בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

קרן דניס- הכי יפה בבית

25/07/24 39239 רעות תקני לי

 

 

אני מתרגשת בכל פעם מחדש כשמגיע הזמן לבקר בעולם העיצוב המרהיב של קרן דניס, מחכה לפגוש בקו המגוון והכל כך ייחודי שלה ולגלות את מקורות ההשראה החדשים שיוצרים פריטים יפים וכל כך מדויקים. המפגש שלנו איתה הוא אפשרות לשנות, לשדרג, להוסיף צבע לבית שלנו ולחיים, לעצב שולחן מושלם לאירוח האנשים החשובים לנו ולהעניק מתנות שהן פיס עיצובי אמיתי למי שאנחנו אוהבים.

האתר של קרן הוא בית רחב ובלתי נגמר לכל היופי שהיא מעצבת בעצמה ובתוכו גם פינות אירוח חמות למעצבים ואמנים ישראלים נוספים – כל הפריטים כולם מודפסים, נתפרים ונוצרים כאן בארץ מחומרים איכותיים וברמת גימור גבוהה שמבטיחה מוצרים שילוו אתכם לאורך שנים, ואז נארזים במוסדות שיקומיים בצפון הארץ ומגיעים ישירות אליכם וגם לקהל בינלאומי.

קרן יוצרת, מייצרת ומחדשת כל הזמן ובסיבוב הזה מציגה קולקציית מוצרים חדשה ממתכת, עם פריטים יפהפים לתליה ולהצבה. כמו תמיד תמצאו כאן גם את שטיחי הויניל בעיצובים הכי יפים שאני מכירה, פלייסמטים ומפות ויניל בהתאמה אישית שאין כמוהם לשדרוג שולחן אוכל או לעורר פינת ישיבה עייפה. גם מדבקות לאריחי קיר ורצפה, טפטים, פטנט עיצובי חדש וגאוני להסתרת ארון חשמל, תכשיטי הקיר המרשימים וקטגוריית קיר הגלריה הטרנדית שהתרחבה ומאפשרת לקשט את הפינה שתמיד רציתם בקלות עם חבילות שיכולות גם להגיע ממוסגרות, ועוד אקססוריז רבים לבית ולכם בשיק ובסטייל מדהימים.

ההטבה שלנו היא תמיד הגבוהה והרחבה ביותר של האתר והזדמנות אמיתית לרענן את הבית ולתת לו טאץ’ כמו שתמיד חלמתם!

בלעדי לרעות תקני לי!
25% הנחה על כל האתר של קרן דניס!
כל הקטגוריות! כל הפריטים!

ובנוסף
ברכישה מעל 500 ש”ח ההנחה תגדל עוד יותר ותהפוך ל- 30% על כל הסל!

ושימו לב: כל זה כולל כפל מבצעים והטבות!


קוד קופון REUT

כניסה לאתר:

 

כבר מזמן הפכתי למומחית באתר של קרן ומכאן יוצא הסיור בין כל הקטגוריות, המוצרים הכי שווים והחידושים.

שטיחים
קטגוריית חובה עם פריטים שישדרגו כל חדר בבית בשניה- הדפסים מודרניים ומונוכרומטיים לצד צבעוניים דמויי אריג, ועוד דגמים מעניינים עם צורות ומרקמים, הכל עשוי ויניל איכותי שאינו מחליק, קל לניקוי ואנטי אלרגני.

 

על השולחן
קטגוריית דגל נוספת של קרן שהתחדשה בדגמים נוספים ובתוכה תמצאו מפות, פלייסמנטים וראנרים בהדפסים ייחודים שהופכים כל שולחן לעוצר נשימה גם באירועים ובחגים וגם לצבע, עניין ואסתטיקה ביום יום כי מעבר ליופי והשדרוג הם גם שומרים על השולחן מפני לכלוך, כלים חמים ושריטות.

 

מפות, פלייסמנטים ושטיחים בהתאמה אישית
הפיצ’ר הגאוני הזה מאפשר לכם לשדרג באופן מאוד מדויק כל פינה שזקוקה לצבע וכל שולחן שזקוק לטוויסט מעניין וחידוש – כאן תוכלו להלביש את כל העיצובים המרהיבים של קרן בול למידה שאתם זקוקים לה להתאמה מושלמת לפינה בה תרצו אותם. מודדים, מזינים את המידה הרצויה במחשבון שנמצא בתחתית דף המוצר, מקבלים את המחיר המדויק ומכניסים בקלות לסל.

 

קולקציית המתכת
חדש ומהמם במיוחד- אוסף של פריטים עשויים פח בצביעה אלקטרוסטטית בתנור ובאיכות גבוהה, יש מגש, פמוטים וקישוטי קיר מעוצבים ומרגשים וגם מדפי קיר פונקציונאליים ויפהפים שניתן להניח ולתלות עליהם חפצים בכניסה לבית, בחדר השינה ובכל מקום שתרצו.

 

Wall Gallery
קטגוריה שווה במיוחד שתסדר לכם קיר גלריה מושלם וטרנדי כמו בפינטרסט גם אם אתם לא מבינים הרבה בעיצוב- הכל כבר מתוכנן עד לפרט האחרון, כולל אפשרות למסגור, ומגיע בחבילה ייחודית המותאמת בדיוק לגודל ולסוג הפינה שתרצו לעצב בבית- אפילו לחדר הילדים!

 

תכשיטי קיר
עוד אחת מקטגוריות הדגל של קרן שמתחדשת בדגמים וגוונים חדשים- פיסים גדולים ומרשימים של צורות גיאומטריות, מניפות מראה מפוצצות בסטייל וגם פרקטיות, בין אם תציבו אותם לבד או לצד יצירות נוספות- זו הדרך הבטוחה להפוך קיר חלק ולבן למלא בעניין.

 

תמונות תבליט לקיר
תמונות ייחודיות משכבות היוצרות אור וצל בתוך מסגרת עץ ובקומפוזיציה עמוקה ומינימליסטית. מקסים וייחודי!

 

OUTLET
ההטבה שלנו כוללת גם את האאוטלט ואין מצב שתסגרו סל בלי לעבור כאן – שטיחים, פלייסמנטים, טפטים, מדבקות, תיקים, ארנקים ועוד המון דברים במחירים מאוד שווים+ ההנחה הענקית שלנו.

 

האותיות הקטנות
• ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 27.7.24 בחצות
• ללא כפל קופונים
•משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ש”ח לאחר הנחה.
עלות שליח עד הבית ברכישה בסכום נמוך מזה- 35 שקלים
איסוף עצמי חינם מקרית טבעון מחסן ראשי
אספקה עד 14 ימי עסקים.
• החזרה / החלפה: תוך 14 ימי עבודה, באריזתו המקורית של המוצר ובמצב תקין
•מוצרים בהתאמה אישית, מוצרי אאוטלט ומסגרות לתמונות אינם ניתנים להחזרה או החלפה.
לבחירתכם – החזר כספי מלא (ללא עלות המשלוח) או זיכוי כספי בסכום הזהה לערך המוצר שהחזרתם.
*שירות לקוחות בוואטצאפ: 054-5405805

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *