בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

ניל’ס יארד Neal’s Yard – טיפוח אורגני היישר מהממלכה

24/03/22 9253 רעות תקני לי

 

ממש כמו הפינה הקסומה בה נולד המותג- זו שנושקת למרכז קובנט גארדן ההומה בלונדון- ניל’ס יארד הוא אי של טבע ורוגע לגוף ולנשמה שמשתלב מושלם בעולם אורבני מהיר ואינסטגרמי. כבר משנת 1981 הבין רומי פייזר, מייסד החברה, שכל חומר שאנחנו מניחים על עורנו חודר בסופו של דבר גם למחזור הדם ומשפיע על גופנו, לכן חשוב שכל מרכיב יהיה טבעי, טהור ונקי ובאותה מידה שבה ישפיע עלינו לטובה לעולם לא יזיק לחי ולסביבה, כך נולד מותג הפרימיום הבריטי המשובח, שמזוהה עם בקבוקונים כחולים וריחות פרחוניים משגעים ואחרי ציפיה לא קטנה אני נרגשת לומר- וולקאם לרעות תקני לי!

 

בניל’ס יארד מאמינים ביופי ובריאות מהטבע, ובמטה החברה מוקף הגנים בדורסט שבאנגליה שוקדים כל הזמן על הכנה, בדיקה ובקרה של פורמולות ייחודיות ואפקטיביות שמרכיבות את המגוון הגדול ביותר של מוצרי בריאות ויופי אורגניים. כל המוצרים מופקים מתמציות צמחים טבעיות ושמנים אתרים משובחים והם נטולי כימיקלים, סיליקון וחומרים משמרים לחלוטין. הבקבוקונים הכחולים בהם ארוזים מונעים מהאור לחדור פנימה ובכך שומרים על חיי מדף ארוכים. כל המוצרים נבדקים באופן תדיר וכולם בעלי תו תקן אורגני בינלאומי, הניסויים עבורם נעשים אך ורק על מתנדבים אנושיים והדאגה הרבה שמפגין המותג לרווחת בעלי החיים זיכתה את החברה בהכרה של כמה מהארגונים הבינלאומיים הגדולים ביותר ובראשם PETA.

 

המוצרים צברו לעצמם המוני מעריצים מושבעים שהפכו את ניל’ס יארד למנהיגי העולם האורגני עם למעלה מ- 300 חנויות ברחבי הגלובוס ומיליוני מוצרים שנמכרים אונליין בכל שנה, עם ההטבה הנדירה שלנו תוכלו להצטרף אליהם ולהתנסות ולפנק את עצמכם או את מי שאתם אוהבים בכל הטוב שיש לטיפוח והטיפול האורגני להציע.

בלעדי לרעות תקני לי!

50% הנחה (!!) על כל המוצרים באתר ניל’ס יארד ישראל

וגם!
מתנה מוצר מוקטן בכל רכישה מעל *199 ש”ח!

תוכלו לבחור בין:
קרם לחות 15 מ”ל מסדרת רוז
או
ביוטי סליפ 8 מ”ל לכל סוגי העור
או
מי פנים 25 מ”ל מסדרת פרנקנסנס
*חשוב! הבחירה מתוך המתנות תתבצע לאחר סיום ההזמנה והתשלום באמצעות הודעת וואטסאפ שתשלח ישירות לטלפון שמסרת- אנא הקפידי להשיב לה.

ובנוסף!
ביוטי באלם באריזת נסיעה מתנה בכל רכישה מעל *499 ש”ח

קוד קופון REUT50

משלוח חינם עד הבית בטמפרטורה מבוקרת ברכישה מעל *299 ש”ח

כניסה לחנות:

 

למותג יש מוצרים אייקונים שאסור לפספס, הכל יגיע אליכן ריחני, ארוז ועטוף בצורה מושלמת שעושה חשק לסוף שבוע בכפר בריטי קטן עם שדות רחבים.

ביוטי באלם ורד הבר
בסט סלר בינלאומי ועטור פרסים, באלם המיועד לכל סוגי העור שהוא רב תכליתי – אפשר לנקות איתו פנים, למרוח אותו להזנה אינטנסיבית על עור הפנים והגוף, על השפתיים, על מרפקים ועקבים יבשים ואפילו לחיזוק הציפורניים ועוד מגוון שימושים.

 

קרם יום ורד הבר
סדרת הטיפוח Wild Rose מבוססת על תמציות ורד הבר לעור פנים זוהר וקורן. קרם היום הוא במקרם קליל, מועשר בחומצה הילארונית, מעניק לחות מרכך ומחליק את העור. מאוד אהבתי את הקרם הזה, הוא אחת ההפתעות בעיני כי במריחה ראשונה הוא לא בא לי טוב. משהו במרקם הרגיז אותי וצפיתי סיטואציה של קרם שלא נמרח.
טעיתי ממש, הוא נספג מדהים! מזין את העור בצורה מיטבית ואחרי שבוע כבר ממש הרגשתי שהעור שלי מחבק אותו. הוא פשוט מעולה. מההתרשמות שלי הוא מושלם לעור יבש ופחות לעור מעורב.

 

שמן רחצה ורד הבר
שמן הרחצה מאותה סדרה מעושר בשמן זרעי ורד ושמן שקדים מתוק, הוא מזין את העור במהלך הרחצה ומשאיר ריח משכר.

 

תחליב גוף ורד הבר
ואם תרצו לשמר את הריח והטיפוח לאורך זמן הכניסו גם את תחליב הגוף, שמטפח את העור בעדינות, לסל.

 

ספריי לילה טוב
הוא עטור פרסים, ומוכח כמשפר את איכות השינה כבר מהלילה הראשון שעושים בו שימוש, יש לי חברה שלא מוכנה ללכת לישון בלעדיו ומתיזה אותו על הכריות של כל המשפחה.

 

סדרת Frankincense Intense™ Lift
סדרה עטורת פרסים ואחת המדוברות של המותג שמכילה פורמולה פורצת דרך שעוזרת לטפל באובדן מוצקות עור הפנים ובשחזור קווי הקמטוטים. היא מכילה תרכובות של שמנים אורגניים בשילוב רכיב הפיטו-אקטיב החדשני וכוללת סרום, קרם וקרם עיניים.

 

דאודורנט רול און רוז וגרניום
מספק הגנה טבעית ומוכחת מדעית ל- 24 שעות מפני ריחות ולחות לא רצויים. הוא נטול אלומיניום לחלוטין כמובן, ולכן בריא יותר והריח שלו פרחוני ומתוק.

 

נר ריחני
מחלקת הבית של ניל’ס יארד היא מקום מושלם למצוא מתנה מרגיעה לקראת החגים וכדאי להתחיל בנרות שמיוצרים בעבודת יד מסורתית באנגליה. הנרות נטולים חומרים סינטטים ומספיקים לבעירה של עד 45 שעות.

 

דפיוזר ריח לבית
גם מפיצי הריח שעשויים שמנים אתרים אורגניים הם מתנה נפלאה ויעניקו עד 12 שבועות של ריח אביבי טבעי.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום שלישי, 29.3.22 בחצות.
*ללא כפל מבצעים וקופונים.
*מתנות הרף הן בהגעה לסכום המצוין לאחר הנחה.
*מתנות ההטבה מוגבלות ועשויות להשתנות בהתאם למלאי הקיים.
*ההטבה בתוקף באתר האונליין בלבד.
*משלוחים
חינם עד הבית ברכישה מעל ל 299 ש”ח לאחר הנחה
או בעלות 30 ש”ח.
אספקה עד 4 ימי עסקים
* החזרת מוצר עם שליח בעלות 15 ש”ח.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *