בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

אסקיו ASK Q – כל השאלות הנכונות

11/02/24 8711 רעות תקני לי

 

החיים הם הר של שאלות שאנחנו מתים לשאול אבל לא תמיד מעזים, ואפילו יותר שאלות שאנחנו רוצות שישאלו אותנו אבל אף פעם לא מספיקים. שיחה אמיתית ומקרבת שמעלה דברים חשובים עם האנשים שאנחנו אוהבים, גם אם מכירים כבר המון שנים, לא תמיד קל ליזום ולפעמים מפחיד שתהפוך לדבר מכביד. איך מקלילים את הענייין? איך הופכים את זה למשעשע, מקורי ומזמין? נעים מאוד – ASK Q, ככה עונים היום על כל הדברים החשובים 🙂

הכל התחיל בדייט בשיא ימי הקורונה, כשנועה הדרי, אז יועצת ארגונית בחברת ביטוח, הרגישה שהשיחה לא זורמת והציעה לבחור שאיתה לשחק במשחק של 5 שאלות שהפכו מיד לשיחה גלויה, מתגלגלת ומעולה. את שאלות הזהב האלו העבירה הלאה לחברות וחברים, וכשהם חזרו לדווח על דייטים מופלאים הבינה נועה שיש לה ביד אס תרתי משמע, ASK Q נולדה עם ערכה זוגית ראשונה היישר לתוך וולנטיינס 2021, ומאז לא הפסיקה נועה ליצור עוד ועוד ערכות קלפים שמתאימות לכל רגע בחיים.

ערכות המשחק שבאתר מתאימות לערב זוגי, משפחתי או ארגוני, והן לשימוש רב פעמי. הערכות כוללות בין 50 ל- 100 קלפים כאשר במשחק אחד משתמשים בכ – 10-15 מתוכם. חלק מהערכות ניתנות למשחק עם אנשים שונים. לכל ערכה עולם משלה והשאלות אינן חוזרות בין הערכות.

קולקציית וולנטיין הזוגית
חמש הערכות הזוגיות מזמינות אתכם לחוות בדרך קלילה וזורמת חוויה מרגשת ומקרבת, לתת ולקבל במה שתפתח ערוץ תקשורת שעוד לא היה לכם כזוג.

ערכת ForePlay – זו שהתחילה את הכל ותסדר לכם זמן זוגי אינטימי ומקרב, שאפשר לקחת לכל מקום: ערב זוגי בבית, חופשה משותפת, דייט בבר ואפילו נסיעה ארוכה ברכב (כמעט ואינה כוללת שאלות מיניות ויכולה להתאים גם לדתיים).

ערכת ForePlay Extreme – הערכה ה(מאוד) נועזת שתביא אתכם כזוג לשיאים מפתים וחדשים, חוויה סקסית שב-5 שלבים דרך שאלות ומשימות שיעשו לכם הרבה נעים.

ערכת TheraPlay – הערכה לחיזוק הזוגיות שמתאימה לזוגות ותיקים שנמצאים בתקופה מאתגרת או מתוחה ורוצים ללבן סוגיות בקלילות, בלי שיהיה דרמטי או כבד – אבל כן מקדם ואפקטיבי. מעין טיפול זוגי “אקספרס” דרך משחק.

ערכת BabyPlay – נכתבה בליווי מנחת הורים מוסמכת באדלר ונועדה ללוות ולהכין זוגות שעומדים להפוך בפעם הראשונה להורים – לדבר על אלו הורים תרצו להיות, להכיר את הזהות ההורית שלכם יחד ולחוד, להעלות סוגיות ולתאם ציפיות ועל הדרך.

ערכת + ForePlay – חדשה באתר! לזוגות שביחד לפחות חצי שנה ורוצים לחוות שוב דברים כמו בפעם הראשונה – המשך לזוגות מנוסים וכאלה שאהבו את ערכת ForePlay הראשונה.

הקולקציה המשפחתית
שלוש ערכות מדוייקות שיהפכו מפגש משפחתי מורחב או מצומצם למיוחד במינו ומלא בערך וגם הרבה נוסטלגיה וצחוקים.

ערכת PlayHouse – שאלות מחוות ומשימות לכל משפחה (אפילו להורים גרושים), מכל סוג. זה הרגע לצחוק ביחד עד שכואבת הבטן, להעלות זיכרונות ולמחזר בדיחות. מתאימה לכולם (מגיל 6 אבל אפשר גם פחות), נטולת שאלות מביכות או נועזות.

ערכת שאלות סבתא – מיני ערכה שנכתבה כמחווה לסבתה האהובה של נועה. 35 קלפים שמטרתם להרכיב את הפאזל של הסיפור המשפחתי, המורשת, המנהגים וההיסטוריה שהפכה להיות את המשפחה למה שהיא.

ערכת AsKids – הערכה לילדים! הם אלו שלא תמיד קל להם לדבר או להביע רגשות אבל אלופים בלשחק משחקים. מצוינת לזמן איכות עם ההורים ואפילו כפעילות למורות ומחנכים. מתאימה לגילאי 5-12, הניסוחים מותאמים והשאלות מנוקדות כך שבנויה גם למשחק עצמאי.

ערכות מותאמות מצב וערכות לארגונים
ערכת FriendZone -לערב עם החברים הטובים. מכילה 2 סוגי שאלות: פאן וקצת יותר עמוק -כמובן שאפשר לערבב ויש גם מלא הפתעות.

ערכת Play To Be – הערכה למסיבת הרווקות! מתאימה להיכרות עמוקה יותר ופחות ותסגור לכם הפעלה מושלמת, מצחיקה ומעניינת.

ערכת צו 8 – הערכה לשלוח למילואים. נועדה לשמח עד כמה שאפשר את החיילות והחיילים שלנו ולארגן כמה רגעים של צחוק והתרעננות כששומרים על הבית.

סדרת הארגונים – ערכה לפיתוח וגיבוש צוותים וערכה לתהליך גיוס אפקטיבי שיתאימו מאוד למנהלות ומנהלי צוותים, אנשי ונשות HR או רווחה וכל מי שעוסק בניהול אנשים או בגיבוש שלהם בארגון.


ולנטיין דיי שעוד רגע פה הוא תירוץ נפלא לארח את ASK Q כאן לראשונה, אבל לא רק לכבודו הבאנו לכם את ההטבה הרחבה והגדולה ביותר שאי פעם נראתה באתר! מוכנים לענות על כל השאלות החשובות?

שימו ❤️- יש 2 קודי קופון שונים! הקפידו להשתמש בנכון!

בלעדי לרעות תקני לי!
ההנחה הגדולה ביותר שנותן האתר!

25 אחוז הנחה ברכישה של כל אחת מהערכות באתר ASK Q!
קופון REUT25
או
30 אחוז הנחה בכל רכישה של 2 ערכות ומעלה!
קופון REUT30
וגם:
ברכישה של 3 ערכות ומעלה תקבלו במתנה ערכת ״שאלות סבתא״ ערכה מרגשת במיוחד שעוסקת בסיפור המשפחתי האישי שלכם.
המתנה לא תופיע בסל ותתווסף ידנית לחבילה

משלוח חינם עד הבית בכל רכישה!
לרוכשם ביום הפעילות הראשון יעשה מאמץ על לספק את כל הערכות עד לערב וולנטיין, אבל לא נוכל להבטיח זאת.

כניסה לאתר לכל הערכות:

 

לכל הערכות הזוגיות

 

לערכות המשפחה:

 

לערכות לאירועים ומצבים מיוחדים

 

לערכות לאירגונים

 

*ההטבה בתוקף עד יום שלישי, 13.2.24 בחצות
*ללא כפל קופונים.
*ההטבה אינה כוללת גיפט קארד.
*אין החלפות או החזרות למארזים שהגיעו לבית הלקוח עקב אופי המוצר וזכויות יוצרים.
*זיכוי בגין ביטול הזמנה לפני הגעת המוצר ללקוח – תעשה בניכוי 5% מהתשלום כחוק.
*לא ניתן להוסיף הקדשות או ברכות להזמנות.
*אספקה עד 4 ימי עסקים (למעט יישובים מרוחקים) יתכנו עיכובים.
* שירות לקוחות בוואטסאפ: 053-3544716

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *