בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

איזינייטס- EZNITES שינה מתוקה לכל המשפחה

15/02/24 38844 רעות תקני לי

 

שינה של ילדים- כמה זה חשוב וקדוש ומשפיע עלינו ההורים. הקשר בין שנת לילה טובה שלהם לשינה מצוינת שלנו הוא ישיר ולפעמים נדמה שאחת המשימות היומיומיות הכי חשובות היא לדאוג שסביבת השינה של הילדים תהיה הכי נעימה ומזמינה ככל האפשר. את אותה משימה בדיוק לקחה על עצמה יעל, אמא לשלושה, כשהחליטה להקים את EZNITES , המותג שמביא לישראל את כל מה שטוב ומשפר את שנת הלילה של הילדים וגם שלכם.

את ברולי, סדין הקסם הניו זילנדי שעוזר לילדים ברחבי העולם להתמודד עם הרטבת לילה אנחנו מכירים היטב וכבר מאוהבים: חלקו העליון עשוי 100% כותנה רכה ונעימה, הוא מונח על גבי המצעים ולא מתחתם, מצויד בשכבה אמצעית סופגת במיוחד, אינו מרשרש, מכסה בבטחה את רוב המיטה, והילדים ישנים עליו בנוחות מירבית. במקרה של הרטבה הפעולה היא פשוטה ומהירה: מסירים את הסדין, שמים אחד חדש ומיד חוזרים למיטה יבשה- שלוש דקות וכולם בחזרה במיטות. הברולי מתכבס בקלות ונכנס למייבש בשמחה, מגיע במגוון מידות ויכול להתאים גם במיטה זוגית להורים שאוהבים להתכרבל עם הילדים, הוא מיוצר מחומרים איכותיים שעומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים ובזכות הצבעים וההדפסים היפים תוכלו להניח אותו בכל מקום, גם על הספות בסלון, ולהוריד מכם ומהילדים הרבה לחץ מיותר.
בנוסף למגני המזרן מציע המותג עוד פתרונות של נוחות להורים וילדים – מגנים לכריות ושמיכות פוך, מגני מושב לרכב שנהדרים עבור התקופה הזו אבל לגמרי משמשים גם בהמשך כשחוזרים עם הילדים מהבריכה, מגני מזרן לניובורנים קטנטנים לספיגה יעילה של פליטות וריורים ובטנה שמתאימה לשק שינה בכדי שילדים שעדיין מתקשים בלילות יוכלו לישון בקמפינג או אפילו אצל חברים בלי חשש.

מצעי Cool-Touch הייחודים של איזינייטס עשויים במיוחד בכדי לפנק בשינה נעימה ואידאלית למי שסובלים בשניה שמזג האויר מתחיל להתחמם (ובישראל זה קורה מאוד מהר). הם דו-צדדים, כשצד אחד במגע קריר ונעים המתאפשר הודות לסיב שפותח ביפן, מנדף חום ולחות ומעניק תחושה רעננה ונעימה. הצד השני עשוי מ- 100% כותנה רכה ומלטפת, בכדי שיהיה אקסטרה נעים מכל הכיוונים.
שילוב הבדים הזה יוצר שמיכות ומצעים כייפים שנעים להיכנס לתוכם כשחם מסביב וכיף להעביר בהם לילות מאווררים. ניתן לרכוש סט שלם, או להתפנק רק בשמיכה, הכל מגיע בגווני פסטל לבחירה ובמידות המתאימות לכל בני המשפחה, כי אם ישנים כמו שצריך אז שיהיה לילה טוב לכולם.
זה הזמן הטוב ביותר לרכוש את המצעים המקררים שנמצאים בהנחות של 10-15%, וממש רגע לפני עדכון מחירים שיתבצע באתר בקרוב בעקבות ייקור תהליך הייצור והייבוא.

כולם יודעים שהאביב הישראלי הוא זמן אידאלי לגמילה, והוא ממש מעבר לפינה, זה הזמן להצטייד ולהיערך בכדי לעבור הכל הכי חלק ורגוע שאפשר עם ההטבה הכי גדולה של איזינייטס ששמורה רק לנו!

בלעדי לרעות תקני לי!
20 אחוז הנחה על כל הפריטים באתר איזינייטס!
כולל כפל הנחות!!!
וגם
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 299 ש”ח לאחר הנחות
קופון REUT20

כניסה לאתר:

 

לכל מגני המזרן בכל הגדלים:

 

לכל המצעים והשמיכות עם האפקט הקריר:

 

למגן המושב לרכב שהוא לא פחות מגאוני ועדיין בשימוש אצלנו כשחוזרים מבריכה וים – מושלם.

 

למגן המיוחד לשמיכת פוך

 

וכאן המגן המצוין לכרית

 

והמלצה חמה – להכניס לסל גם את כדורי הצמר למייבש שעוזרים להפרדת הבגדים זה מזה בזמן פעולת המייבש, הם מקצרים את זמן העבודה שלו, חוסכים בחשמל ושומרים על הבגדים ממפגש עם תוף המייבש ושחיקה.

 

האותיות הקטנות:
*ההטבה בתוקף עד מוצ”ש 17.2.24 בחצות או גמר המלאי.
* ההטבה אינה בתוקף על מארזים.
*משלוחים:
*משלוח חינם עד הבית ברכישה ב-299 ש”ח ומעלה לאחר הנחות.
משלוח עד הבית ברכישה בסכום נמוך מזה, בעלות 35 ש”ח
*איסוף עצמי חינם ניתן לבצע מאיאהאוס ראשלצ בימים א-ה בין השעות 9 ועד 17:30 לאחר קבלת מייל אישור.
*משלוח לנקודת איסוף בעלות 19 ש”ח,
*אספקה עד 7 ימי עסקים.
*ניתן לבצע החזרה או החלפת מוצר כשהוא חדש ובאריזתו המקורית תוך 21 ימי עסקים לאחר תיאום במייל או טלפונית.
מדיניות החלפות והחזרות מלאה כאן
*שירות לקוחות בווטסאפ או טלפון: 054-9163663, או במייל info@eznites.co.il
יצירת קשר: info@eznites.co.il ווטסאפ או טלפון: 054-9163663

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *