בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

חותם – להלביש את הבית ביופי ואיכות מכל העולם

17/12/23 9533 רעות תקני לי

 

 

עכשיו כשמעבר הדירה מאחורינו אבל עדיין לא מאוד רחוק מאיתנו זה הזמן להודות – לעצב את הבית הפרטי שלך זה אחד הדברים המהנים, המרגשים והמתישים בו זמנית. זה אומר הרבה התרוצצות והתלבטות, ראיה כוללת של דברים מול התאמה של פרטים קטנים, קל מאוד להתפזר ולהתבלבל ולכן מקום שבו אפשר למצוא גם מגוון, גם יופי, גם איכות וגם שירות הוא פשוט זהב טהור. בכפר סבא יש מקום כזה, שהוא כבר ממש מוסד, ואיזה מזל שיש אותו גם אונליין, כי מהרגע שנכנסנו פנימה ידעתי שזה מאץ’ וכבר חיכיתי להביא אותם לכאן – קבלו את חותם!

החנות הראשונה של חותם הוקמה ב-1995 על ידי בני הזוג קובי ויפעת חכים כמקום למצוא בו מתנות וחפצי נוי מיוחדים שנאספו מכל רחבי העולם, היא צברה קהל לקוחות נאמן שרצה עוד מהטעם המשובח והזוג החל בייבוא רהיטים, בהתחלה ספורים, אחר כך התרחבו גם לייצור ישראלי וכך לאט אבל בטוח נוצרה גלריה ענקית שכבר נהפכה למעשה למיני רשת המציעה ריהוט, תאורה והום סטיילינג משובחים שנאספים באהבה ובהקפדה על ידי קובי ויפעת מכל רחבי הגלובוס וגם כאן בישראל.

האיכות ניכרת בכל פריט ופריט שנמכר בחותם ויש מגוון עצום ומשובח שבאמת מתאים לכולם, ריהוט העץ שלהם, למשל, הוא לא רק יפהפה אלא גם עשוי עץ מלא שעובר תהליך מוקפד וגימור שמבטיח את עמידתו בתנאי מזג האויר הישראלי כך שילווה אתכם שנים ארוכות ויחזיק מעמד לדורות. עוד דגש של החברה הוא על שירות מושלם שמתחיל בשלב הייעוץ שתמיד ישמחו להעניק לכם באופן מקצועי וממשיך גם בשירות ובאחריות- זה מקום חלום למצוא בו את כל מה שצריך, כל מה שתמיד רציתם וכל מה שחסר לכם בבית בראש שקט ובנוחות.

אנחנו בחרנו בחותם ריהוט ופריטים רבים לבית החדש – הרבה מהדברים החדשים שלנו משם. ההטבה הבלעדית שלנו היא חסרת תקדים בגובהה ורוחבה והיא תאפשר לכם הזדמנות נדירה להתחדש במה שתמיד חלמתם לבית באחד מהעסקים המבוקשים והנחשבים בתחום הריהוט וההום סטיילינג בישראל.

בלעדי לרעות תקני לי!

30 אחוז הנחה על כל אתר האינטרנט של חותם!

קופון REUT30

כניסה לאתר:

 

האתר של חותם הוא ממלכה קסומה ובלתי נגמרת של יופי וטעם טוב לבית, בתוך הקטגוריות תמצאו מאות פריטים בסגנונות שונים, שימו לב שלא תפספסו אף אחת:

ריהוט
עולם שלם ויפהפיה, מגוון סגנונות וים של אפשרויות לכל חדר בבית ולכל טעם – שולחנות אוכל, סלון ועבודה, מערכות ישיבה , כורסאות, שידות וריהוט לחדרי שינה, שידות אמבטיה, ויטרינות וספריות, מזנונים וקונסולות, ריהוט חוץ וגינה ועוד ועוד.
שימו לב גם לקטגוריית הריהוט הצרפתי הכפרי הייחודית שמגיעה לכאן בייבוא אישי.

 

תאורה
סוגים שונים ומגוונים של גופי תאורה שיתאימו לכל חלל בבית ובהמון סגננונות- לתקרה גבוהה או נמוכה, תאורת קיר, צמודות תקרה, מנורות תלויות, שנדלירים, מנורות עומדות ומנורות שולחן וגם תאורת חוץ.

 

הום סטיילינג
קטגוריה ענקית לאבזור והלבשת הבית: טקסטיל, שטיחים, דקורציה, מראות ושעונים, עציצים, כלים ואבזור למטבח, מדפים ומתלים, סלי אחסון אביזרים לאמבטיה ולשירותים ועוד.

 

כסאות
מבחר ענק של כסאות מכל סוג ולכל מטרה -כסאות מעץ, מרופדים, ראטן, ספסלים ושרפרפים, הדומים, כסאות בר ועוד.

 

טקסטיל
כל מה שבית צריך ועשוי מבד- וילונות, כריות, כיסויי מיטה וכירבוליות מיוחדות, מפות, ראנרים וגם שטיחים לכל החדרים.

 

חותמצ’יק
כל הדברים הקטנים שאתם צריכים בשביל לתת טאץ’ שעושה את כל ההבדל, זה גם המקום למתנות מפנקות לחנוכת בית ובכלל.

 

אותיות קטנות
*ההטבה בתוקף עד יום שלישי 19.12.23 בחצות
*ללא כפל קופונים, הטבות ומבצעים
*ההטבה אינה כוללת מוצרים בהתאמה אישית או שינויים במוצר שהם בתוספת תשלום.
*ההטבה תקפה באתר האינטרנט של חותם בלבד.
*משלוח חינם ברכישה מעל 1,000 ש”ח (לאחר הנחה) ועד 20 ק”ג באזור שבין גדרה-חדרה
ברכישה מתחת לסכום זה משלוח בעלות 35 ש”ח, לחפצים בלבד (ללא ריהוט)
מדיניות המשלוחים המלאה והמפורטת כאן 
*איסוף חינם מאחת החנויות ברח’ התע”ש 6/רוטשילד 43 כפ”ס בתיאום מראש.
*עלות משלוח ריהוט כמצוין בדף המוצר ובהתאם למשקל ויעד.
*אספקה עד 14 ימי עסקים.
*אספקת ריהוט תלויה במלאי ותעודכן פרטנית מול הלקוח/ה
* מדיניות החלפות והחזרות מלאה כאן 

 

 

 

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *