בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

סבוקלם – לטפח את העור בעדינות

16/06/24 47369 רעות תקני לי

 

גם בימים לא שיגרתיים יש דברים שטוב שתמיד נשארים יציבים – סבוקלם, שאצלנו הם כבר שנים חלק מהמשפחה, מטפלים בעור רגיש בכל תקופה ובמיוחד בעונה הלוהטת והמייבשת, וממשיכים להיות חלק חיוני בשגרה שדואגת לעור הפנים והגוף – שלי, שלכם ושל כל המשפחה.

המומחיות של סבוקלם היא טיפוח העור בעדינות ומתוך גישה הדואגת קודם כל לבריאותו בידיעה שזה מה שישפיע באופן ישיר על נראותו. את מוצרי הדרמו- קוסמטיקה של החברה מפתחים כאן בישראל באמצעות מחקר מעמיק ותוך התחשבות באקלים המקומי, הם מיוצרים בתנאי מעבדה ומציעים טיפול מדוייק עבור כל סוג עור ונותנים מענה מצוין גם לזה הרגיש שלא תמיד מגיב טוב למוצרי טיפוח אגרסיביים יותר ונוטה לסבול מיובש, אדמומיות, פצעונים ושאר תופעות – בעיקר בתקופות של לחץ וסטרס או שינויים חיצוניים כמו מזג אויר לא יציב שעובר מחום ולחות בחוץ לקור ויובש במזגן.

סבוקלם לא מפסיקים לעבוד על מוצרים חדשים שנותנים לכל סוגי העור את המענה המתאים ביותר עבורם, הפיתוח החדש ביותר מבית המותג הוא סדרת PRE-AGING המיועדת לטיפול וטיפוח עור מעורב-שמן מהשניה בה השפעות הגיל מתחילות לצוץ.
מוצרי הסדרה מבוססים על שמן צובאקי המסייע בשיפור מרקם העור ומשפר מראה עור נטול ברק, הם סופחים ומאזנים את הפרשת השומן בעור ומסייעים בצמצום מראה נקבוביות מורחבות, מסייעים בצמצום מראה הקמטוטים ומשפרים את מיצוק העור וכולם כמובן נבדקו דרמטולוגית ונמצאו מתאימים לעור רגיש.

הקיץ כבר כאן, השמש, הלחות וגם היובש של המזגן מכתיבים שגרת טיפוח וטיפול עם התאמות לעונה החמה תוך הגנה מיטבית מהשמש לכל המשפחה.

האתר של סבוקלם כבר נכנס למוד רעות תקני לי עם הנחות מעולות:
סדרת PRE-AGING החדשה וסדרת האנטי אייג’ינג הותיקה והטובה ב- 35% הנחה
סדרת קלאסיק המטפחת עור רגיש בעדינות לראשונה בהנחת ענק של 30% הנחה
וגם סדרת יאנג לטיפול בעור שמן וסדרת בייבי לעורם הרגיש של תינוקות ב- 30% הנחה

על כל אלו אנחנו מוסיפים ערימות של פינוקים ומתנות שימו לב:

בלעדי לרעות תקני לי !

15 אחוז הנחה נוספת על כל המבצעים וההנחות באתר!
ובנוסף
בכל רכישה תקבלו מוצר בגודל מיוחד בהתאמה לסדרה שרכשתם
וגם!
ברכישה מעל 99 ש”ח תקבלו תיק טיפוח ורוד מטריף לנסיעות ומסיכת בד אלוורה
וגם!
ברכישה מעל 249 ש”ח תקבלו במתנה חמאת גוף שיאה בגודל מלא!
ובנוסף
ברכישה מעל 299 ש”ח – תקבלו במתנה תוסף חומצה היאלורונית 8 מ”ל
ולא סיימנו!
ברכישה מעל 349 ש”ח תקבלו במתנה קלאסיק קרם עיניים בגודל מלא 30 מ”ל

וכן! כל המתנות מצטברות! פינוק ללא גבולות!
שימו לב- המתנות יתקבלו בהגעה לסכום שצויין לאחר כל ההנחות!

ההטבה עם קופון REUT
בבקשה אל תפספסו אותו כי לא נוכל לזכות או לשלוח מתנות עבורו לאחר רכישה!

ורגע!! אם תשלמו עם כרטיס האשראי של רעות תקני לי תקבלו בנוסף להכל עוד 8 אחוז הנחה במעמד חיוב האשראי! 

משלוח חינם ברכישה מעל 170 ש”ח לאחר הנחות

כניסה לאתר:

 

הנה כל מה שחדש וכל מה שאני מצטיידת בו לעצמי ולמשפחה עם דגש על העונה הרותחת והשמשית שלפנינו:

סדרת אינוביישן PRE-AGING לעור מעורב-שמן
זה לא סוג העור שלי, ולכן הנסיינית שלי היתה חברה טובה שאני סומכת מאוד על דעתה ואני שמחה להודיע שהיא פשוט עפה על כל הסדרה וממליצה עליה לבעלות עור דומה.
מוצר החובה אם חייבים לבחור אחד- קרם יום עם הגנה +SPF50 שנספג בקלות ודל שומן לכן תורם למראה נטול ברק, מכיל חומצה היאלורונית להגברת הלחות ופפטידים המסייעים בטיפול בקמטוטים. עוד בסדרה סרום לומינה לשמירה על לחות ואחידות גוון העור, קרם יום מאזן לאיזון הפרשות השומן בעור במקביל לשיפור מראה קמטוטים, וקרם לילה ממצק עם פורמולה עשירה המכילה רכיבים מזינים ומשקמים.

 

קלאסיק קרם לחות עם הגנה מהשמש SPF50
קרם יומיומי נהדר שכדאי להשתמש בו לאורך כל השנה אבל בקיץ הוא חובה! מרגיע את העור, מעניק לו לחות והגנה גבוהה ורחבת טווח מקרני השמש.

 

סי אנד סאן ספריי תחליב הגנה מהשמש SPF50
ספריי תחליבי שהופך שקוף לאחר מריחתו, עמיד במים, בעל פטנט להגנה מריבת מדוזות ותקן MARINE FRIENDLY המגן על הסביבה הימית. מתאים לשימוש מגיל 5.

 

אקווה סרום 369
מוצר חדש שאהבתי מאוד, עדין אבל מעניק הרבה לחות בצורה לא כבדה הודות לזמינות מים רבה שיש בתוכו. הוא מורכב מקומפלקס עוצמתי של 3 ויטמינים, 6 לחותנים ו-9 חומצות אמינו שמאריכות את זמן הפעולה שלו, מרענן את העור ומסייע להתחדשותו.

 

אינוביישן פיטו סרום
עוד סרום שאהוב עלי מאוד ומתאים לעור יבש – הוא מרגיע אותו, מעניק לחות ומותיר עור גמיש ורך.מכיל חומצה היאלורונית וויטמין E שמגן על העור מנזקי הסביבה ומסייע במניעת סימני הזדקנות בפנים.

 

קרם לחות לפנים אינוביישן אולטרה
קרם יום נהדר ועשיר במיוחד למי שסובלת מעור יבש – הוא מעניק לחות טובה מאוד ומעושר בויטמין E שמגן מפני נזקי הסביבה, מטפל בקמטים וקמטוטים, מאזן את העור וגם נטול פארבנים, שמנים מינרלים ואלומיניום.

 

דאודורנט רול און ירוק
זה הדאודורנט האהוב שלי כבר שנים, אני לא מחליפה אותו בשום דבר אחר. לכבוד ההטבה שלנו תמצאו אותו גם במארז זוגי בהנחה, שביחד עם ההטבה שלנו מביא אותם למחיר נמוך במיוחד!

 

מי פנים
אני משתמשת בהם כבר שנים ולא מוותרת- נותנים את ההרגשה הכי נקיה, נעימה ומטופלת ומכינים את עור הפנים שלי ליום חדש מידי בוקר.

 

ג’ל קלאסיק אלוורה 99%
המוצר הכי הכרחי בכל בית לקראת הקיץ- מטפל בכל מה שמבאס בעונה: עקיצות, כוויות שמש קלות, צריבות מדוזות, יובש ואדמומיות. המרקם שלו מאוד טוב, הוא נספג בקלות ולא דביק.

 

מארז לטיפוח יומיומי
במיוחד עבור הפעילות יצרנו מארז משתלם מאוד שמאגד חמישה מוצרים שאני אוהבת במיוחד ומהווים שגרת טיפוח יומית מושלמת- מי פנים קלאסיק (200 מ”ל) שבשימוש קבוע אצלי, אקווה סרום 369 המצוין והמלא בלחות (40 מ”ל), בוסטר ויטמין C (10 מ”ל) שמסייע בהבהרת כתמי שמש והיפר-פיגמנטציה, קרם לחות יומי אינוביישן אולטרה (50 מ”ל) וכמובן- דאודורנט רול און ירוק אהובי. ההטבה תביא את המארז למחיר כולל של 339 ש”ח וזה פשוט וואו.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד יום שלישי 18.6.24 בחצות.
*ללא כפל קופונים.
*דאודורנטים מוגבלים לרכישת 3 יחידות לכל לקוח/ה, מארזי זוג רול און מוגבלים ל- 2 זוגות לכל לקוח/ה.
* סוג המתנה עלול להשתנות בהתאם למלאי.
*קבלת המתנות מותנית בהגעה לסכום המצוין לאחר הנחה ומימוש נקודות.
*משלוח חינם ברכישה מעל 170 שקלים לאחר הנחות.
זמן אספקה עד 5 ימי עסקים – יתכנו עיכובים קלים.
*שירות לקוחות 03-6911688 או בוואטסאפ כאן

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *