאית אחסון ברכישה בודדת – משלוח חינם עד הבית.
(נדרשת הרכבה עצמית פשוטה לשני הפריטים)
משלוח חינם עד הבית למוצרי אחסון (סלים וכו’, לא ריהוט) ברכישה מעל 270 ש”ח.

הובלה והרכבה עבור ריהוט (מיטות, ארונות, שידות, שולחנות) ישולמו ישירות למוביל (התשלום לא דרך האתר).
פירוט מחירים מלא עבור כל פריט/קבוצת פריטים תמצאו כאן

זמני אספקה
מיטות וארונות – עד 21 ימי עסקים
משאית אחסון /מגדל למידה – עד 7 ימי עסקים.
שימו לב שלא תפוצל אספקה של ריהוט – ברכישה של מספר רהיטים שזמן אספקתם שונה המשלוח יסופק לפי הזמן הארוך יותר.

*ההטבה בתוקף עד יום שלישי, 19.3.24 בחצות או גמר המלאי
*ללא כפל הטבות, מבצעים וקופונים
*ההטבה בתוקף באתר סגל בלבד ועל המגוון שבלינק בלבד.
*שירות לקוחות: 02-5791993 | הודעות בוואטאפ 052-3514275

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *