בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

קומי-KUMI כל הדברים היפים

01/02/24 49318 רעות תקני לי

 

 

כשזה מגיע ללוק מדויק ממש לא חייבים להזיע ממאמץ- את יכולה להתלבש באאוטפיט הכי כייפי שלך ולהרגיש מיליון דולר גם בקז’ואל, כי בסופו של דבר, מה שנותן את הטאץ’ הסופי, מה שמבליט ומושך את העין ומה שמוציא את האישיות שלך החוצה אלו הדברים הקטנים- התיק המיוחד, הגרביים שמציצות מסניקרס מושלמים בצבע המתאים, הצעיף שזרוק על הצוואר ובקיצור- כל מה שאפשר למצוא ב KUMI.

מיד כיף לחזור אל מותג הלייף סטייל והאקססוריז שעושה טוב על הלב במינימום מאמץ ובמקסימום סטייל וללקט פריטים נחשקים במחירים מעולים חלקם בול מתיישבים על החורף שבחוץ והרבה מהם על עונתיים וילוו אותנו צמוד בחודשים הקרובים- הסניקרס הידועות שתמיד בא מהם עוד בצבעים ודגמים חדשים ומשגעים, מעילי הגשם שהם בסט סלר משוגע ועם ההטבה שלנו במחיר מצוין אפילו ששיא העונה, ג’קטים, תיקים במלא צורות, גדלים, צבעים ודיטיילס משגעים, גרביים, צעיפים,  ועוד המון פריטים בייצור טבעוני מתחשב, מחיר נגיש ושיק שאין שני לו.
מלבד דברים יפים ומשמחים במותג אוהבים לתת בחזרה, מעבר להתגייסות גדולה והמון תרומות שהגיעו בחודשים האחרונים לתושבות העוטף והצפון שפונו מבתיהן, הם תורמים באופן קבוע לעמותות שונות הפועלות למען נשים ומסייעות להפוך את העולם למקום טוב יותר- וזה תמיד עושה לנו נעים בלב.

בלעדי לרעות תקני לי!

הנחה של 30% על כל האתר KUMI
עם כפל הנחות, בלי אותיות קטנות וכולל מחלקת האאוטלט!

קוד קופון Reut30

לא לשכוח! אם תשלמו בכרטיס האשראי הורוד של רעות תקני לי תקבלו עוד 5% הנחה במעמד החיוב! טירוף!

משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 299 ש”ח*

כאן מלקטים המון פריטים לשידרוג הלוק בכל עונה:

 

שוב אני צוללת למגוון ושולפת לכם את כל מה שאהבתי במיוחד, את מה שחדש ואת מה שאסור לפספס

מעיל גשם
זה הזמן הטוב ביותר לרכוש את מעיל הגשם הכי נחשק ששודרג ועכשיו הוא באורך הירך ועם בטנה נעימה, מה שהפך אותו לאקסטרה מפנק. טווח המידות שלו רחב והוא מגיע עד XXL המקבילה ל- 44-46, וכן- המחיר טירוף לשיא העונה- הוא כבר בהנחה של 25% הנחה + 30% שלנו והוא ישרת אתכן להמשך החורף הזה ולבאים אחריו!

 

ז’קט בומבר
קליל, אוברסייזי ושיקי, מבד מבריק עם בטנה כפולה וכיס פנימי, מושלם לימים הקצת יותר חמימים של החורף הישראלי ולעונת המעבר, מגיע בשני צבעים שמתאימים להכל.

 

סניקרס סליפ און
הדגם הותיק והנוח של קומי, שנועלים בשניה ובלי לשרוך הודות לגומי באחורי הנעל, בצבעים משגעים חדשים שיהיה עוד קצת יותר קשה לבחור עם אלו הקיימים והיפים -אני התחדשתי הפעם באפור-לילך שהוא טיפונת סגול והרבה מהמם.
שימו לב גם לחידוש ההיסטרי של גרסת הסליפ און פלטפורמה למי שאוהבת!

 

סניקרס גבוהות
הסניקרס המטריפות של קומי בגרסה גבוהה! עם רוכסן בצד לנעילה וחליצה נוחים, המון מרווח בפנים, שלושה צבעים מנצחים (לי כמובן יש את המנומר ). עופו על זה!

 

וכאן לינק לכל מבחר הסניקרס– כולל דגמי YAY ורטרו המהממים במידות אחרונות ובהנחה שמשתלבת עם ההטבה שלנו לכדי מחיר נמוך במיוחד.

 

כפכפי סלייד זמש
כן! גם בחורף! עם גרביים! אחד מהלהיטים הסופר נוחים ויפים של קומי בצבעים והדפסים מטריפים שילכו איתכן מעכשיו ולתוך העונה החמה.

 

מארזי גרביים
הגרביים של קומי הם משהו שלא סוגרים סל בלעדיו- רכות, נעימות, בצבעים והדפסים מדויקיים -שימו לב לטאי דיי החדש והמושלם ולמנומרים.
גרבי הסניקרס הקצרים הם בכלל התמכרות שלי וגם הם זכו לגרסה מנומרת פה.

 

צעיפים דמוי קשמיר
זו העונה! הצעיפים המחממים והנעימים של קומי הם בדיוק מה שצריך בשביל אקסטרה חימום וסטייל, אם תרצו משהו קליל יותר יש גם מכותנה שילווה אתכן לתוך עונת המעבר.

 

תיקים
שיתוף הפעולה האחרון של קומי עם המעצבת המוכשרת לי קורן הנפיקה תיקי גב, פאוצ’ים וקרוס בודי יפים במיוחד, שמצטרפים לעוד תיקים טבעוניים יפהפים, נוחים ואיכותיים מאוד של קומי.

 

האותיות הקטנות:
* ההטבה בתוקף עד מוצ”ש, 3.2.24 בחצות
* ללא כפל קופונים
*ההטבה אינה חלה על רכישה גיפט קארד.
*לא ניתן לנצל נקודות או הטבות מועדון KUMICLUB.
*לא ניתן להחזיר או להחליף גרביים ומוצרי אאוטלט.
*משלוחים:
חינם עד הבית ברכישה מעל 299 ש”ח לאחר הנחה
בעלות 15 שח לנקודת מסירה
בעלות 29 שח עד הבית
*החלפות והחזרות עד 14 יום מקבלת החבילה דרך האזור האישי באתר.

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *