בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

הכירו את Pat Pat

31/10/17 27914 רעות תקני לי

 

בעקבות אליאקספרס נולדו אתרים רבים נוספים שמציעים לנו מוצרים במחירים מאוד נוחים. אחד מהם הוא אתר פט פט Pat Pat , האתר הסיני תפס תאוצה בשנה האחרונה בעיקר אודות לפרסום נכון ואגרסיבי ברשתות החברתיות.
יש בו בגדים לנשים, מוצרים לבית ובעיקר מחלקת תינוקות וילדים גדולה ומזמינה. הייתי חייבת לבדוק על מה החגיגה והאם היא כדאית. שרות לציבור אני קוראת לזה.
עשיתי הזמנה קטנה של שני מוצרים עבור הבת שלי. והופתעתי מאוד לטובה. הבגדים הגיעו עטופים בשקיות נפרדות ואטומות והבדים מאוד איכותיים גם לאחר כביסה ראשונה.

זמן הגעה – החבילה הגיעה בדיוק לאחר חודש. זמן השילוח עצמו ארוך יותר מבאתרים אחרים דומים אבל מרגע שהחבילה נשלחה היא הגיעה באופן יחסי מהר. במהלך החודש עודכנתי על ידי האתר שיש עיכוב בזמני השילוח וקיבלתי קופון של 10 דולר לרכישה הבאה. בפועל החבילה הגיעה בזמן.
מידות – לילדה בת שנה הזמנתי 12-18 וזה התאים בדיוק. הרבה תגובות הזהירו מגודל הבגדים, בפריטים שאני רכשתי המידה קלעה.
מחירים – המחירים באתר תמיד עם הנחה מסויימת. זו דרך מוכרת למשוך אותנו לרכוש ולהרגיש בנוח עם הרכישה. אל תסתפקו בזה. לפני כל רכישה באתר בצעו חיפוש בגוגל של קופונים (הקלדה פשוטה של pat pat coupon), משהו בטוח יופיע ויזיל את עלות הקניה. ממליצה לנסות כמה קופונים ולראות מה יהיה המשתלם ביותר.

עלות המעיל באתר- 33 דולר.

עלות החולצה באתר- 14 דולר.

עלות כוללת של ההזמנה – 46 דולר. לאחר הנחת קופון- 35 דולר. סביר בהחלט

 

Pat Pat ואליאקספרס
רובם הגדול של המוצרים נמצא גם באליאקספרס. את חלקם אפשר למצוא בזול יותר (רק לשים לב שהמוכר מדורג גבוה), חלקם במחירים זהים. מומלץ לעשות בדיקה בשני האתרים לפני שמזמינים ולראות היכן יותר משתלם. זיכרו של – Pat Pat יש קופונים שמוזילים עלויות משמעותית.
היתרון המשמעותי של Pat Pat הוא שמדובר באתר אחד ולא מקבץ חנויות כך שההזמנה מגיעה ביחד ואין צורך לחכות לכל פריט בנפרד.

 

למעבר לאתר Pat Pat לחצו כאן

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *