בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

קידס זולה KIDS ZULA – פינה של סתלבט לכל המשפחה

22/02/24 12745 רעות תקני לי

 

 

זמן איכות חייב לבוא עם גמישות והרבה נוחות – זו התפיסה שהביאה את מעצבת הטקסטיל שמרית רפופורט לחפש את הדרך הכי טובה ליצור פינה, שיכולה להיות מלאה בשלווה אידאלית לשיחה או קריאה ורגע אחרי להפוך לספינה, טירה או בכלל לעבור בקלילות לסלון ולשמש כמיני ספה. עם הרעיון הזה וטון יצירתיות ואהבה היא הקימה את KIDS ZULA ומעצבת ומייצרת כאן בישראל את פינות הישיבה המושלמות ביותר לילדים ולכל המשפחה.

הכריות והמזרנים החכמים של שמרית (או “שמר” כמו שכולם קוראים לה) מעוצבים במיוחד בכדי לספק לכל אחד ואחת פינה אישית של קסם שאפשר לעשות בה הכל וגם שמשתלבת באופן מושלם עם המרחב בו היא ממוקמת ומשתנה בהתאם לצרכים של המשתמשים בה. הן עשויות מזרנים איכותיים מספוג ושכבת אקרילן בעוביים וגדלים שונים, ובדי ריפוד יפהפים, קלים לניקוי וכביסים, בקו נקי ובגוונים רכים בכדי להשרות רוגע ולייצר התאמה לכל מקום בו תוצב הפינה.

באתר תוכלו לבחור מתוך 4 קטגוריות מרכזיות:
פינות זולה – פינות רביצה מלבניות המורכבות מ- 2 מזרונים עבים המונחים על הרצפה אחד על השני או אחד לצד השני בתוספת כריות נוי או כריות גב עבות.
פינות זולה מעוגלות -לניצול מקסימלי של פינת החדר למטרת רביצה כייפית ונוחה
קוביות זולה – שני מזרונים ריבועיים המשמשים כפינת רביצה או כורסא שיכולה להיפתח למיטה בחדר תינוקות או מיטת חבר בחדר ילדים.
ניתן לבחור לכל הפינות סוג בדי וצבעים כל הכיסויים כביסים ומתנקים
פינות מודולריות – מורכבות מזוג מזרונים בעוביים שונים המתפרקים בעזרת רוכסן ל- 4 קוביות כך שאפשר לשחק ולהרכיב צורות שונות לסוגי ישיבה ומשחק – הן מתאימות לכל המשפחה ולכל חדר ומעודדות משחק עצמאי או משפחתי ומיומנויות פתרון בעיות והגברת המודעות המרחבית.
המזרנים מופיעים באתר במספר אופציות של מידות בכל קטגוריה, אבל כבר אמרנו שהגמישות היא חשובה ביותר ולכן שמרית תשמח להתאים עבורכם באופן אישי מידות וסגנונות לפי הצרכים והרצונות שלכם.

זה תמיד הזמן הנכון להפוך פינה קצת זנוחה למעוצבת, שימושית ונעימה – עם ההטבה שלנו זו הזדמנות נפלאה לעשות זאת.

בלעדי לרעות תקני לי!

22 אחוזי הנחה על כל האתר KIDS ZULA!

קופון reut22

להתאמת הפינה המיוחדת שלכם:

 

אם החלל שלכם מצריך מידה שאינה מופיעה באתר שמר תשמח לשוחח איתכם ולהתאים אישית פינה קסומה עבורכם לצ’אט בוואטסאפ הקליקו כאן

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 24.2.24 בחצות.
*ללא כפל קופונים
*עלות המשלוח בהתאם לכמות המזרונים / גודל הפינה שנרכשה.
* איסוף עצמי חינם לאחר תאום טלפוני מהסטודיו בתל גיבורים 5 תל אביב.
*זמן אספקה עד 3 שבועות.
*שירות לקוחות בוואטסאפ: 050-3485260

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *