בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

קיי& קר אורגניקס K&Care Organics – שגרת הטיפוח האורגנית והטבעית שכבשה את העולם

16/01/22 21707 רעות תקני לי

 

חברת K&Care Organics קמה בכדי להביא לישראל את המותגים האמריקאים הטבעיים הידועים והאיכותיים ביותר, שמצטיינים בטיפוח טבעי חדשני וידידותית לאדם ולסביבה ועם תוצאות מורגשות ונראות.

את המותגים AVALON ORGANICS ו- JASON אני מכירה כבר שנים, התנסתי בלא מעט מהמוצרים שלהם, שחולשים על תחומי טיפוח והגיינה אישית מאוד נרחבים- שמפו, משחות שיניים, סבונים, דאודורנטים ועוד- כולם עשויים מרכיבים טבעיים, ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים מזיקים, ללא SLS , כולם לחלוטין טבעוניים וללא פגיעה בבעלי חיים. לקח הרבה זמן לדייק את הפעילות הזו ולבחור את הדרך הנכונה ביותר להביא את המוצרים המעולים האלו עד אליכן. בחרנו להתחיל במגרש הרציני והכבד יותר של הקוסמטיקה הנשית, ושאתנסה בעצמי בשגרת טיפוח מותאמת ומדויקת.

הסדרה שבחרתי להתנסות בה באבלון קוסמטיקס –טריפל ויטמין C ,שכמו שמרמז שמה, היא בעלת פורמולה עוצמתית עם פי 3 ויטמין C שמקורו בשזיף הקקאדו המכיל את ריכוז ויטמין C הגבוה בעולם, ומשלבת חומרים צמחיים אפקטיביים להבהרה כמו: תמצית שורש כורכום ושורש ליקריץ ולכן מסייעת בהבהרת כתמי שמש ופיגמנטיציה- פעולה שמומלץ לבצע בדיוק עכשיו במהלך החורף- ועוזרת ליצירת מראה עור אחיד, בהיר וזוהר יותר. אל הסדרה הכתומה בחרתי לצרף את סדרת ויטמין E של Jason שחשיבותו במיצוק ומתיחה של העור. הם משלימים ועובדים נפלא ביחד.

שני דגשים חשובים:

*כאשר עושים שימוש בסדרת ויטמין C , יש לשלב קרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה, ובכללי להשתמש בקרם הגנה כל ימות השנה, גם בחורף ולא רק בקיץ.

*בסדרת ויטמין C יש ריכוז גבוה של חומרים פעילים ולכן חשוב לבצע מבחן רגישות -למרוח את הקרם במרקם ג’ל מאחורי האוזן ובמידה ולא מתפתחת רגישות או אדמומיות ניתן להשתמש בסדרה ללא חשש.

בלעדי לרעות תקני!

סדרת ויטמין C של אבלון אורגניקס וסדרת ויטמין E של JASON בהנחה של בין  40-50%!

בנינו מתחם מסודר בו תוכלו לראות את כל המוצרים שמשתתפים בהטבה – המחירים במתחם הם אחרי הנחה, אין צורך בקופון.

כניסה למתחם:

 

אז בואו נכיר את כל המוצרים בסדרה: 

טיפוח בוקר

1. ג’ל ניקוי ויטמין C
מתחילים בניקוי והכנת הפנים עם ג’ל ניקוי לפנים שמרענן ומנקה את העור תוך שמירה על לחותו. מועשר בקומפלקס טריפל-סי ובתמצית שזיף. הוא מקציף מעולה והוא סופר נעים ומנקה את העור ביסודיות. אני מתה על הריח שלו

2. סרום ויטמין C – הבסט סלר של המותג
סרום במרקם קליל ומושלם שמסייע בהבהרת פיגמנטציה וכתמי שמש ועוזר לעור להראות בהיר, אחיד וחלק יותר.המרקם שלו מאוד נעים למריחה, הריח שלו נפלא והוא עובד מעולה על העור. אני משתמשת בו כשלושה שבועות באופן קבוע ובהחלט רואה הבדל. העור בהיר ואחיד יותר

3.קרם לחות במרקם ג’ל ויטמין C
קרם המעניק לחות ומזין את העור, מסייע בהבהרת פיגמנטציה וכתמי שמש, לעור קורן במראה אחיד. נשים בעלות עור מעורב הוא עבורכן. אני בעלת עור יבש ולי הוא הרגיש קליל מדי ובחרתי להשתמש בקרם הפנים מסדרת ויטמין E. (שגם הוא בהטבה)

4. קרם הגנה קרם מינרלי לעור הפנים והצוואר, SPF50plus
חשוב מאוד תמיד וברמת חובה בשימוש בסדרת ויטמין C, שלב שאסור לפספס גם בקיץ וגם בחורף, הוספנו אותו להטבה בגלל חשיבותו. הוא ללא בישום- ללא SLS- ללא פראבנים- ללא פטרוכימקלים מזיקים, ללא חלקי ננו!

שגרת טיפוח לילה

1. בדיוק כמו בבוקר מתחילים בניקוי הפנים עם ג’ל ניקוי ויטמין C

2. התכשירים בשלב השני תלויים בסוג העור שלכן, והם שילוב בין ויטמין C וויטמין E שפועלים נהדר לחוד, אבל ממש מעולה ביחד ויוצרים פעולת אנטי אייג’ינג עוצמתית על ומתחת לפני השטח בעור. בשביל השילוב הזה נצרף את חברת JASON המצויינת לרוטינה.

לעור שומני או מעורב
שילוב בין:
סרום ויטמין C משגרת הבוקר בשילוב
עם
שמן ויטמין E32000 של JASON
מכיל ויטמין E בלבד בריכוז של 32,000 יחידות, מסייע במיצוק העור, מטפל נקודתית בקמטים ובקמטוטים ומסייע בטשטוש צלקות – תורם לעור במראה מוצק, מתוח וזוהר. הויטמין מאוד שומני, המרקם שלו דביק והשימוש הנכון הוא טפטוף של כמה טיפות על כף היד בשילוב עם הסרום ואז מריחה על הפנים. בויטמין E משתמשים רק בערב, הוא עובד על העור בחשיכה.

לעור יבש/רגיל/בוגר/רגיש – זה השילוב שלי: 
שמן ויטמין E32000 של JASON בשילוב
עם
שמן נוגד חימצון ויטמין C 
אנטי אייג’ינג עוצמתי להזנה עמוקה והחדרת לחות, מסייע בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה וסימני הגיל.
מערבבים 3-4 טיפות שמן על היד ועוד 2 טיפות שמן ויטמין E ומעסים היטב על הפנים.
וזהו הולכים לישון, לא שמים מעבר כלום

מוצרים נוספים שהם חלק מהסדרות:

פילינג משמש של JASON
זה המוצר הראשון שהכרתי ואני מתה עליו. הוא נוסחה ייחודית ללא סבון ועם רכיבים טבעיים בלבד, כולל גרגירים מגלעיני משמש (בניגוד לגרגירים מפלסטיק בפילינג תעשייתי).
הפילינג מסיר שומניות, איפור ותאי עור מתים ומחדש ומבהיר את העור. מתאים לכל סוגי העור ומעניק לעור עייף ניקיון רעננות וזוהר. העור חרסינה אחריו. אני משתמשת בו פעמיים בשבוע ואני ממש ממליצה לא לוותר עליו. מעולה מעולה

שמן גוף ויטמין E 5000 של JASON
שמן ויטמין E בתוספת 5 שמנים חיוניים של שקדים, משמש, אבוקדו, חמניות ונבט חיטה. הוא מרכך את העור ומעניק לחות, מאט תהליכי הזדקנות הנובעים מחשיפה לשמש, בעל סגולות אנטי דלקתיות ולכן מסייע בטיפול בעור רגיש, צלקות ונגעים. יש שמן שקדים מתוקים המעניק תוספת לחות ומתאים למניעת סימני מתיחה וחידוש העור.
האותיות הקטנות
*ההטבה בתוקף עד יום שלישי, 18.1.22 בחצות
*תושבות אילת שירצו לממש את ההטבה יוכלו לעשות זאת פיזית בהגעה לסניף סופר פארם מתחם ביג עם הצגת צילום מסך של הפעילות.
*משלוחים:
חינם עד הבית בקניה מעל 249 ש”ח.
איסוף חינם בקניה מעל 100 ש”ח.
לא ניתן לבצע אקספרס.
*אספקה- עד 5 ימי עסקים (יתכנו עיכובים בהתאם לתקופה)

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *