בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

פסטטריה- פסטה בבית אבל כמו במסעדה

30/01/24 43297 רעות תקני לי

 

זה התחיל ממבצע להצלת עסק בוטיקי בשלהי הקורונה והפך לסיפור אהבה של אלפים מחברי הקהילה שכבר לא יכולים לחזור למנה רגילה- הפסטה של פסטטריה היא לחלוטין חלק מהמשפחה, ואנחנו התרגלנו מאוד בשמחה להעדיף את הפסטה שלנו טריה, איכותית וכל כך, כל כך טעימה.

 

את הסיפור אתם כבר מכירים- שנים שהתוצרת של העסק הקטן והחברתי שווקה למסעדות הנחשבות בישראל, עד שהגיעה מגפה עולמית שחייבה אותם לחשב מסלול מחדש ולהתחיל למכור את תוצרתם ישירות מהמפעל בירושלים לבתים בכל רחבי הארץ. האתר מציע את כל מה שאתם צריכים בשביל להרכיב ארוחת פסטה ברמה של שף מקצועי, כשהכל מיוצר מהחומרים הכי הכי טובים- 100% קמח דורום איטלקי, גבינות משובחות ועשבי תיבול טריים, שמרכיבים מגוון סוגים וטעמים – רביולי, קנלוני, ניוקי, דפי לזניה ואיטריות פסטה מהחלומות שאליהם מוסיפים רטבים משלכם או את אלו הנהדרים שמכינים במפעל. מחלקה שלמה מוקדשת כאן גם לטבעונים, שלא צריכים יותר להתפשר על מה שהם אוהבים.
בפסטטריה תמיד עובדים על גיוון המנות והטעמים ושומרים אותם מעניינים – בסיבוב הזה למשל התווסף קרם פולנטה פרמז’ן ששומרים קפוא ומכנים בדקה כמנה ראשונה מטריפה, ומבחר לזניות מוכנות שסוגרות לכם ארוחה חמה ומדהימה לכל המשפחה בלי דקה אחת של עבודה.

את הפסטה מובילים עד אליכם בהקפאה, והיא תישמר אצלכם במקפיא עד חצי שנה! תוכלו לשלוף אותה בכל רגע ולהכין תוך דקות ספורות מנה ברמה של המסעדות הכי טובות אצלכם בבית- בין אם זו ארוחה רומנטית או ספגטי של ילדים- אין צורך בהפשרה או כל הכנה מוקדמת אחרת- 3 דקות במים רותחים ויש לכם ארוחה מושלמת.
האריזות של פסטטריה עשויות מקרטון עבה שמאפשר שימוש רב פעמי ומיחזור קל יותר והן כוללות כמות משפחתית של 600-650 גרם שמשמעותה כ-3-4 מנות פסטה גדולות (בכמות המוגשת במסעדות), בכל רכישה מעל 300 ש”ח הן יגיעו אליכם בציידנית יפהפיה וממותגת שתוכלו להשתמש בה עוד ועוד.

אין כמו שיאו של החורף לסיבוב עם המנות הכי עשירות ומנחמות, למרות ש לפסטה טובה באמת לא חייבים תירוץ- עם ההטבה שלנו תוכלו להצטייד ולשלוף בכל הזדמנות שתרצו ארוחה שלמה וטעימה שמוכנה בדקות ספורות.

בלעדי לרעות תקני לי:

17% הנחה על כל מוצרי הפסטה, הרטבים והממרחים באתר.

בהקלדת קוד קופון reut24

את הקופון יש להקליד בדף “הצג סל”

חשוב מאוד!
אנא אל תשכחו להקליד את הקופון, לא תהיה אפשרות לזכות עבורו אלא רק לבטל את ההזמנה ולעשותה מחדש- מה שעלול לגרום לחוסר של מה שתיכננתם לרכוש במלאי.

כניסה לאתר:

 

משלוחים- חשוב! אנא קראו הכל!

המשלוחים להטבה שלנו יבוצעו בין התאריכים 4-8.2.24 ולאו דווקא לפי ימי החלוקה האיזוריים המצויינים באתר, הודעת סמס תשלח אליכם יום לפני ההגעת המשלוח ותוכלו לעקוב אחר השליח בזמן אמת. באם קיימת בעיה עם מסירת המשלוח באותו יום ספציפי, תוכלו לפנות אל פסטטריה לקביעת מועד אחר על ידי כפתור הוואטסאפ באתר.
טווח אזור המשלוחים של פסטטריה: מצפון -עד עפולה/נצרת/ מגדל העמק -מדרום עד אשדוד/אשקלון/באר שבע ומערבית לכביש 6.

משלוח חינם בכל רכישה ב- 350 ש”ח ומעלה
בהזמנה ב 250-350 ש”ח משלוח בעלות 35 ש”ח
בהזמנה עד 250 ש”ח משלוח בעלות 50 ש”ח
איסוף עצמי חינם מהמפעל ברח’ בית הדפוס 31, גבעת שאול, ירושלים בימים א-ה בין השעות 8:00 -17:00:
ניתן להגיע מיד לאחר ביצוע ההזמנה – לא תשלח הודעה. ניתן לחייג כרבע שעה לפני האיסוף לטלפון 02-6502299 ויוציאו אליכם לרכב.

זיכרו שעלות השינוע כאן היא גבוהה וזאת מתוך התחייבות להגעת מוצר בצורה מיטבית ובטריות מקסימלית.

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום רביעי 31.1.24 בחצות.
*ניוקי תפו”א מוגבל לרכישה של 3 יחידות ללקוח/ה.
* ההטבה לא חלה על קטגוריית מארזים ומתנות, מוצרים בעבודת יד, יין, גבינות וקטגוריית המציאון.
*מחירי המשלוחים הם לרכישה בסכום המצוין לאחר הנחת ההטבה.
*ברכישה מעל 300 ש”ח לאחר הנחה תקבלו את המשלוח בציידנית ממותגת.
*שירות לקוחות בוואטסאפ – כפתור באתר.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *