בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

האופביטס The OffBits – מרכיבים עולם צבעוני ומושלם

29/02/24 13403 רעות תקני לי

 

כשמחפשים לילדים וילדות את המתנה המעולה הבאה, כזו שגם תהיה כייפית וגם מגניבה, לפעמים זה מרגיש שעשינו ומיצינו כבר הכל. זו משימה שנתקלים בה הרבה הורים- למצוא משהו חדשני ומקורי, שיפעיל את הראש, יעניין ויאתגר ולא באופן חד פעמי. העולם המופלא של The OffBits זו התשובה! תתכוננו להתאהב ולהתלהב ממה שאפשר לעשות עם ברגים, אומים, קפיצים והרבה הרבה דמיון.

כמו הרבה רעיונות מבריקים ויצירתיים גם מאחורי האופביטס עומד כשרון ישראלי- רועי ברזני, מעצב בוגר “בצלאל” אהב כילד בעיקר לפרק את הצעצועים שלו ולבדוק איך אפשר לחבר אותם מחדש בצורה שונה ומעניינת, כעבור שנים- כשהגיע הזמן לפרוייקט גמר באקדמיה, הוא פנה לארגז הכלים הביתי שלו להשראה וכך נוצר רובוט האופביט הראשון. הרעיון היה להשתמש ברכיבים מוכרים כמו אומים, ברגים וקפיצים – שהם תמיד הכי מעניינים כשאחד ההורים מתעסק בבית עם תיקונים- ולשלב אותם עם עיצוב מוצר צבעוני, מסקרן וחדשני באווירת רטרו. התוצאה היא משחק הרכבה ייחודי, מרתק ואינסופי שמפתח חשיבה יצרתית, מעודד ביטוי עצמי, משפר מיומנויות של מוטוריקה עדינה ומאפשר אינסוף אפשרויות של חקר ומשחק.

אצל האופביטס, שהפכו בנתיים להצלחה בינלאומית, תמצאו מגוון של ערכות להרכבה בנושאים שונים ורמות קושי משתנות. אפשר להרכיב דמויות רובוטים, כלי תחבורה, חיות, כלי תעופה, דינוזאורים ועוד מתוך ערכות מותאמות וצבעוניות שכוללות חלקים עשויים חומרים איכותיים, עם צבעים עזים ובטוחים לשימוש ילדים. למרות שהערכות כוללות את כל מה שתצטרכו באופביטס מעודדים לאו דווקא לעקוב אחרי הוראות וכללים – אחד הערכים המרכזיים שלהם הוא קיימות, והם ממליצים לשחק בערכות בכמה שיותר דרכים וגם להוסיף להן חלקים מארגז הכלים הביתי ולשלב עוד חומרים כיד הדימיון.
הערכות מתאימות לגילאי 6 ומעלה ועל כל אחת מהן מופיעה רמת הקושי שלה לפי שלבים מדורגים. מומלץ לעלות רמה בהדרגה, כשמרגישים שאפשר, ולא לקפוץ רחוק מידי בבת אחת. לדוגמא – ערכות ה”מאסטר”, הרמה הגבוהה ביותר, מותאמות לילדים בוגרים בעלי יכולת מוטורית גבוהה וחשיבה הנדסית. לגילאים הקטנים יותר מומלץ לבחור בערכות מתחילים ויתכן שיצטרכו תיווך מבוגר/ת בהרכבה, אבל מניסיון שלנו- החויה כולה היא כייפית ומעניינת ובהחלט מתאימה גם כבילוי יצירתי משפחתי, לאחריה אפשר לשחק עם התוצרת וגם להעלות ולשתף את היצירות בגלריה של קהילת אופביטס, לקבל השראה מאחרים ואפילו לזכות בפרסים שווים.

את שיתוף הפעולה שלנו תיזמנו במיוחד עם השקה של ערכות אופביטס חדשות ומטורפות שיוצרות כל אחת עולם משחק שלם, זו ההזדמנות להתנסות במשחק הרכבה שונה וייחודי, עם ערך מוסף ענקי והרבה הרבה יופי.

בלעדי לרעות תקני לי!

הנחה של 30% על כל המוצרים באתר The OffBits!

בהקלדת קופון reutbit30

משלוח חינם בקניה מעל 199 ש”ח

לעולם המופלא של האופביטס:

 

וקבלו את הערכות החדשות והקסומות:

ערכת חד קרן UnicornBit
ערכת מתוקה וצבעונית במיוחד, ליצירת דמויות בצבעי הקשת – אחד מהם הוא חד קרן מקסים.

 

רייסביט Racebit- 2
אחת מהערכות האהובות שבה גם האריזה מצטרפת לחגיגה היצירתית והופכת למסלול מרוצים. הערכה כוללת 2 רובוטים ו- 2 אופנועי מרוץ – סה”כ 200 חלקים.

 

ערכת FarmBit
ערכה מקסימה שבה מרכיבים חיות משק מתוקות במיוחד ובונים גם את סביבת החווה שלהן באמצעות האריזה שהופכת לחלק מהמשחק. כוללת 200 חלקים.

 

TrexBit
ערכת 100 חלקים שממנה תוכלו להרכיב דינוזאור וגם רובוטים שונים ומשונים, כוללת 100 חלקים.

 

GiantBit
ערכה לבניית הרובוט הגדול והמורכב ביותר של האופביסט – מתאימה למי שכבר מנוסים ומתקדמים.

 

ערכה משפחתית FamilyKit
ערכה ענקית ומושלמת עם למעלה מ- 1,000 חלקים שמאפשרת יצירתיות אינסופית משותפת או אישית. הערכה כוללת חוברת הוראות לבניה של 10 דמויות ורכבים, אבל כמובן תוכלו להרכיב באמצעותה המון דברים מקוריים.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 2.3.24 בחצות
*ללא כפל קופונים
* משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 199 ש”ח לאחר הנחה
משלוח בעלות 30 ש”ח ברכישה מתחת ל-199 ש”ח
אספקה עד 5 ימי עסקים.
מדיניות החלפות והחזרות כאן

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *