בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

קטרינה – Katerina Organic Skin Care להתאהב בשגרת טיפוח טבעית

17/07/23 6272 רעות תקני לי

 

 

האהבה הגדולה ביותר שלי הם עסקים ישראלים קטנים שצמחו מתוך עבודה קשה שהתחילה מאהבה גדולה, הוכיחו את עצמם והפכו לשם דבר בתחומם. זה בדיוק הסיפור של קטרינה ידלין, מייסדת המותג הבוטיקי קטרינה לטיפוח אורגני, הוא מתחיל מבית ילדותה, מאהבה לטבע ומסודות הטיפוח הטבעי שלימדו אותה אמה וסבתה, ממשיך בלימודי נטורופתיה וארומתרפיה, במוצרים שנרקחו במטבח הביתי, כבשו את לב החברות והשכנות והפכו למושא מחקר ופיתוח מדעי שיצר קו מוצרים טבעיים שכבר צברו אלפי לקוחות מאוהבות.

המוצרים של קטרינה נרקחים כאן בישראל על פי פורמולות ייחודיות ומדוייקות, בכמויות קטנות ובתשומת לב עצומה תוך פיקוח אישי שלה על כל התהליך. התכשירים עשויים חומרי גלם איכותיים ומתקדמים המופקים כולם ממקורות טבעיים, כולם בעלי תו תקן אורגני, טבעוניים (למעט שפתון המכיל שעוות דבורים) ולא נוסו על בעלי חיים. הם נקיים מחומרים מזיקים ולכן מתאימים לשימוש בעור רגיש, כולם גם בטוחים ומותרים לשימוש בזמן הריון והנקה.

החזון של קטרינה הוא לגרום לכל אישה להרגע ולהנות מהזמן לו היא מקדישה לטיפוח מבלי לחוש שהיא מבצעת מטלה, לכן היא דוגלת בשיטת איכות על פני כמות ויצרה שגרת טיפוח קצרה ומדויקת הכוללת מגוון מצומצם של מוצרים ממוקדים המתאימים לכל לקוחה – בול מה שצריכות נשים עסוקות שלא מוכנות לוותר על טיפוח איכותי ומטיב על חשבון דקות יקרות ביום.

אחרי זמן ארוך בו שיתוף הפעולה עם קטרינה נרקם והותאם לקהילת רעות תקני לי אני שמחה סוף סוף לארח אותה כאן לראשונה, אני יודעת שיש בינכן כבר הרבה מעריצות, ואם אתן עדיין לא מכירות – זו הזדמנות מעולה להתנסות.

בלעדי לרעות תקני לי!

35 אחוז הנחה על כל המוצרים באתר קטרינה

קוד קופון REUT

משלוח חינם לנקודת חלוקה ברכישה מעל 300 ש”ח
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 350 ש”ח

כניסה לאתר:

 

במהלך השבועות האחרונים התנסיתי בעצמי במוצרים של קטרינה, כמובן שהבחירה של כל אחת היא בהתאם לסוג ומצב העור שלה, הנה הבחירות מתוך ההתנסות שלי.

מקדם הגנה מינרלי לפנים
זה המוצר הכי מוכר ואהוב של קטרינה והוא מיועד לכל סוגי העור, הקרם מבוסס על מסנני קרינה מינרלים המהווים הגנה טבעית מקרני UVA+UVB, בעיני הוא נהדר, מעבר לעובדה שההגנה מהשמש באה ממקור טבעי הוא נספג בקלות ומותיר את הפנים במראה רענן ולא מיוזע.

 

מסיכת פילינג פפאיה-אתרוג
מאוד מאוד אהבתי אותה, יש בפילינג גרגירים קטנים ונעימים שמופקים מגרעיני משמש, הוא מנקה את העור בעדינות ומכיל גם חומצות אלפא הידרוקסיות שממריצות את העור ומעודדות ייצור קולגן, התחושה אחרי הטיפול היא מאוד מרעננת ונקיה.

 

סבון פנים ארומתרפי
גם אותו אהבתי מאוד, הוא עדין אבל מסיר שאריות איפור ביעילות ומבלי לייבש את העור.

 

קרם לחות אנטיאייג׳ינג לעור רגיל- יבש
עוד מוצר שאני משתמשת בו כבר כמה שבועות ומרוצה מאוד – הוא נעים על הפנים ולא כבד, וכבעלת עור יבש אני נהנית מהלחות שהוא מותיר ומכמה שהעור מרגיש רגוע אחריו. הוא גם מעושר בחומצה היאלרונית טבעית, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים המסייעים לחידוש ומיצוק העור, טשטוש קמטים, והאטת הזדקנות העור.

 

טונר פנים עם חומצה גליקולית
לא התנסיתי בו, אבל הוא חזר בהרבה המלצות שקיבלתי, הוא מבצע השלמה לתהליך הניקוי בעזרת פילינג עדין ומועשר בחומצה גליקולית 3% שנותנת מראה עור אחיד וקורן.

 

אבן גוואשה לעיסוי הפנים
זה כלי רפואה סינית שהפך מאוד טרנדי לאחרונה. משימוש בתקופה קצרה יחסית אני יכולה קודם כל לומר שזה מאוד נעים, התוצאה המיידית היא תחושה רעננה כי העיסוי ממריץ את הדם באזור הפנים, מעבר לזה הפעולה מגבירה את ייצור הקולגן והאלסטין מה שמטפל בטווח הארוך בקמטים וקמטוטים, וגם עוזר בעוד מגוון תחומים- הפחתת כהויות מתחת לעיניים, שיפור בפיגמנטציה ועוד.

 

סרום שמנים ונוגדי חימצון
את העיסוי עם אבן הגוואשה מומלץ מאוד לבצע לאחר שמרחתם סרום וזה מושלם למטרה וגם נהדר לכשעצמו – יש בו 18 שמנים אורגניים בעלי פעולות רבות- מיצוק וגמישות, הרגעת אדמומיות וגירויים, שיפור מראה קמטוטים ועוד. אהבתי אותו, אבל אציין שלעור היבש שלי הוא נהדר, אבל לעור מעורב יכול להרגיש מעט שמנוני ויש לקחת זאת בחשבון.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום רביעי, 19.7.23 בחצות
*ללא כפל הטבות, מבצעים או קופונים.
*ההטבה באתר האינטרנט של Katerina organic skin care בלבד.
* משלוח חינם לנק. איסוף ברכישה מעל 300 ש”ח לאחר הנחה או בעלות 16 ש”ח
אספקה עד 5 ימי עסקים (יתכנו עיכובים)
*משלוח חינם עם שליח ברכישה מעל 350 ש”ח לאחר הנחה או בעלות 32 ש”ח
אספקה עד 4 ימי עסקים (יתכנו עיכובים).
*מדיניות החזרות והחלפת מוצרים מלאה כאן
*שירות לקוחות בטלפון 03-5466166
**עד גמר המלאי. ט.ל.ח. בכפוף לתקנון ותנאי המדיניות באתר.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *