בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

פיקה- Picka זכרונות שהם קלף מנצח

27/01/22 8691 רעות תקני לי

לפני כשנה חיפשתי מתנה לתומר שחגג 40. אלו היו ימים של סגר ובית והחיפוש היה קשוח. הרגשתי שראיתי כבר הכל  ותומר גם אגוז קשה לפיצוח. רציתי משהו שיהיה שלנו, מלא ברגש ויעשה תחושה טובה בלב. שיהיה מאחוריו סיפור וגם שיהיה שימושי ונוכל לחזור אליו ובכל פעם מחדש להנות ולהתרגש. משימה לא פשוטה.

למזלי פגשתי ב- PICKA CARDS של ליאור המקסימה והמוכשרת וידעתי שזה בינגו. ליאור יצרה בקלפים את הסיפור האישי שלנו. ברגישות ומקצועיות היא דייקה את הרצונות שלי למתנה מלאה באהבה. אני כל כך שמחה להכיר לכן אותה.

אז Picka, ממש בדומה לרעות תקני לי, נולדה קצת במקרה במהלך חופשת לידה כשליאור היזמית- שהיתה אז הייטקיסטית – החליטה לקחת קורסים בעיצוב גרפי בכדי להעשיר את הידע שלה. בתור תרגול היא עיצבה משחק קלפים לכבוד מסיבת הרווקות של חברתה הטובה, שהכיל רגעים מרגשים ומצחיקים של החבורה ושל הכלה לעתיד. מהלך המשחק עצמו היה כל כך מרגש ועוצמתי- הזכרונות צפו, כולן התרגשו, בכו, צחקו ואז גם ביקשו שתכין להן משחק דומה. ליאור הבינה שהיא רוצה לאפשר גם לאחרים להנות מהחוויה הזו והחלה לפתח את העסק הבוטיקי שלה ליצור זכרונות בקלפים. כשהתרחב וגדל היא עזבה את התפקיד בהייטק, צירפה אליה את עמית ושתיהן יצאו לדרך יחדיו.

הקונספט של Picka מאפשר להעניק מתנה מקורית, מרגשת וחווייתית למי שאנחנו אוהבים. תוכלו לבחור בין שלושה סוגי משחקים מוכרים ואהובים ולהפוך אותם לייחודיים ומיוחדים רק עבורכם.

משחק רביעיות– 48/64 קלפים בשני עיצובים: ריינבו/ אורבן
המשחק שמוכר לכולם, אבל אתם היוצרים! עם חוויות ותמונות ששייכות רק לכם.
מחליטים על קטגוריות (למשל- טיולים, אירועים, בני משפחה או דברים מקוריים שרק אתם ומי שהמתנה עבורם מבינים) ועל נושאים ומתאימים להם תמונות אישיות. התוצאה היא משחק שלם שהוא אך ורק שלכם- חויה אישית מושלמת וייחודית.

 

משחק זיכרון– 25/30 תמונות (סך הכל 50 או 60 קלפים)
משחק שבו הופכים קלפים ומוציאים זוגות, מגיע ב- 3 גרסאות אפשריות לבחירה:
תמונות– המשחק הקלאסי בו צריכים למצוא 2 תמונות זהות.
תמונה וטקסט למטה– גרסה שבה מתחת לתמונות יופיע טקסט מתאים שישלים את החוויה הנוסטלגית.
תמונה וטקסט בנפרד– הגרסה שנותנת טוויסט מעניין למשחק עצמו- כל זוג מורכב מקלף תמונה וקלף טקסט וחלק מהמשחק הוא למצוא את הכותרת הנכונה לתמונה שזה גאוני ונפלא.

 

קלפי ג’וקר-54 קלפים
סט קלפי משחק עם תמונות אישיות שלכם שאתם בוחרים, תוכלו לשחק בהם במה שאתם הכי אוהבים- ברידג׳, פוקר, מלחמה ועוד.

כשתבצעו את ההזמנה תוכלו לבחור מתוך עשרה עיצובים לגב הקלפים ותוכלו גם לשנות את הכיתובים.
לכל סט אפשר גם להוסיף, אם תרצו, קלף ברכה אישית והם יגיעו אליכם בקופסת פח מעוצבת וקסומה

ההטבה שלנו היא הזדמנות  להנות מהכנת מתנה אישית וייחודית עם המון ערך מוסף, תוכלו גם לרכוש אותה כעת ולנצל אותה מתי שתרצו- לעצב וליצור את המשחק שלכם בהמשך השנה – אין לרכישה תאריך תפוגה!

בלעדי לרעות תקני לי!

20 אחוז הנחה על הסל שלכם באתר Picka

עם קוד קופון Reut20v

כניסה לחנות:

 

אז שניה אחת קצת הסברים על איך יוצרים את הקלפים עם כל התמונות והנושאים האישיים:

תוך 12 שעות מביצוע ההזמנה ישלח אליכם לינק לתייקת גוגל דרייב ריקה אליה תעלו תמונות לפי המשחק שבחרתם, הוראות מדוייקות ומאוד ברורות תוכלו למצוא כאן  .התהליך סופר פשוט, האמינו לי- אם אני הצלחתי גם אתם יכולים. בנוסף- זמן קצר לאחר ההזמנה יצרו איתכם קשר בוואטסאפ כך שתוכלו להתייעץ ולקבל הסברים בכל עת.
אחרי שתעלו את התמונות, ב Picka יעמלו על העיצוב והכיתוב וכשהכל יהיה מוכן ישלחו לכם אליכם לאישור ותוכלו לתת הערות ותיקונים לפני ההדפסה.
זמן האספקה למשחק עצמו יהיה לפי תאריך העלאת התמונות – 10 ימים לאיסוף עצמי / 14 ימים למשלוח עד הבית.
שימו לב-כאן סופרים ביממות ולא בימי עסקים!

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 29.1.22 בחצות
* ללא כפל קופונים
* משלוח עד הבית 35 ש”ח- לאחר 14 ימים מהעלאת התמונות לדרייב
*איסוף עצמי מרמת גן- לאחר 10 ימים מהעלאת התמונות לדרייב.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *