בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

אקוסאפ ecosupp – על טבע, מדע ואיך מוציאים את המיטב מתוספי תזונה

28/06/21 11614 רעות תקני לי

לכל העסקים שמצטרפים למשפחת רעות תקני לי יש מכנה משותף בולט- הם מצויינים במה שהם עושים והם עושים את הכל מהלב. זה מאוד מובן כשמדובר במשהו יצירתי, אבל מרשים במיוחד כשהעסק הוא מהתחום המדעי, הטיפולי והמקצועי, זה שאין לו חזות אינסטגרמית ועטיפה מנצנצת, זה שמגיע לעשות טוב מבפנים וגם מסביבו- תכירו את אקוסאפ, החברה שרוצה לשפר לי, לכם ולכולנו את החיים ולעשות את זה הכי טוב שהיא יכולה.

ויש מצב שאתם כבר מכירים, כי אקוסאפ הישראלית משלבת באופן מושלם בין טבע למדע כבר עשור ורותמת את השניים לשיפור הבריאות ואיכות החיים של אלפי אנשים בארץ ובעולם, בשימוש בחומרי גלם איכותיים המגיעים אך ורק מהצומח ובאמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הויטמינים ותוספי התזונה.
מה זה אומר בפועל? הנה הסבר פשוט: הצורה שבה מגיע אליכם תוסף התזונה משפיעה באופן ישיר על הפירוק והספיגה שלו בגוף, כיוון שלמעטפת כמו קפסולה או טבליה מצטרפים חומרים בלתי פעילים שמשפיעים על התהליך. באקוסאפ רוצים לוודא שהספיגה תהיה מקסמיאלית ולכן רוב תוספי התזונה של החברה מיוצרים בטכנולוגיה ליפוזומלית– שם גדול לכדור מיקרוסקופי קטן וחלול שדואג שכל ויטמין, מינרל או חומצת שומן יגיעו ליעדם בקיבה כשהם שלמים, מלאים ומוכנים לפירוק היעיל ביותר. מכיוון שהליפוזום פועל רק בסביבה מיימית, המוצרים הליפוזומלים של אקוסאפ הם נוזליים, מה שתורם גם לשליטה מדוייקת יותר במינונים ונטילה יותר קלה.
כל המוצרים הם טבעוניים לחלוטין, מיוצרים מחומרי גלם מובחרים ומובלים אל הלקוח עד הבית בטמפרטורה מבוקרת, לשמירה על איכות ויעילות.

כמי שהטבע הוא מקור ההשראה המרכזי שלה, אקוסאפ היא חברה ירוקה המחוייבת באופן מוחלט לשימור הסביבה, דבר שבא לידי ביטוי בהקפדה על חיסכון במשאבים ובחומרים מזהמים, בהתנהלות השוטפת ואפילו בשקיות הבד האקולוגיות בה נארזות ההזמנות.
מי שעוד מקבלים תשומת לב מרכזית אמיתית וקשובה הם הלקוחות- באקוסאפ מקיימים איתם קשר רציף ודו כיווני, מקשיבים לבקשות, נותנים מענה מהיר לשאלות ומייעצים באמצעות נטורופתים מוסמכים ובעלי ניסיון.

כ- 40% מהאוכלוסיה הבוגרת לא צורכת רכיבי תזונה חיוניים במידה מספקת, ההטבה שלנו היא הזדמנות נהדרת לוודא שהגוף שלכם יקבל את מרבית צרכיו ולעשות שינוי באיכות החיים בעזרת חברה איכותית, סביבתית ומתקדמת שהיא כל כולה משלנו.

כל המוצרים של אקוסאפ כשרים למהדרין ובאישור הרבנות הראשית לישראל בדץ מחזיקי הדת בעלזא.

בלעדי לרעות תקני לי!
הנחה של 20% ברכישת מוצר באתר אקוסאפ!
או
הנחה של 25% ברכישה של שני מוצרים ומעלה!
וגם
מתנה בכל הזמנה- מנבטה לגידול עצמי של צמח תבלין בריא וריחני!

משלוח חינם תמיד!

בהקלדת קוד קופון reut20

כניסה לחנות האתר:

 

שימוש בתוספי תזונה הוא אישי מאוד וצריך להיות מלווה בייעוץ מקצועי, את הספוט הפעם אני נותנת למוצרים שרבים זקוקים להם או צורכים אותם כבר, ואצל אקוסאפ תמצאו אותם עם יתרונות משמעותיים.

ברזל IRON MAX
חשוב מאוד לנשים לפני, אחרי ותוך כדי הריון, לתינוקות בהמלצת משרד הבריאות ולכל מי שסובל ממחסור. זה הברזל הנוזלי המרוכז ביותר בישראל, מיוצר בטכנולגיה חדשנית (TRAACS ) שהינה פטנט ייחודי לשיפור הספיגה והזמינות הביולוגית. הוא אינו מושפע ממזונות אחרים אשר מונעים ספיגה (חלב, קפאין וכו’), אין בו סוכר, ממתיקים מלאכותיים או חומרים משמרים וניתן לשימוש קצר או ארוך טווח בהתאם להמלצות הגורם המטפל.

 

ויטמין C ליפוזומלי
זה ויטמין שמטרתו הראשית היא חיזוק- למערכת החיסונית ואפילו לטובת אנטי אייג’ינג, הוא נוזלי ולכן קל ליטול אותו גם לילדים החל מגיל שנה. הטכנולוגיה הליפוזומלית מגבירה את היציבות של החומר הפעיל ומבטיחה ספיגה גבוהה, הוא אינו חומצי, קל לעיכול ואינו גורם לתופעות לוואי במערכת העיכול המקושרות לעתים לנטילת ויטמין C.

 

ויטמין D3 ליפוזומלי
למרות שאנחנו מדינה שטופת שמש, בסופו של דבר רוב הימים שלנו עוברים במקומות מקורים וממוזגים,ואנחנו חווים מחסור בויטמין החשוב הזה. בנוסף לטכנולוגיה שממקסמת את הספיגה שלו, זהו הויטמין D3 הטבעי והטבעוני הראשון בישראל.

 

B12 MAX ACTIVE
ויטמין B12 חשוב לנשים בהריון, לצמחונים וטבעונים ולמי שאינו סופג ממנו מספיק בתזונה היומיומית.
הויטמין של אקוסאפ נוזלי, אינו מכיל חומרים המעכבים את ספיגת הויטמין בגוף, וכן מכיל גם את הנגזרת הפעילה של חומצה פולית טבעית כשביחד הם פועלים מבפנים לניצול וספיגה מירביים. הוא בטעם פטל ומתאים לנטילה גם לילדים.

 

B-COMPLETE קומפלקס ויטמיני B
קומפלקס ויטמני B שחשובים לתמיכה בגוף ולחיוניות הציפורניים והשיער.
מתאים וקל לנטילה גם לילדים (מגיל שנה) וגם למבוגרים, מגיע כנוזל בטעם פירות יער, טבעוני, ללא סוכר, ממתיקים או חומרים משמרים ובבקבוק זכוכית כהה השומר היטב על איכות הוויטמין.

 

חומצה פולית BIO-FOLATE
מיועד לנשים לפני אחרי ובזמן הריון ולמי שסובלים ממחסור.
רוב המוצרים המתחרים מצריכים המרה בגוף שנעשית על ידי אנזים שחסר אצל אחוז גבוה מהאוכלוסיה. התוסף של אקוסאפ שונה מהם מכיוון שמדובר בנגזרת הטבעית אשר זמינה מיידית לשימוש הגוף ואינה דורשת המרה.

 

אומגה 3 ליפוזומלית
חומצת השומן אומגה 3 חיונית מאוד לגוף האדם, היא טובה לאורך כל החיים, וחיונית עוד יותר בזמן הריון עבור האם והעובר. מכיוון שהגוף לא יודע לייצר אותה בעצמו יש לצרוך אותה באופן חיצוני. רובם הגדול של תוספי אומגה 3 מגיעים ממקור מן החי, אך זו של אקוסאפ היא טבעונית לחלוטין.
היא מכילה את חומצות השומן החיוניות EPA ו-DHA המופקות מאצת ים מיקרוסקופית שמגיעה מבתי גידול ייעודיים וסביבה נקייה מרעלים וממתכות כבדות.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום חמישי, 1.7.21 בחצות
* ללא כפל הנחות
**מתנה בכל קנייה- יתכנו שינויים בהתאם לכמות
* ההטבה אינה בתוקף על מארזים
*משלוחים ואספקה חינם לפי אזורי חלוקה
לתנאי המשלוחים ואזורי האספקה המלאים כאן

למען הסר ספק המידע אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *